Meerjarenplanning Dommelgraaf en Cornelissen
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2017-12-29

Signalen achter de schermen oa vanuit crewmedewerkers lijken op te wijzen dat DGC diverse titels bekijkt voor volgende 4/5 jaar, maar nog steeds schuift en dat nu een klassieker die ze vroeger al brachten als eerste in de planning staat…dan niet Mamma Mia,Evita en Joseph zoals hier eerder getipt, want die hadden ze helemaal niet voorheen. Gok op CABARET, die had Graaf & Cornelissen zo’n 10 jaar geleden met Ellen Evers,Sven Ratzke,Pamela Teves en blijft natuurlijk gave show.en

  [ # 1 ] 29 December 2017 09:26 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Inspiciënt - 29 December 2017 08:32 AM

Signalen achter de schermen oa vanuit crewmedewerkers lijken op te wijzen dat DGC diverse titels bekijkt voor volgende 4/5 jaar, maar nog steeds schuift en dat nu een klassieker die ze vroeger al brachten als eerste in de planning staat…dan niet Mamma Mia,Evita en Joseph zoals hier eerder getipt, want die hadden ze helemaal niet voorheen. Gok op CABARET, die had Graaf & Cornelissen zo’n 10 jaar geleden met Ellen Evers,Sven Ratzke,Pamela Teves en blijft natuurlijk gave show.en

Wie zouden ze dan als Sally casten ? Esmee is te jong ...... 😉

  [ # 2 ] 29 December 2017 09:36 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2017-12-29

sky14 - 29 December 2017 09:26 AM
Inspiciënt - 29 December 2017 08:32 AM

Signalen achter de schermen oa vanuit crewmedewerkers lijken op te wijzen dat DGC diverse titels bekijkt voor volgende 4/5 jaar, maar nog steeds schuift en dat nu een klassieker die ze vroeger al brachten als eerste in de planning staat…dan niet Mamma Mia,Evita en Joseph zoals hier eerder getipt, want die hadden ze helemaal niet voorheen. Gok op CABARET, die had Graaf & Cornelissen zo’n 10 jaar geleden met Ellen Evers,Sven Ratzke,Pamela Teves en blijft natuurlijk gave show.en

Wie zouden ze dan als Sally casten ? Esmee is te jong ...... 😉

Wieneke Remmers ?

  [ # 3 ] 29 December 2017 06:00 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Inspiciënt - 29 December 2017 09:36 AM
sky14 - 29 December 2017 09:26 AM
Inspiciënt - 29 December 2017 08:32 AM

Signalen achter de schermen oa vanuit crewmedewerkers lijken op te wijzen dat DGC diverse titels bekijkt voor volgende 4/5 jaar, maar nog steeds schuift en dat nu een klassieker die ze vroeger al brachten als eerste in de planning staat…dan niet Mamma Mia,Evita en Joseph zoals hier eerder getipt, want die hadden ze helemaal niet voorheen. Gok op CABARET, die had Graaf & Cornelissen zo’n 10 jaar geleden met Ellen Evers,Sven Ratzke,Pamela Teves en blijft natuurlijk gave show.en

Wie zouden ze dan als Sally casten ? Esmee is te jong ...... 😉

Wieneke Remmers ?

Wieneke ? Nee, na I CAME FROM THE PEOPLE (liveshow Evita 5) zie ik haar dit echt niet doen.
Suzan Seegers zou dat een idee zijn

  [ # 4 ] 30 December 2017 07:23 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2017-12-29

sky14 - 29 December 2017 06:00 PM
Inspiciënt - 29 December 2017 09:36 AM
sky14 - 29 December 2017 09:26 AM
Inspiciënt - 29 December 2017 08:32 AM

Signalen achter de schermen oa vanuit crewmedewerkers lijken op te wijzen dat DGC diverse titels bekijkt voor volgende 4/5 jaar, maar nog steeds schuift en dat nu een klassieker die ze vroeger al brachten als eerste in de planning staat…dan niet Mamma Mia,Evita en Joseph zoals hier eerder getipt, want die hadden ze helemaal niet voorheen. Gok op CABARET, die had Graaf & Cornelissen zo’n 10 jaar geleden met Ellen Evers,Sven Ratzke,Pamela Teves en blijft natuurlijk gave show.en

Wie zouden ze dan als Sally casten ? Esmee is te jong ...... 😉

Wieneke Remmers ?

Wieneke ? Nee, na I CAME FROM THE PEOPLE (liveshow Evita 5) zie ik haar dit echt niet doen.
Suzan Seegers zou dat een idee zijn

Tina de Bruin?

  [ # 5 ] 30 December 2017 09:31 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Wat dachten jullie van Pia Douwes???
Maar i.p.v. Cabaret kunnen ze ook kiezen voor
Wat Zien Ik?!
Op hoop van zegen
Volendam
A Chorus Line
De Grote Drie
De Jantjes
Zangeres Zonder Naam
Heerlijk duurt het langst
En nog veel meer.

  [ # 6 ] 30 December 2017 11:26 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Gezien het feit dat ze dit seizoen Full Monty weer van stal halen, zou het mij niks verbazen als ze elk seizoen een van de genoemde eigen werken opnieuw gaan produceren. Naast een grote titel als A Chorus Line en My Fair Lady.

  [ # 7 ] 30 December 2017 08:02 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Lang niet alle eigen titels waren natuurlijk even succesvol. Ik heb genoten van Wat Zien ik, die ik toch zeker een handvol keren heb gezien, maar dat was nooit in volle zalen. Op hoop van zegen was natuurlijk wel een succes, met een herneming het volgende jaar. En ook Volendam was een groot succes. Dus die verwacht ik zeker binnen afzienbare termijn wel terug in het theater. Al hoop ik wel dat ze ook hun catalogus blijven uitbreiden.

  [ # 8 ] 31 December 2017 02:07 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1024
Geregistreerd  2013-05-26

Jeroen - 30 December 2017 08:02 PM

En ook Volendam was een groot succes.

Oh, dat verrast me. Ik had destijds kaarten gewonnen voor de voorstelling in het Nieuwe Luxor Theater, en daar was de zaalbezetting echt dramatisch. Ik schrok echt toen ik binnenkwam. Het zat wat verspreid, maar als ze iedereen bij elkaar hadden gezet dan waren ze niet veel verder gekomen dan het eerste blok (t/m rij 10). Maar blijkbaar was die avond dus niet representatief.

Jeroen - 30 December 2017 08:02 PM

Al hoop ik wel dat ze ook hun catalogus blijven uitbreiden.

Ik heb twee keer genoten van Heerlijk duurt het langst. Ik hoop eigenlijk dat ze ook Foxtrot gaan brengen.

  [ # 9 ] 31 December 2017 08:53 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Magic - 31 December 2017 02:07 AM
Jeroen - 30 December 2017 08:02 PM

En ook Volendam was een groot succes.

Oh, dat verrast me. Ik had destijds kaarten gewonnen voor de voorstelling in het Nieuwe Luxor Theater, en daar was de zaalbezetting echt dramatisch. Ik schrok echt toen ik binnenkwam.

Volendam as ook meer een productie voor in het land, dan voor de mega bak in Rotterdam natuurlijk. Maar aangezien er op werd voortgeborduurd neem ik aan dat het wel een succes was.

  [ # 10 ] 31 December 2017 09:26 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Foxtrot lijkt me ook een goed plan, of een andere van Annie
En nu naar bed heeft nooit een revival gehad
Madam ook niet behalve de radioversie