3 of 8 |  < 1 2 3 4 5 >  Last ›
The Sound of Music (2021/2022)
  [ # 31 ] 28 February 2021 11:12 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  14
Geregistreerd  2021-02-21

Eden15 - 28 February 2021 11:09 PM

Via via heb ik vernomen dat moeder overste te zien was in de afgelopen aflevering van op zoek naar Maria.

Frances? Zou wel gaaf zijn!!

  [ # 32 ] 11 March 2021 10:30 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2012-07-23

Opeens moest ik aan Anouk van Nes denken bij de Barones. Ze lijkt me erg geschikt voor de rol.
De genoemde namen voor Kapitein Von Trapp lijken me zeer interessant. Ik verwacht voor die rol sowieso een verrassende naam. Het lijkt me ergens wel logisch dat de castleden op korte termijn bekend worden gemaakt. Lijkt me in ieder geval voor het programma beter, als in; de Maria maakt de cast compleet.

  [ # 33 ] 13 March 2021 08:53 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

theaterstoel - 11 March 2021 10:30 AM

Opeens moest ik aan Anouk van Nes denken bij de Barones. Ze lijkt me erg geschikt voor de rol.
De genoemde namen voor Kapitein Von Trapp lijken me zeer interessant. Ik verwacht voor die rol sowieso een verrassende naam. Het lijkt me ergens wel logisch dat de castleden op korte termijn bekend worden gemaakt. Lijkt me in ieder geval voor het programma beter, als in; de Maria maakt de cast compleet.

In de castingoproep stond Max 40 jaar voor deze rol. Maar het zou zeker kunnen,

- Zjon Smaal liet op ig weten dat hij vanaf mei werk heeft in een show. Ik denk dan alleen meteen Oom Max.
Ik zie evt Merel Zeeman wel naast hem als Barones.

  [ # 34 ] 31 March 2021 12:17 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2012-07-23

Met de finale in aantocht, vind ik het verdacht stil wat betreft de andere castleden.
Zullen ze deze tijdens de finale bekendmaken? Normaalgesproken waren de overige castleden al bekend tijdens eerdere OZN’s. Had natuurlijk ook vaak te maken met een première die al vrij snel kwam, maar toch vreemd…

  [ # 35 ] 04 April 2021 08:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Contracten afsluiten is verplichtingen aangaan. Ik denk dat ze wachten met het vastleggen en bekend maken van de rest van de cast tot duidelijk is dat de 3e en 4e golf voorbij zijn (als ze komen) en de voorstelling kan gaan spelen.

  [ # 36 ] 04 April 2021 08:54 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Plus dat ze door de cast beetje bij beetje bekend te maken, de komende maanden de aandacht voor de show kunnen vasthouden.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 37 ] 04 April 2021 11:16 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2012-07-23

Dat klopt helemaal, maar de repetities zullen toch bijna moeten beginnen? Verwacht zo rond midden april? Vandaar dat ik het wat laat vind. Maar misschien gaan ze in het geheim repeteren? ?

  [ # 38 ] 06 April 2021 11:28 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De site meldt bekendmaking in april, dus misschien morgen, misschien over drie weken. Ik begreep dat er een perspresentatie komt, dus dat zou betekenen dat er niet wordt gedruppeld.

Ook wel spannend: wordt Natascha de understudy, een understudy of krijgt ze alleen een ensembleplek aangeboden. (nav de opmerking van Carline Brouwer dat ze zowel Nandi als Natascha wil meenemen.)

  [ # 39 ] 06 April 2021 11:45 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2012-07-23

Ik las net dat de repetities pas half mei starten, dus de bekendmaking kan dus nog wel even duren. Dus mijn aanname van zondag kan dus van de baan.

  [ # 40 ] 06 April 2021 01:00 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  91
Geregistreerd  2017-06-28

Op de Wikipedia pagina van The Sound of Music staat de cast al vermeld maar of die klopt weet ik niet omdat ik verder nog geen persberichten erover heb gelezen. Als het klopt is dit de cast:
Maria: Nandi/Natascha (alternate)
Kapitein: William Spaaij/Freek Bartels
Oom Max: Armand Pol
Barones: Melise de Winter
Moeder Overste: Loes Worm
Liesl von Trapp: Jolijn Henneman
Rolf Gruber: Brent Pannier

  [ # 41 ] 06 April 2021 01:14 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Volgens mij heeft iemand dat gewoon gezellig op eigen houtje zitten invullen 😅 William is, dacht ik, druk met regieklussen en Freek lijkt in Diana & Zonen te gaan spelen (vanaf eind augustus). Sowieso vind ik SOM niet echt een productie voor hen. Jolijn als Liesl met Nandi of Natascha als Maria zou ook vreemd zijn.

De rest van de namen is wel erg specifiek, benieuwd of daar dan een kern van waarheid in zit.

  [ # 42 ] 06 April 2021 01:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik heb toch nog eens na zitten denken over dat lijstje op Wikipedia.

Dat Maria een alternate krijgt daar kan ik gezien OZNM wel inkomen. Dat ligt dus erg voor de hand.

Maar waarom zou de Kapitein door twee personen gespeeld gaan worden die de rol gaan delen?

Het zou kunnen: Freek begint in juni en William neemt het later over, als Freek naar Diana en Zn gaat. William is nu regisseur bij Zodiac, maar een regisseur vertrekt na de première dus hij zou in het schema kunnen passen.

Zouden zij het worden, dan was blijkbaar het plan om ze beiden bij OZNM een duet te laten zingen met de twee grootste kanshebbers, alleen Freek was afgelopen week druk met The Passion, waardoor René mocht aanschuiven. En Tessa mocht als pleister op de wonde met een bekende zingen.

Nou ja, wie het worden, we gaan het vanzelf zien!

[ Gewijzigd: 06 April 2021 03:33 PM by Hanstmf ]
  [ # 43 ] 06 April 2021 03:57 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1161
Geregistreerd  2010-03-23

Inmiddels staat er weer een heel ander lijstje, hahaha:

Kapitein - René van Kooten
Oom Max - William Spaaij
Barones - Tessa Sunniva van Tol
Moeder Overste - Francis van Broekhuizen
Liesl - Esmée Dekker
Rolf - Milan van Waardenburg

Volgens mij heeft een aantal mensen gewoon zin om wat te trollen 😁 En wellicht klopt er wel een naam of twee, we zullen zien.

  [ # 44 ] 06 April 2021 04:03 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Iemand heeft gewoon een grote duim!
Stage Entertainment heeft nog niks losgelaten.

Je hebt vrij makkelijk een account aangemaakt op wikipedia en kan dan zomaar zonder controle alles aanpassen!

[ Gewijzigd: 06 April 2021 04:05 PM by Luuk ]
  [ # 45 ] 06 April 2021 04:06 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2021-01-06

Ik denk dat we William Spaaij wel kunnen vergeten, hij is druk bezig met de repetities van Zodiac en staat vooralsnog bij Falsettos, die gaat spelen tegelijk met de repetities voor The Sound Of Music.

Ik kan me voorstellen dat Stage Entertainment nog even de komende perconferenties afwacht totdat ze overgaan tot het bekend maken van een definitieve cast. Het blijft toch nog spannend of ze in juni wel al kunnen beginnen met spelen.

[ Gewijzigd: 06 April 2021 08:17 PM by Demusicalman ]
 < 1 2 3 4 5 >  Last ›
3 of 8