Belle Perez - theatertour
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Ter gelegenheid van haar 25-jarig jubileum
Belle Perez zingt mooiste nummers in theatershow Diferente

In het jaar dat Belle Perez haar 25-jarig jubileum viert, komt ze met een gloednieuwe theatertour Diferente. In deze muzikale voorstelling zingt Belle Perez met haar unieke stemgeluid haar grootste en Beste Zangers-hits. Vanaf februari 2024 is de zangeres in zowel de Vlaamse als Nederlandse theaters te zien. Als geen ander weet Belle Perez het verschil te maken door in maar liefst vier talen te zingen.

‘De voorstelling wordt één groot feest,’ laat Belle Perez, die al meer dan twintig jaar ervaring heeft, weten. ‘Natuurlijk zing ik mijn grootste hits als El Mundo Bailando en Que Viva La Vida en Hello World. Maar ook de prachtige nummers die ik in 2021 bij Beste Zangers heb mogen zingen. In het theater sta ik letterlijk en figuurlijk dicht bij de mensen. Waardoor er meer plaats is voor kracht en breekbaarheid. Waarin alle ruimte is om een verhaal te vertellen.

’ In Beste Zangers liet zij niemand onberoerd toen ze onder andere Je suis malade en I’m specialized in you zong. Tijdens haar tour wordt Belle begeleid door haar vijfkoppige band. ‘En er is meer. Ik breng ook hulde aan mijn Spaanse afkomst. Aan de warmte en gastvrijheid van het land en hoe mijn passie voor muziek decennia geleden in de woonkamer bij mijn oma is ontstaan.’

Behalve Nederlands- en Engelstalige nummers zingt Belle ook Franse en Spaanse liedjes. Ze is één van de weinige zangeressen in België en Nederland die deze vier talen vloeiend kan spreken en zingen. Tijdens Beste Zangers waren al haar collega’s enorm onder de indruk van haar stem en talenknobbel. In de theatertour Diferente komen al haar kwaliteiten samen. De mix van Beste Zangers-liedjes, latin en bekende hits staat garant voor een fantastische muzikale avond, een feest dat het publiek omver zal blazen.
De theatertour Diferente van Belle Perez start volgend jaar 2 februari in het Vlaamse Bergeijk en is daarna tot en met 30 mei 2024 afwisselend in België en Nederland te zien.

Meer informatie en kaartverkoop: https://www.belleperez.com/theatertour