Elisabeth, wanneer terug?
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2016-07-24

Hi allemaal!
Ik ben nieuw hier, lees wel al een tijdje mee!
Maar vraag me af, zeker gezien de enorm lange en succesvolle compilatie van elisabeth tijdens mic2015, wanneer elisabeth weer te zien zal zijn in de Nederlandse theaters…
Zit hier echt op te wachten!

  [ # 1 ] 25 July 2016 09:07 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Hoi en welkom!!

Elisabeth verwacht ik zelf niet zo snel terug, hoe graag ik dat zelf ook zou zien. Die dramatische, meeslepende muziek om t zo maar te noemen, is toch wel wat anders dan de popmuziek van the Bodyguard of alles wat van Disney afkomstig is. Dat, samen met wat Nederlandse verhalen zoals Ciske en de Tweeling misschien, is toch wat Stage Entertainment zich op lijkt te focussen de afgelopen tijd. Ik denk dat dan The Phantom eerder terug zal komen, of heel misschien Aida. Elisabeth vrees ik niet. Jaren geleden vroeg men eens aan Erwin van Lambaart (die stond toen nog aan t roer van SE) of hij er wat in zag Rebecca naar NL te halen (van dezelfde makers als Elisabeth). Zijn antwoord kwam er op neer dat hij dacht dat er in NL niet echt genoeg publiek zou zijn voor Rebecca. Albert Verlinde is wat betreft dat nog “erger” dan Van Lambaart denk ik. Die gaat Elisabeth echt niet terug brengen..

Ik ga wel heel hard juichen als nu later blijkt dat ik dit fout heb en Elisabeth tà³ch komt. Maaar dan hopelijk geen “nieuwe versie” met maar de helft van cast en decor en geen orkest.