Moulin Rouge! Nederland (2024)
change_status
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2019-06-29

Moulin Rouge! De Musical heeft zijn Nederlandse première in het najaar van 2024.
Voor de Nederlandse productie zijn we op zoek naar uitmuntende zangers en acteurs, maar ook naar atletische dansers met uitstekende technische expertise in meerdere dansstijlen.

Bron: stage-entertainment.nl

   Handtekening   

Onarchy how you say, how you say, anarchy?

  [ # 1 ] 26 September 2023 11:22 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  740
Geregistreerd  2015-09-27

Fantastisch! Ik denk dat Tjindjara zeker een gooi zal doen naar een rol. Ze hint er de laatste tijd veel op op haar Instagram

  [ # 2 ] 26 September 2023 06:21 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  153
Geregistreerd  2011-01-02

IK WIST HET!!!

Satine is niet zo moeilijk bedenken wie dat aankan… maar hebben we jonge musicalacteurs in NL die EN een knappe kop hebben EN fantastisch kunnen zingen? Een Christian kun je niet stuntcasten, nou ja kan wel, liever niet haha.

Ik kom uit bij een Yoran de Bont of Tommie Christiaan..

  [ # 3 ] 26 September 2023 06:51 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2019-07-28

Hoe geweldig nieuws is dit!!!! Ik vind vajen echt een santine of zij die nu fantine speelt in les miserable
Daarnaast vind ik Milan geschikt voor Christiaan en trouwens Freek ook wel.

Stanley als de baas van moulin rouge. Dit is nu echt een goede zet van stage

  [ # 4 ] 26 September 2023 06:59 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  153
Geregistreerd  2011-01-02

Ik vind een Milan of Freek meer een type voor duke of monroth…

Stanley wordt so.wie.so Ziegler. Shanna Slaap maakt wel grote kans op Satine nu. Zeker met haar ervaring in de duitse Moulin Rouge.

  [ # 5 ] 26 September 2023 07:58 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  361
Geregistreerd  2011-11-01

Tof! Ik heb de show niet gezien, maar het decor ziet er op de foto behoorlijk groot uit. Rest mij gelijk de vraag: waar? Beatrixtheater lijkt me wat smal voor het decor, maar ik heb het decor niet live gezien en Circustheater heeft Frozen al.

Chayenne Lont zal eventueel ook wel terugkeren. Zij is nu in Duitsland in de productie te zien

[ Gewijzigd: 26 September 2023 08:01 PM by GXP ]
  [ # 6 ] 26 September 2023 10:33 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  986
Geregistreerd  2013-09-09

Ik zie Jonathan Demoor ook wel als Christian of Duke voor me!

  [ # 7 ] 27 September 2023 09:32 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Moulin Rouge is een geweldige show. Meerdere malen in Londen gezien. Het theater op zich is al een feestje qua aankleding. Heel benieuwd hoe het in Nederland word. Ik ben super verrast en blij met deze aankondiging.

In Duitsland worden veel nummers vertaald. Ik heb zelf erg de hoop dat dit niet gebeurd buiten de gesproken teksten.

  [ # 8 ] 28 September 2023 06:19 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  22
Geregistreerd  2019-07-28

GXP - 26 September 2023 07:58 PM

Tof! Ik heb de show niet gezien, maar het decor ziet er op de foto behoorlijk groot uit. Rest mij gelijk de vraag: waar? Beatrixtheater lijkt me wat smal voor het decor, maar ik heb het decor niet live gezien en Circustheater heeft Frozen al.

Chayenne Lont zal eventueel ook wel terugkeren. Zij is nu in Duitsland in de productie te zien


Decor is juist heel intiem, ik heb hem in Londen gezien, ze hebben daar echt een club er van gemaakt, ik denk dat Utrecht te groot is. Maar ben zo benieuwd wat ze daar van maken

  [ # 9 ] 28 September 2023 07:54 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  77
Geregistreerd  2006-09-04

musicalgoeroe - 27 September 2023 09:32 AM

Moulin Rouge is een geweldige show. Meerdere malen in Londen gezien. Het theater op zich is al een feestje qua aankleding. Heel benieuwd hoe het in Nederland word. Ik ben super verrast en blij met deze aankondiging.

In Duitsland worden veel nummers vertaald. Ik heb zelf erg de hoop dat dit niet gebeurd buiten de gesproken teksten.

Het viel mij juist tegen. De hoofdrolspelers hadden slechte chemie en dat was ook in veel reviews te lezen. Deze heb ik vantevoren gemeden omdat Moilin Rouge 1 van mijn favoriete films ever is. Maar ook het weglaten van de Hindi Diamonds finale vond ik tegenvallen. Het kakte nogal in op het eind.

  [ # 10 ] 30 September 2023 03:46 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Ze kunnen beter niet de liedjes vertalen. De meeste worden sowieso gezongen als show nummers. Ben echt benieuwd want de show in London was geweldig. Hoorde dat de OG cast niet zo geweldig was, maar de Melissa en Jamie waren echt fantastisch. Jammer vooral dat Jamie nu al weer gaat. Zijn stem is echt zo goed. Je moet hiervoor echt een goede zanger casten en geen stunt casting.

Het Beatrix lijkt me sowieso geen mooi optie want je moet eigenlijk een beetje een oude zaal hebben voor de gehele sfeer. Carre lijkt me geweldig er voor maar dat zal wel te groot zijn en die hebben nooit vaste producties. We zullen zien.

  [ # 11 ] 30 September 2023 04:40 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

0 - 30 September 2023 03:46 PM

Het Beatrix lijkt me sowieso geen mooi optie want je moet eigenlijk een beetje een oude zaal hebben voor de gehele sfeer. Carre lijkt me geweldig er voor maar dat zal wel te groot zijn en die hebben nooit vaste producties. We zullen zien.

Er is veel mogelijk in het Beatrix theater. Zoals bij Moeder, ik wil bij de Revue.

En vergeet vooral niet wat ze met de Musical Dome in Keulen hebben gedaan
Voor
Artikel over de verbouwing
Na

  [ # 12 ] 01 October 2023 07:39 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  713
Geregistreerd  2010-02-28

Luuk - 30 September 2023 04:40 PM

Er is veel mogelijk in het Beatrix theater. Zoals bij Moeder, ik wil bij de Revue.

En vergeet vooral niet wat ze met de Musical Dome in Keulen hebben gedaan
Voor
Artikel over de verbouwing
Na

Oh wow! Dat is echt wel mooi gedaan ja! Geeft echt wel de juiste sfeer haha