1 of 5 |  1 2 3 >  Last ›
Romy Monteiro - All At Once
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  216
Geregistreerd  2017-11-26

Ondanks alle problemen rondom the Bodyguard is Stage toch van plan om met onze Romy verder te gaan… Komend theaterseizoen brengt stage nml ook Romy Monteiro on tour. Officiele aankodniging moet nog komen, maar ik heb het gehoord van iemand die in heel goed contact met Romy is. Misschien wil Stage haar nog even houden voor Aladdin of Aida?? Ik ben in ieder geval niet van plan om te gaan… Dit is trouwens wel een fantasitsch voorbeeld van uitmelken 😉

[edit Jeroen: Titel aangepast]

[ Gewijzigd: 13 April 2018 01:39 PM by Jeroen ]
  [ # 1 ] 27 March 2018 08:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Oh lord….ik sla over!

  [ # 2 ] 27 March 2018 09:11 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

Oh god…. Het is weer zover: Romy bashing time. Bah bah bah. Echt wat een schaamteloos arrogant betweterig kut gedrag hier. Aan al die mensen die vonden dat Romy meer moest spelen: doen jullie het haar ALS DEBUT ZONDER MUSICAL OPLEIDING NA?!?!! HE?! 95 PROCENT VAN EEN VOORSTELLING ZINGEN. Die klote musical genaamd the bodyguard is niet gemaakt voor 5 optredens voor een persoon in de week en April darby had gewoon meer ervaring. Dat Romy er wat bij deed heeft alleen maar bijgedragen aan het succes van the bodyguard. Sterker nog: als Romy die show niet had gepromoot zoals gedaan had dan had en April Darby en de andere Rachels NIET het publiek gehad dat ze kregen. Ze is een beginneling godverdomme. Laat ik t zo stellen: krijgen jullie stelletje labberkakerige betweters het voor elkaar om 2 keer per week meer dan tien withney Houston nummers te zingen binnen twee uur? Dacht het niet. Maarja wat je ook tegen jullie mierenneukende azein drinkende betwetertjes zegt, voor je het weet is Antje aan de beurt. Stelletje zielige mierenneukende azein pissende losers. Ik hoop dat als jullie ooit op een podium staan ALS DEBUTANT dat jullie zoveel rottende tomaten krijgt toegeworpen dat jullie nog niet meer kruipen kunnen waar je heen kruipen kunt. maar

  [ # 3 ] 27 March 2018 09:34 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ehmm…niemand is Romy in dit topic aan het bashen hoor. Ik zeg alleen dat ik oversla. Ik heb gewoon niks met Romy, nooit gehad ook en dat staat los van de bodyguard 😉  En in het bericht boven mij staat ook niets lelijks over Romy toch?! Geen enkele persoonlijke aanval op Romy dus!

[ Gewijzigd: 27 March 2018 09:39 PM by MarronSisters ]
  [ # 4 ] 27 March 2018 09:35 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  111
Geregistreerd  2016-04-27

Zo, iemand is z’n frustratie geloof ik ook kwijt!? Feit blijft dat er veel meer backstage aan de hand was dan soms wordt benoemd en mensen weten. Ikzelf ben Romy b.v. shoppend tegen gekomen terwijl ik wist via insiders dat ze zich had ziek gemeld op het werk. Dat heeft niks met beginneling te maken, dat is gewoon respectloos naar collega’s toe. En zo zijn er nog meer zaken geweest. Natuurlijk is Whitney materiaal niet makkelijk, zeker niet voor iemand zonder ervaring. Maar deze hele situatie is gewoon uit de klauwen gelopen.

Desondanks, Romy On Tour.. Stage lijkt d’r inderdaad warm te willen houden voor de toekomst. Het grote publiek wat niet elke maand een show bezoekt herkent nog steeds d’r naam en waarschijnlijk wordt er nog een bodyguard/whitney linkje gelegd en zalen verkopen toch wel.. Tsja, het blijft een bedrijf dat geld wil verdienen. Zeker nadat ze er de laatste tijd niet zo goed vanaf komen in de media..

  [ # 5 ] 27 March 2018 10:09 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Mon dieu wat een uitval om niks. Iedereen is toch vrij aan te geven of hij een bepaalde voorstelling wel of niet wil zien?! Elders op het forum was hier ook al gedoe om, wat is er nou in hemelsnaam zà³ belangrijk aan dit alles dat er met zoveel krachttermen over gepraat moet worden? Dit heeft toch met niemand z’n persoonlijke leven te maken, lijkt me…

Afijn, logische zet voor SE. Zou zomaar een voorzetje voor een rol kunnen zijn, inderdaad. Maar misschien ook niet. Zie het ook gebeuren dat RTL haar bij de Avrotros (?) wegkaapt voor presentatieklussen.

  [ # 6 ] 27 March 2018 10:12 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  62
Geregistreerd  2011-08-09

Niemand die Romy basht idd! Daarnaast is je taalgebruik naar de medegebruikers hier ook niet bepaald vriendelijk. Ik denk, gezien je bericht, dat je zelf misschien groot fan bent van Romy en het daarom vervelend vindt als mensen niet altijd positief over Romy praten, maar veel dingen rondom de Bodyguard waren wel degelijk gebaseerd op ware feiten. Ze kan fantastisch zingen en een hele week de Bodyguard is inderdaad lastig haalbaar, maar zij was er wel erg weinig.

Goed, terug naar de vermoedelijk nieuwe show met Romy: ik sla zelf ook over! Ze kan goed zingen, dat is iets dat ik niet ontken, maar ze raakt me niet. Het klinkt goed, maar komt gewoon niet bij me binnen en dat is toch iets dat ik wel graag wil als ik naar een voorstelling/concert ga. Daarnaast ben ik het helemaal eens dat dit de perfecte manier van uitmelken is. Ik snap Stage wel, want het is inderdaad een bedrijf dat gewoon geld wil verdienen, logische keuze dus deze tour, alleen dus niet aan mij besteed!

Overigens ben ik wel benieuwd in welke shows Stage haar wellicht na deze tour zou willen hebben. Er zijn in ieder geval weinig Bodyguard collega’s die nog met haar willen samenwerken weet ik uit betrouwbare bron.

[ Gewijzigd: 27 March 2018 10:14 PM by Anne-Saar ]
  [ # 7 ] 27 March 2018 10:40 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Mag ik eens weten wat Romy allemaal niet goed deed bij the bodyguard. Het wordt de hele tijd geroepen, maar lees nergens wat ze deed

En Robin gedraag je eens. Je hoeft het niet ergens mee eens te zijn, maar om je zo te uiten. Dat is echt niet netjes

  [ # 8 ] 28 March 2018 05:30 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Rob1994 - 27 March 2018 09:11 PM

Oh god….

Welkom, zou je voor je volgende post eerst even de huisregels kunnen doorlezen? Er staan er een aantal in die relevant voor jou zijn.

Wat betreft bashen van Romy. Daarin vragen we van onze leden hetzelfde respect. Maar (onderbouwde) kritiek is uiteraard hier welkom. Net als complimenten.

Als je Romy echt wilt helpen, spreek dan wat respectvoller. Dit soort berichten komen ook in Google bovendrijven en als je dan zoveel krachttermen gebruikt, hebben argeloze bezoekers al snel een verkeerd beeld van haar.

[ Gewijzigd: 28 March 2018 05:37 AM by Ronny ]
   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 9 ] 28 March 2018 07:10 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

MarronSisters - 27 March 2018 09:34 PM

Ehmm…niemand is Romy in dit topic aan het bashen hoor. Ik zeg alleen dat ik oversla. Ik heb gewoon niks met Romy, nooit gehad ook en dat staat los van de bodyguard 😉  En in het bericht boven mij staat ook niets lelijks over Romy toch?! Geen enkele persoonlijke aanval op Romy dus!

nee inderdaad jij was er overigens toch niet het beste in.

  [ # 10 ] 28 March 2018 07:12 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  52
Geregistreerd  2018-03-27

musicfever - 27 March 2018 09:35 PM

Zo, iemand is z’n frustratie geloof ik ook kwijt!? Feit blijft dat er veel meer backstage aan de hand was dan soms wordt benoemd en mensen weten. Ikzelf ben Romy b.v. shoppend tegen gekomen terwijl ik wist via insiders dat ze zich had ziek gemeld op het werk. Dat heeft niks met beginneling te maken, dat is gewoon respectloos naar collega’s toe. En zo zijn er nog meer zaken geweest. Natuurlijk is Whitney materiaal niet makkelijk, zeker niet voor iemand zonder ervaring. Maar deze hele situatie is gewoon uit de klauwen gelopen.

Desondanks, Romy On Tour.. Stage lijkt d’r inderdaad warm te willen houden voor de toekomst. Het grote publiek wat niet elke maand een show bezoekt herkent nog steeds d’r naam en waarschijnlijk wordt er nog een bodyguard/whitney linkje gelegd en zalen verkopen toch wel.. Tsja, het blijft een bedrijf dat geld wil verdienen. Zeker nadat ze er de laatste tijd niet zo goed vanaf komen in de media..

ja? Ik heb april en de andere Rachels niet horen klagen. Ik geloof dat ze blij waren. Er zijn first cast acteurs die niets meer gunnen aan hen alternates. En hoe vaak heeft Romy zich nu eigenlijk vaak vals ziek gemeld? En wie waren dan die insiders? Zielige mensen die weten dat ze er naast zitten en daar anoniem willen blijven. Laat me aub niet lachen.

[ Gewijzigd: 28 March 2018 07:15 AM by Rob1994 ]
  [ # 11 ] 28 March 2018 08:03 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Nou, jij mag trots zijn op je 3 berichten hoor. Daar heb je Romy prima mee geholpen.

(Overigens sla ik ook over)

  [ # 12 ] 28 March 2018 08:17 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Misschien is het een idee om het hier over de nieuwe Romy Tour te hebben en de discussie over Romy en The Bodyguard ergens anders te voeren…...... en misschien is het een idee als Rob1994 inderdaad de huisregels even leest.

Ik sla overigens ook over. Denk dat het best goed kan verkopen omdat veel mensen weg zijn van haar stem.

  [ # 13 ] 28 March 2018 09:10 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2014-12-15

Rob1994 - 27 March 2018 09:11 PM

.... Romy bashing time…... schaamteloos arrogant betweterig k*t gedrag…. kl*te musical….. Ze is een beginneling g*dverd*mme…..labberkakerige betweters…. mierenn**kende azein drinkende betwetertjes ..... azein pissende losers.

Beste Rob, wat een triest bericht heb je geschreven. Het is jammer dat je je kennelijk zo onmachtig voelt, en zo onvolwassen bent dat je dit soort termen nodig hebt om iets duidelijk te maken. Weet dat dergelijke termen en het gebruik van hoofdletters en uitroeptekens de boodschap van je bericht uitsluitend ontkrachten. Los van de manier waarop jij kennelijk wenst te communiceren (genoeg voor verwijdering van dit forum wat mij betreft) raken jouw opmerkingen kant nog wal.

Het is knap dat iemand als debutant zo’n rol krijgt en dit zo goed weet uit te voeren. De manier waarop stage entertainment echter omgegaan is met deze debutant met name qua promotie en beeldvorming is echter verre van correct. Daarnaast zou ik zeggen je krijgt de kans om je debuut te maken in zo’n musical en krijgt daarbij de hoofdrol, pak die kans dan met beide handen aan en focus je volledig op die rol. En dat is nou juist hetgeen wat Romy niet gedaan heeft. Zij vond het belangrijk om haar zangcarrière en tv carrière ‘te ontplooien’ tijdens de bodyguard waardoor de kans op een gegeven moment groter was dat je haar niet zag spelen dan dat ze er wel was (dat is geen mening dat zijn feiten). De werkwijze van stage entertainment en de manier waarop Romy met deze kans is omgesprongen is hetgeen veel mensen niet kunnen waarderen. Dat doet overigens nog steeds niets af aan haar feitelijke prestatie binnen de musical, de opmerkingen daarover zijn immers vrijwel allemaal positief. Het vervullen van een hoofdrol in een musical is een vak apart. Je moet hiervoor fysiek en vocaal optimaal getraind zijn. En ja dan kun je ook prima meer dan 2 voorstellingen in de week aan, er zijn daarvan genoeg vergelijkbare voorbeelden. Dit vraagt alleen wel toewijding.

Kijk Rob, zo kun je dus ook een bericht schrijven. Zonder uitroeptekens, zonder woorden in hoofdletters en vooral zonder allemaal schuttingtaal (incl. spelfouten). Lees en leer en gedraag je s.v.p. een volgende keer.

   Handtekening   

Musicalliefhebber/bezoeker, verzamelaar musicalbrochures, voormalig lid nominatiecommissie musical-awards, voormalig presentator theaterprogramma op de radio. Bijnaam: lopende musical encyclopedie

  [ # 14 ] 28 March 2018 10:10 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Amen tberends!! Had het niet beter kunnen verwoorden!

  [ # 15 ] 28 March 2018 04:54 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Laten we de suggestie van _nix ter harte nemen en het hier verder over de tour te hebben. Ik heb werkelijk geen idee of Romy Monteiro op haar naam al volle zalen zal trekken.  Ik ken haar alleen van de Whitney Houston songs, en dat is niet echt repertoire waar ik voor naar een concert zal gaan. Ben benieuwd of ze afwijkend songmateriaal zal laten horen.

 1 2 3 >  Last ›
1 of 5