Lloyd Webber werkt aan nieuwe musical
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

De Daily Mail weet te melden dat Lloyd Webber inspiratie zoekt voor het schrijven van een nieuwe musical en een onderwerp gevonden lijkt te hebben in de liefdesgeschiedenis die begon in 1948 tussen de eerste president van Botswana Seretse Khama en Ruth Williams een blanke vrouw van Britse komaf.

Ik kan me er nog weinig bij voorstellen, maar goed we zullen zien.

Artikel Daily Mail

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 1 ] 03 June 2016 06:09 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2011-11-07

Ben benieuwd. Vond Stephan Ward niet heel bijzonder. Maar ik ga hem zeker checken. Hopelijk snel meer info.

  [ # 2 ] 04 June 2016 09:23 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Vind veel van de thema’s van de musicals van ALW van de laatste jaren wat gezocht overgekomen, heb het idee dat zijn eerdere musicals vanuit meer bevlogenheid tot stand zijn gekomen.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 3 ] 04 June 2016 11:34 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik weet ook niet of een dergelijk onderwerp garant gaat staan voor succes. Van de Profumo affaire had ik al wel eerder gehoord en heb zeker ook van ‘Stephen Ward’ genoten. Deze president ken ik helemaal niet en kan me dan ook niet voorstellen dat dit een grote publiekstrekker zal worden. We moeten eerst nog maar eens zien of de musical er komt. Jaren geleden is hij ook bezig geweest met een musicalversie van ‘The Master And Margarita’ en daarvan is ook nooit iets gekomen.

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl