Thank god it’s Donna
change_status
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

I Feel Love, Last Dance, Bad Girls, Hot Stuff, Could It Be Magic, MacArthur Park…Donna Summer is back!  Musicalster Carolina Dijkhuizen laat de Queen of Disco schitteren als nooit tevoren en tovert met all star live band en singers een avondje theater om in een spetterende discoparty. Verwacht alle hits live & more: party all night long en beleef the magic opnieuw! Thank God It’s Donna is de ultieme discoparty waarvan je dacht dat je die nooit meer zou beleven.

De hoofdrol in de nieuwe theaterproductie Thank God it’s Donna - Donna Summer’s last dance zal worden vertolkt door Carolina Dijkhuizen. Voor Carolina betekent deze hoofdrol een vervulling van een lang gekoesterde wens: ‘Van het zingen in de kerk naar hoofdrollen in musicals en de droom om ooit een popster te worden. Donna Summer was en is nog steeds een groot voorbeeld voor mij en haar carrière loopt als een rode draad door mijn leven. Ik vind het geweldig om haar muziek levend te houden op een plek die ook voor haar heel dierbaar was: het theater.’ https://www.thankgoditsdonna.com