3 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
All Stars - de musical
  [ # 31 ] 18 October 2018 12:07 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Toch zijn de meeste reacties van bezoekers in het Luxor Theater tot nu toe vrijwel positief. Hopelijk worden de zalen nog wat voller dan nu…

  [ # 32 ] 18 October 2018 12:20 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Beetje scheef dat de VK-recensent stevig kritiek uit op platte, clichématige humor en gedateerde stereotyperingen, maar dan wel na het aanstippen van de full frontal-scène benoemt dat Job Gosschalk nog verantwoordelijk was voor de casting van de acteurs.

  [ # 33 ] 18 October 2018 02:40 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Krijg zoveel mails van diverse theaters met fikse kortingen voor deze show. Lijkt me niet heel positief als dat gebeurt…

  [ # 34 ] 18 October 2018 03:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

MarronSisters - 18 October 2018 02:40 PM

Krijg zoveel mails van diverse theaters met fikse kortingen voor deze show. Lijkt me niet heel positief als dat gebeurt…

Zalen zitten ook niet vol! Afgelopen weken in het Nieuwe Luxor zaten er telkens maximaal 500 man in (op de première na uiteraard). Waren ook voorstellingen voor 300 man. Best leeg als er 1500 in kunnen… :-(

  [ # 35 ] 18 October 2018 04:49 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

MusicalN - 18 October 2018 03:32 PM
MarronSisters - 18 October 2018 02:40 PM

Krijg zoveel mails van diverse theaters met fikse kortingen voor deze show. Lijkt me niet heel positief als dat gebeurt…

Zalen zitten ook niet vol! Afgelopen weken in het Nieuwe Luxor zaten er telkens maximaal 500 man in (op de première na uiteraard). Waren ook voorstellingen voor 300 man. Best leeg als er 1500 in kunnen… :-(

Oeffff dat is wel heel slecht!

  [ # 36 ] 19 October 2018 06:25 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

Mark - 18 October 2018 11:18 AM
berber15 - 17 October 2018 05:13 PM
Jeroen - 17 October 2018 01:07 PM
MusicalN - 16 October 2018 01:40 PM
berber15 - 16 October 2018 01:20 PM

weer ‘funcioneel’ naakt.. ik heb Jim ooit horen zeggen nooit.. is hij ook. uhm naakt XD

Hahaha Jim niet nee


Als hij de rol hetzelfde uitvoert als Levi heb je vanuit de juiste zaalpositie voorin nog een kleine kans op een glimp. Maar hij hoort niet bij de Full Frontals inderdaad.

Ergens wel jammer 😋 (sorry voor de onsmakelijkheid)

.....hahahaha .... hoezo onsmakelijkheid ? ik ga er nu juist vanuit dat dat bij Jim helemaal niet zo à³nsmakelijk hoeft te zijn 😊 ..... Ik kon je “ergens wel jammer” dus wel waarderen   😊

haha tnx!
Ik ben benieuwd kaarten zijn geboekt voor 2 november

  [ # 37 ] 19 October 2018 01:15 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Gisteravond zelf naar All Stars geweest en ik heb een vermakelijke avond gehad. Het voldeed precies aan mijn verwachtingen. Lekker platte voetbalhumor, de typische clichés rondom de voetbalvrouwen en relaties en natuurlijk het jongetjesgedrag van de mannen. Het is een perfecte afspiegeling van de voetbalkleedkamer en hoe zo’n vriendenteam in elkaar zit. Uiteraard horen hierbij ook de serieuzere onderwerpen bij als vreemdgaan, trouwen, kinderen krijgen, maar ook homoseksualiteit.

Qua cast vind ik vooral Alex (als Bram), Kees Boot (als Meeuwse), Jim (als Hero) en Mike Weerts (als Willem) er bovenuit steken. Alex zet een hele mooie, gevoelige Bram neer die zichtbaar worstelt met zijn homoseksualiteit en er daarnaast koste wat kost voor zorgt dat het team bij elkaar blijft. Kees Boot is zeer aandoenlijk als Meeuwse, waarbij als uitschieter zeker het nummer ‘Buitenspel’ prachtig vertolkt wordt. Een lied over ouder worden. Wauw die had ik zeker niet verwacht. Je gaat heel erg met zijn personage meeleven. Hoe graag hij nog één keer langs de lijn zou willen staan (zitten in dit geval).
Jim speelt de nogal filosofische, beetje dromerige Hero. En daar heb ik enorm om kunnen lachen. Hoe hij staat te stotteren en hachelen als hij verliefd wordt, niet meer uit zijn woorden komt, op de achtergrond steeds een beetje staat weg te dromen is hilarisch en natuurlijk Toen Ik Je Zag zingt als hoogtepunt. Er wordt altijd veel over Jim gezegd en geschreven, maar hij is in alle disciplines flink vooruit gegaan. Dat mag weleens gezegd worden!
Tot slot heb ik ook enorm gelachen om Mike Weerts. Je merkt sowieso dat hij misschien wel de beste acteur is van het hele stel. Hoe hij in zijn rol zit, is werkelijk heerlijk om naar te kijken. Zijn problematiek met de ‘vrouw des huizes’ is hilarisch. Hun scenes onderling zijn dan ook lachwekkend, waarbij natuurlijk de onderliggende problematiek voor veel mannen én vrouwen zeer herkenbaar zal zijn.  En die trekker elke keer… hahahaha!

Ook nog even een compliment over de heerlijke openingsdans van de voorstelling en de manier waarop de voetbalwedstrijd wordt uitgevoerd. De mannen die een ballet opvoeren… hahaha! Hoe heerlijk, maar vooral doeltreffend is dat bedacht. Shout out naar Daan Wijnands voor de choreografie!

Natuurlijk moet je wel een beetje van platte humor en clichés houden (of er in ieder geval tegen kunnen). Vind je dat heerlijk, dan heb je genoeg te lachen tijdens de voorstelling.

[ Gewijzigd: 19 October 2018 01:20 PM by MusicalN ]
  [ # 38 ] 02 November 2018 11:46 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  833
Geregistreerd  2008-06-06

Iemand Levi al in zijn rol gezien?
Er stond voor vanavond en morgen eerst Jim op het programma maar dat is aangepast…

  [ # 39 ] 02 November 2018 01:12 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1329
Geregistreerd  2008-11-20

Al stars staat 3 avonden in Alkmaar en de kaartverkoop loopt goed. Ik weet niet hoe de kaartverkoop elders nu gaat?

  [ # 40 ] 03 November 2018 01:22 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Als je vanavond Veronica inside keek werd de musical helemaal afgemaakt.

  [ # 41 ] 03 November 2018 09:24 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Tja.. Had je iets anders verwacht van dat stelletje?

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 42 ] 03 November 2018 11:02 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Veronica inside kwam serieus met een `recensie`? Laten we het hier dan maar hebben over Feyenoord laatst.

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 43 ] 03 November 2018 11:09 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Ze lieten de oude recensies zien en van de gikp noemde het eens van de grootste kut musical van de afgelopen 50 jaar. Dat is echt wel een nekslag voor zo n musical, want het programma heeft best veel invloed niet op ons musical fans, maar wij vallen niet in hun doelgroep. Maar de musical al stars probeerde wel de doelgroep van Veronica inside aan te spreken en dat is mislukt. Jammer voor die mensen die er hard aan werken

  [ # 44 ] 10 November 2018 07:56 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1415
Geregistreerd  2004-09-12

Gisteren was Levi van Kempens première als Hero in All Stars de Musical. Bekijk Musicalworlds videoverslag van de avond. We spreken ook met castgenoten Sarah Janneh en Alex Hendrickx.

De video is te zien onder Artikelen
en Musicalworlds eigen plek.

  [ # 45 ] 13 November 2018 10:33 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  247
Geregistreerd  2009-03-06

Vanavond de voorstelling samen met m’n ouders gezien in Eindhoven. Vroeger als kind altijd de serie gekeken en heerlijk gelachen om de platte humor.

Ik snap de recensies van mensen eerlijk gezegd niet zo goed die hier iets meer van hadden verwacht. De musical is precies zoals ik ‘m verwachtte; heerlijke platte humor, een fijne vriendengroep en het verhaal van de film. Vooral de vriendschap van de jongens komt goed naar voren, het gaat niet per se om het voetballen, maar juist om die groep vrienden.
Ook het decor vond ik erg functioneel, het speelt zich natuurlijk op een aantal plaatsen af en ik vond die door middel van het decor zeer goed naar voren gebracht.

Je moet er niet heen gaan met het idee dat je naar Phantom of the opera gaat o.i.d., je gaat naar All Stars.
Ons pap, die in slaap viel bij Billy Elliot, heeft een geweldige avond gehad en ook ik zelf vond het erg leuk.

 < 1 2 3 4 > 
3 of 4