4 of 5 | ‹ First  < 2 3 4 5 > 
Romy Monteiro - All At Once
  [ # 46 ] 04 January 2019 05:46 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Als de reden achter het cancelen stiekem toch wat sappiger is dan een infectie gaat Albert Verlinde het misschien wel onthullen in z’n nieuwe roddelprogramma dat a.s. maandag begint 😉

  [ # 47 ] 04 January 2019 09:47 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Ik betwijfel of Albert dat zou doen, want volgens mij is hij persoonlijk nogal fan van Romy…

  [ # 48 ] 04 January 2019 10:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

Wat een geroddel en vooral zo onaardig ook, moet dat nu?

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 49 ] 04 January 2019 10:34 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Musicalbeertje - 04 January 2019 10:24 PM

Wat een geroddel en vooral zo onaardig ook, moet dat nu?

Ow my..
Natuurlijk geroddel! Dan moet ze gewoon openheid van zaken geven ipv deze vage ‘infectie’. En daarbij is het gewoon iets dat opvalt, al maanden geen teken van Django op haar insta waar het eerst Django voor, Django na was… Dus dan is het niet zo gek dat er geroddeld gaat worden… En hoezo onaardig.. Ik vind dat we nog best aardig blijven…

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 50 ] 05 January 2019 06:50 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik had toen het nieuws net bekend werd de plattegronden van een aantal grote theaters bekeken, en de zalen zaten goed vol (ok Groningen deed het wat minder),  dus ik denk dat tegenvallende kaartverkoop niet de reden zal zijn.

  [ # 51 ] 05 January 2019 09:53 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

MarronSisters - 04 January 2019 09:47 PM

Ik betwijfel of Albert dat zou doen, want volgens mij is hij persoonlijk nogal fan van Romy…

...buiten dat betaalt hij haar salaris ....

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 52 ] 05 January 2019 11:18 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Misschien wordt zij wel de nieuwe Tina en moet ze daar voor heel veel repeteren.

  [ # 53 ] 05 January 2019 11:22 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Amanda big - 05 January 2019 11:18 AM

Misschien wordt zij wel de nieuwe Tina en moet ze daar voor heel veel repeteren.

Dat is natuurlijk je reinste onzin.. Die hele show is nog niet eens aangekondigd..

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 54 ] 06 January 2019 03:21 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Nee wat jij zegt is zo lekker de waarheid over haar verloofde. Niet gelijk zo katten. Heb gister genoeg gekat gezien.

[ Gewijzigd: 06 January 2019 03:24 AM by Amanda big ]
  [ # 55 ] 06 January 2019 03:30 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

Elphie1984 - 04 January 2019 10:34 PM
Musicalbeertje - 04 January 2019 10:24 PM

Wat een geroddel en vooral zo onaardig ook, moet dat nu?

Ow my..
Natuurlijk geroddel! Dan moet ze gewoon openheid van zaken geven ipv deze vage ‘infectie’. En daarbij is het gewoon iets dat opvalt, al maanden geen teken van Django op haar insta waar het eerst Django voor, Django na was… Dus dan is het niet zo gek dat er geroddeld gaat worden… En hoezo onaardig.. Ik vind dat we nog best aardig blijven…

Hahahahahha je laatste zin is wel weer te grappig. Wij zouden samen een roddelhoekje op dit forum moeten hebben. Krijgen we best veel bekijks mee.

Elphie en Amanda. De echte sterren van musical world

  [ # 56 ] 06 January 2019 08:57 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1042
Geregistreerd  2011-12-22

Amanda big - 06 January 2019 03:21 AM

Nee wat jij zegt is zo lekker de waarheid over haar verloofde. Niet gelijk zo katten. Heb gister genoeg gekat gezien.

Ik merk gewoon iets op.. Waar het eerst Django voor Django na was, is hij nu nergens meer te vinden op haar Insta de laatste maanden.. Dat is uiterst verdacht te noemen niet?

   Handtekening   

Hoop niet, droom niet, geen verwachting, geen verdriet…

  [ # 57 ] 06 January 2019 10:06 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Daar kunnen ook andere redenen voor zijn. Misschien heeft hij Romy gevraagd om hem wat minder in the picture te houden, ik meen me te herinneren dat hij daar issues mee had. En sowieso: ik denk dat we best kunnen speculeren over de reden, maar uiteindelijk is het aan Romy en Stage Entertainment om hier al dan niet verder over te berichten. En misschien hebben ze dat al gedaan, want het zou natuurlijk best kunnen dat ze inderdaad een infectie heeft. Ik stel voor dat we onze en andermans speculaties als zodanig behandelen en elkaar niet in de digitale haren vliegen over oude koeien als Romy’s speelschema bij The Bodyguard en de zo goed als onbestaande communicatie hierover. Waarschijnlijk mede door de situatie destijd dat wij blijkbaar nu geen genoegen nemen met een infectie. Als we die niet al weten, gaan we vanzelf de echte reden horen. Of niet, natuurlijk.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 58 ] 06 January 2019 10:11 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  428
Geregistreerd  2008-08-05

June - 06 January 2019 10:06 AM

Daar kunnen ook andere redenen voor zijn. Misschien heeft hij Romy gevraagd om hem wat minder in the picture te houden, ik meen me te herinneren dat hij daar issues mee had. En sowieso: ik denk dat we best kunnen speculeren over de reden, maar uiteindelijk is het aan Romy en Stage Entertainment om hier al dan niet verder over te berichten. En misschien hebben ze dat al gedaan, want het zou natuurlijk best kunnen dat ze inderdaad een infectie heeft. Ik stel voor dat we onze en andermans speculaties als zodanig behandelen en elkaar niet in de digitale haren vliegen over oude koeien als Romy’s speelschema bij The Bodyguard en de zo goed als onbestaande communicatie hierover. Waarschijnlijk mede door de situatie destijd dat wij blijkbaar nu geen genoegen nemen met een infectie. Als we die niet al weten, gaan we vanzelf de echte reden horen. Of niet, natuurlijk.

Helemaal mee eens….

   Handtekening   

De echte Beer

  [ # 59 ] 06 January 2019 01:44 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  147
Geregistreerd  2018-03-21

June - 06 January 2019 10:06 AM

Daar kunnen ook andere redenen voor zijn. Misschien heeft hij Romy gevraagd om hem wat minder in the picture te houden, ik meen me te herinneren dat hij daar issues mee had. En sowieso: ik denk dat we best kunnen speculeren over de reden, maar uiteindelijk is het aan Romy en Stage Entertainment om hier al dan niet verder over te berichten. En misschien hebben ze dat al gedaan, want het zou natuurlijk best kunnen dat ze inderdaad een infectie heeft. Ik stel voor dat we onze en andermans speculaties als zodanig behandelen en elkaar niet in de digitale haren vliegen over oude koeien als Romy’s speelschema bij The Bodyguard en de zo goed als onbestaande communicatie hierover. Waarschijnlijk mede door de situatie destijd dat wij blijkbaar nu geen genoegen nemen met een infectie. Als we die niet al weten, gaan we vanzelf de echte reden horen. Of niet, natuurlijk.

Niemand valt iemand toch aan. Elphie en ik zijn altijd scherp op elkaar en dat mogen wij zijn, want wij zijn wie we zijn.
Nee het is allemaal wel gek met Romy. Ook dat de grote media het niet oppakken en ik haar deze maand nog een paar keer heb horen zingen en opeens heeft ze een infectie. Er klopt iets niet aan deze zaak

  [ # 60 ] 06 January 2019 02:33 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  434
Geregistreerd  2011-03-22

Ik snap ook niet dat de media niet groots de waarheid verkondigen, n.l. dat ze ontvoerd is door aliens.

#speculatiën

‹ First  < 2 3 4 5 > 
4 of 5