Forum laadt erg langzaam
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

De titel zegt het al… In zowel Safari als Chrome.

Ik denk dat meer mensen er last van hebben, gezien het aantal dubbelposts van de laatste tijd.

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 1 ] 03 March 2024 11:00 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik heb geen problemen met traagheid maar sinds een tijd wel met het inloggen op het forum. Ik ben niet de enige denk ik want zag op de Facebookpagina een paar berichten staan van Martijn die zo te lezen helemaal niet meer kan inloggen en geen contact kan krijgen met de redactie. Als ik probeer in te loggen krijg ik een foutmelding. Als ik dan in de Chrome browser de backspace in de taakbalk gebruik en het forum ververs ben ik wel ingelogd. Misschien werkt dat voor Martijn ook wel?

Het zou fijn zijn als het opgelost kan worden want voor zover ik weet is Musicalworld zo’n beetje het laatste Nederlandse theaterforum :-)

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 2 ] 03 March 2024 03:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Heb ik inderdaad ook. Een aantal weken terug kreeg ik meer dan een week een foutmelding, dat deed me zelfs even vrezen dat het forum helemaal was opgedoekt. Als ik de melding nu krijg, helpt het om te verversen.

Edit: toevallig kreeg ik net weer de foutmelding.

Exception Caught
There was a database connection error or a problem with a query. Log in as a super admin or enable debugging for more information.
ee/legacy/database/drivers/mysqli/mysqli_connection.php:117

[ Gewijzigd: 03 March 2024 03:27 PM by June ]
   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”