& Juliet
change_status
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Net terug van & Juliet in het Shaftesbury Theatre. Wat een show!!! Rij B (eerste rij) via Day Seats.

Het is een heerlijke komische show welke zichzelf zeker niet te serious neemt. Mede daarom passen de liedjes zo goed in de show. Je moet er soms om lachen als ze instarten met bepaalde nummers (waar gaat dit heen!) en je mag er juist ook om lachen. Als het heel serieus zou worden gespeeld, dan zou het zeker niet hebben gewerkt.

De gehele cast was echt super sterk. Er zat geen zwakke schakel in.
Miriam-Teak als Juliet heeft power vocals en daar maakt ze graag gebruik van. Haar acteren is ook erg fijn om naar te kijken.
Cassidy en Oliver spelen heerlijk in op elkaar als Anne en Shakespeare. Net als David en Melanie (Lance & Nurse) als een tweede komische noot.
We hadden Alex voor Romeo, super goed! Maar ik wil Jordan ook graag zien, want dan zie ik Alex in kostuums waar ik aan mee heb gewerkt. Helaas droeg hij er nu niets van. Maar wil deze show sowieso nog wel vaker zien.

Decor, kostuums en geluid waren ook allemaal super! De zaal zat lekker vol en ging geweldig uit zijn dak.