4 of 13 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
The Addams Family
  [ # 46 ] 23 January 2018 08:10 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

De musical is sinds Broadway flink bewerkt. Veel nummers zijn ook anders/nieuw.

Wel jammer dat het vreselijke RAI “theater” weer opduikt in een speellijst. Echt onbegrijpelijk dat daar nog steeds geproduceerd wordt.

  [ # 47 ] 23 January 2018 08:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Uiteindelijk is het toch een kwestie van smaak. En als de concurrentie beter is, gaat de prijs toch naar iemand anders. Het publiek zal wel volgen.

Maar inderdaad, tussen alle revivals is dit wel nieuw en fris. Ik ga ook zeker kijken. Heeft iemand al ticketprijzen voorbij zien komen?

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 48 ] 23 January 2018 08:20 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  661
Geregistreerd  2005-05-05

martijn-j - 23 January 2018 08:10 PM

De musical is sinds Broadway flink bewerkt. Veel nummers zijn ook anders/nieuw.

Wel jammer dat het vreselijke RAI “theater” weer opduikt in een speellijst. Echt onbegrijpelijk dat daar nog steeds geproduceerd wordt.

Wat ik dus ook bedoel waarom ga je met zo’n titel in al die mega zalen, dat wordt dus allemaal weer aanbiedingen straks om die zalen vol te krijgen.

En ja de RAI is wel het meest erge theater dat ik ken.

   Handtekening   

MarcelHensema*TimTeunissen*JobGreuter*Kooten,Spaaij,Bosch*Roosendaal, Boer*Michelle van de Ven*Luuk Ransijn*Marijn Brouwers*Marjolijn Touw*Renee van Wegberg*Rundfunk*Cinderella*The Visit

  [ # 49 ] 23 January 2018 08:32 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik heb een bloedhekel aan zowel het RAI Theater als het World Forum. Beide zo gigantisch en zo sfeerloos!

  [ # 50 ] 23 January 2018 08:44 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

MarronSisters - 23 January 2018 08:32 PM

Ik heb een bloedhekel aan zowel het RAI Theater als het World Forum. Beide zo gigantisch en zo sfeerloos!

Ze verwachten volgensmij een goede kaartverkoop, waardoor ze (lijkt mij althans) in dit soort grote theaters gaan staan. En heeft TEc Ent niet ook iets met een dealtje met Worlf Forum dat ze daar met elke productie sowieso moeten staan?? kan zijn dat ik het helemaal mis heb hoor 😊. Qua cast ben ik in ieder geval overtuigt om kaartjes te boeken.

  [ # 51 ] 23 January 2018 08:44 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Ik denk ook wel dat je met veel en goede PR hier een succes van kan maken. Maar daar moeten ze eigenlijk toch al snel mee gaan beginnen dan…

  [ # 52 ] 23 January 2018 09:14 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

In the UK deed the show het volgens mij goed. Toen ik in het New Wimbledon Theatre was, zat het echt wel goed vol en hoorde veel positieve reacties. Sommige mensen vonden het niets. Het is echt een kwestie van smaak denk ik.

  [ # 53 ] 23 January 2018 09:25 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

Voor mij valt dit een beetje in de categorie van Monthy Python, Blackadder ...nou ja nog zowat van die cultseries: schare fans die het helemaal geweldig vinden en andere groep die er niks mee kan. Ik behoor tot die laatste wat The Addams Family betreft ..... kan er werkelijk helemaal niks grappigs in ontdekken

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 54 ] 23 January 2018 09:50 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Twananas - 23 January 2018 09:14 PM

In the UK deed the show het volgens mij goed.

Had misschien ook deels te maken met de casting? Sowieso trekt Carrie Hope Fletcher (naast musicalactrice ook een populaire Youtuber) veel publiek en als ik me niet vergis zaten er ook een paar bekende soapacteurs in.

Ik ken de musical inhoudelijk niet zo goed, maar vergeleken met het andere (voorlopige) aanbod voor komend seizoen lijkt het me wel een onderscheidende titel. Waarschijnlijk komt er morgen tijdens het MAG ook wel een “to be expected”-spotje om de kaartverkoop een goede start te geven.

  [ # 55 ] 24 January 2018 06:54 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  519
Geregistreerd  2013-12-14

http://www.musicalworld.nl/artikel/the_addams_family_uk_tour_versie

Misschien aardig om onze recensie van de UK tourversie nog eens terug te lezen. Ik had een topavond!

En voor wie de eerste try-out wil: je kunt beter via het theater boeken, daar kun je de hele zaal boeken; Eventim heeft slechts een beperkt aantal plekken.

[ Gewijzigd: 24 January 2018 07:10 PM by MarkZ ]
  [ # 56 ] 24 January 2018 10:35 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  693
Geregistreerd  2012-07-04

martijn-j - 23 January 2018 08:10 PM

De musical is sinds Broadway flink bewerkt. Veel nummers zijn ook anders/nieuw.

Wel jammer dat het vreselijke RAI “theater” weer opduikt in een speellijst. Echt onbegrijpelijk dat daar nog steeds geproduceerd wordt.

Nou die keuze snap ik ook totaal niet. Het is wel het dichtstbijzijnde theater (loods) voor mij, maar ik ga toch nog maar even kijken of ik niet ergens anders heen kan.

   Handtekening   

Show yourself
Step into the power
Grow yourself
into something new

  [ # 57 ] 25 January 2018 10:22 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1203
Geregistreerd  2009-11-25

Drie jaar geleden een Duitse versie in Bremen gezien. Vond het niet onaardig. Maar nog geen zekerheid dat ik het hier ook ga zien. Cast lijkt me wel top.

   Handtekening   

“Stop worrying where you’re going. Move on!”

  [ # 58 ] 25 January 2018 03:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2004-10-29

Voor zover ik begrepen heb in mijn contact met TEC Entertainment gebruiken ze de nummers uit de originele productie, dus ook bijvoorbeeld “Lets not talk about anything else but love.”

   Handtekening   

Zelfs in een orkaan blijft je suikerspin staan!

  [ # 59 ] 25 January 2018 06:27 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Ik ben zo benieuwd naar deze productie! Hoorde dat Freek Bartels auditie heeft gedaan voor Lurch (alleen is hij het niet geworden…)

  [ # 60 ] 25 January 2018 06:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Kan me niet voorstellen dat bovenstaande twee berichten kloppen. De musical is bewerkt met als doel hem beter te maken. Waarom zou je dan een minder goede versie willen opvoeren?

En Freek auditie laten doen voor Lurch is zonde van ieders tijd aangezien hij daar totaal het type niet voor is. Pugsley of Lucas lijkt me logischer.

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 13