Dear Evan Hansen (2025)
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  926
Geregistreerd  2009-02-23

Op de Instagrampagina van musical.nederland staat dat de voorstelling Dear Evan Hansen in 2025 naar Nederland zal komen. Deze zal geproduceerd worden door de Theateralliantie en Medialane. Ik weet verder niet hoe betrouwbaar deze pagina is, maar ik heb ook van meerdere personen binnen de musicalwereld begrepen dat zij meer hierover hebben vernomen. De rechten liggen in ieder geval al bij Medialane. Het lijkt dus op waarheid te berusten. Het zal een ‘eigen’ Nederlandstalige productie en bewerking gaan worden.

Daar ben ik heel blij mee! Ik heb deze voorstelling 3x in London mogen gezien (met zowel Sam Tutty, Marcus Harman als Mitchell Zhangazha) en ik ben alle drie de keren volledig weggeblazen. Tranen met tuiten en wat is dit een moderne voorstelling met aandacht voor thema’s die nu zo ontzettend van belang zijn.

Ik ben echt heel erg benieuwd wie hiervoor gecast gaan worden en wat ze er van gaan maken!

  [ # 1 ] 17 February 2024 06:57 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

Leuk nieuws! Ik hoop heel erg op Lone van Roosendaal en Anouk van Nes in de moederrollen. En verder veel jong talent.

  [ # 2 ] 17 February 2024 09:51 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Lone van Roosendaal heeft Sweeney Todd gedaan en Anouk van Nes Diana dus deze vrouwen zitten vast in de kaartenbak bij Medialane. Milan van Waardenburg zie ik wel in de hoofdrol!