The Addams Family (TEC) - 2018-19
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

TEC Entertainment (JCS, West Side Story) brengt in seizoen 2018-19 “The Addams Family” naar Nederland, in een Nederlandstalige versie. Vandaag is een auditieoproep geplaatst voor een drietal rollen en ensemble. Repetities in oktober 2018, première in november, speelperiode tot maart 2019.

SYNOPSIS

De vreemde geweldige Addams familie komt tot leven in deze duivels leuke show. Deze magnifieke macabere nieuwe musical is het werk van de schrijvers van de Jersey Boys: Marshall Brickman en Rick Elice en Drama Desk Award winnaar Andrew Lippa(The Wild Party).

THE ADDAMS FAMILY vertelt het verhaal van de nachtmerrie van iedere vader. Wednesday Addams, de ultieme prinses van de nacht, is verliefd op een lieve, slimme, knappe jongen uit een zeer goed milieu. Haar ouders hebben hem echter nog niet ontmoet en om het nog erger te maken, Wednesday vertelt haar vader over haar verliefdheid maar smeekt hem het niet aan haar moeder te vertellen. Voor het eerst heeft Gomez een geheim voor zijn vrouw Morticia.  Alles verandert op de avond wanneer de Addams Family een dinertje geeft voor de “normale” familie van het vriendje en zijn ouders.

Het is weer eens wat anders dan alle Disney revivals van Stage Entertainment. Ik vraag me wel meteen af of ze de casting voor de andere rollen al rond hebben…

[ Gewijzigd: 26 August 2017 03:15 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1 ] 27 August 2017 12:12 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ooh leuk! Als die foto betekent dat ze de Engelse versie gaan doen qua set en kostuums wordt het al mooi!

  [ # 2 ] 27 August 2017 02:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Even terug heeft Bill van Dijk in een interview gezegd dat hij een hoofdrol gaat spelen in een musical, “volgend jaar”. Zou het kunnen dat het voor deze show is? Gomez Addams (de vader) is wel een hoofdrol.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 3 ] 27 August 2017 04:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2700
Geregistreerd  2012-06-25

Er is alleen een auditieoproep voor mannelijke rollen en ensemble…
Ik vraag me nu af: Zouden de de vrouwelijke rollen al hebben of zouden de andere rollen misschien door engelse acteurs ingevuld worden? (Volgens mij heeft West Side Story alleen engelse cast…)

   Handtekening   

Ik voel me voorgoed…..echt….. WICKED

  [ # 4 ] 27 August 2017 05:02 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  1
Geregistreerd  2017-08-27

Vanuit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de rest van de cast al gecast is en ook snel bekend zal worden gemaakt, misschien zelfs al binnen twee maanden…

Dit wordt voor TEC hun eerste geheel Nederlandse productie, dus Nederlandse cast én creatives. Ik ben vernoem blij met producenten die gewoon opstaan en zeggen dit te maken en daadwerkelijk ook te doen. Ik hoop oprecht dat dit een succes gaat worden!

Dit zijn de rollen die moeten worden ingevuld, iemand al ideeën? 😉


Gomez Addams
Morticia Addams
Uncle Fester
Wednesday Addams
Lucas Beineke
Grandma Addams
Pugsley Addams
Mal Beineke
Lurch
Alice Beineke

PS: Wat betreft Bill van Dijk, hem zie ik het niet heel snel doen, maar Brigitte Heitzer vertelde laatst in een interview met een BroadwayInHollandTV dat er voor theaterseizoen 2018/ 2019 ook al iets heel leuks op de planning stond, dus wie weet?

  [ # 5 ] 27 August 2017 05:25 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Mijn kennis over deze musical reikt niet veel verder dan weten dat dit een musical is. Maar ik zou Willemijn Verkaik wel weer eens een musical in Nederland willen zien doen, misschien Willemijn als Morticia? Carlo Boszhardt als uncle Fester…

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 6 ] 27 August 2017 10:09 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  90
Geregistreerd  2015-10-04

Bill van Dijk als Gomez zou ik niet heel raar vinden. Ik zie het hem zo doen. Brigitte Heitzer als Morticia zou ik ook een fantastische casting vinden. Ik ben heel benieuwd naar deze productie. Zouden ze het decor van de Engelse tour overnemen of speelt deze langer door?

  [ # 7 ] 27 August 2017 11:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Johnny Kraaijkamp as Gomez zou echt wel leuk zijn denk ik.