2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Wie wint Sterrenjacht?
  [ # 16 ] 30 December 2004 09:39 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2003-05-04

Ik ben nog steeds voor Noortje. Ze is een echte persoonlijkheid die alle drie de disciplines beheerst. 
Renee vind ik een beetje suffe uitstraling hebben en snel gemaakt en jah Marcel is ook wel grappig maar Noortje is ‘unieker’ vind ik 😊

x

  [ # 17 ] 30 December 2004 09:41 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2003-05-04

buhuuu nu kan mieke dijkstra geen belle meer worden….....................................................!!!!!!!!!!!! het is renee geworden…....

  [ # 18 ] 30 December 2004 09:41 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Reneé heeft gewonnen!!

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 19 ] 30 December 2004 09:43 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  503
Geregistreerd  2004-04-28

Reneé heeft verdiend gewonnen!!

  [ # 20 ] 30 December 2004 09:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Ik was het weer eens vergeten te kijken en heb alleen de uitsalg meegekregen, maar Renée zal niet voor niets gewonnen hebben. Ben benieuwd in welke productie wij haar gaan terugzien.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 21 ] 30 December 2004 09:49 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

JEEJ Renee heeft gewonnen :D :D :D
helemaal verdient, ze was gewoon top vannavond
heb zelf ook gsmsd voor renee
normaal doe ik dat nooit maar omdat ditkeer de kosten naar giro 555 ging vond ik het wel goed om te doen (goede actie van avro)

  [ # 22 ] 30 December 2004 09:57 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Ik heb zelf ook op Renée gestemd, omdat ze het gewoon geweldig heeft gedaan, zowel Marcel als Noortje waren niet op hun best vanavond. Ze heeft terecht gewonnen, en nu krijgt ze ook nog een zooi workshops en masterclasses er bij, dat die een hele mooie toekomst krijgt.  :lol:

  [ # 23 ] 30 December 2004 11:20 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1306
Geregistreerd  2002-07-28

[quote author=“antimakassa”]buhuuu nu kan mieke dijkstra geen belle meer worden….....................................................!!!!!!!!!!!! het is renee geworden…....

Is nog niet zeker toch???

   Handtekening   

Ik ben met niets begonnen en heb het meeste nog over… 😉

http://www.kersouwe.nl

  [ # 24 ] 30 December 2004 11:55 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Hier het officiele persbericht van de Avro:

RENEE WINT AVRO STERRENJACHT 2004

Renée uit Rotterdam is donderdagavond de winnares geworden van de finale van AVRO Sterrenjacht 2004. Zij streed tegen Marcel uit Ede en Noortje uit Amsterdam, die respectievelijk tweede en derde werden, om de felbegeerde hoofdprijs: een hoofdrol in een theater- of musicalproductie van Joop van den Ende Theaterproducties, inclusief een volledig jaarcontract. De belopbrengsten van deze avond komen geheel ten goede aan de slachtoffers van de aardbeving in Azië. De presentatie van de live-show was in handen van Winston Gerschtanowitz.

De jury beoordeelde de optredens van de drie finalisten maar had geen doorslaggevende stem bij het kiezen van de uiteindelijke winnaar of winnares.  Het publiek besliste uiteindelijk wie de winnaar of winnares werd van AVRO Sterrenjacht 2004. Tijdens deze finale-uitzending traden Pia Douwes, Chantal Janzen en René van Kooten op.

Onder leiding van choreograaf en musicalster Stanley Burleson is de jury, bestaande uit zangeres Mathilde Santing, componist/producer Tjeerd Oosterhuis, dansdocent/choreograaf Lucia Marthas en vocal coach Jimmy Hutchinson, negen weken lang op zoek geweest naar aanstormend multi-talent op het gebied van zang en dans in Nederland en Vlaanderen. Het unieke aan deze talentenjacht was het feit dat de kandidaten allemaal een dans-, theater-, of zangopleiding volgden, of inmiddels ervaring hadden opgedaan in het entertainmentvak.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 25 ] 31 December 2004 07:33 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  352
Geregistreerd  2004-09-08

grappig dat de uitslag van onze stemming vantevoren renée juist onderaan had geplaatst…
maar goed, de performances van gisteravond moesten natuurlijk de doorslag geven!

Ik was bij de opnames van de halve finale en wist zeker dat Marcel door zou zijn….nee dus! de jury koos die avond voor 2 in mijn ogen mindere dames! Ik had verwacht dat dat donkere meisje, hoe heet ze ook al weer, ook door zou zijn!
Het werd dus even spannend toen het land mocht stemmen, of Marcel alsnog in de finale zou komen. Gelukkig was dit het geval!

Gister was ik ook bij de opnames van de finale! Marcel had volgens mij een iets mindere dag. Hij kon me een stuk minder overtuigen dan hij in de halve finale (en alle rondes ervoor) deed!
Jammer. Hij kon het publiek thuis dus ook niet overtuigen.
Ik zag hem al als Galileo in We Will Rock You. Als hij won, vond ik dat ze die show wel naar Nederland moesten halen….maar ja…(dat wordt dus alsnog hairspray! :-s)

Renée was inderdaad erg goed. Was ook het meeste ‘musicalspeelster’ van alledrie! Voor haar had ik de rol die zij noemde in Belle en het Beest ook al verzonnen. Grote kans dus, dat dat gaat gebeuren! Is haar echt op het lijf geschreven volgens mij.

Noortje vond ik echter deze avond ook erg goed. Helaas het nummer Come what May kwam niet echt goed uit de verf, maar volgens mij lag dat niet alleen aan haar, maar ook aan Marcel. Erg jammer!
Ik vond Noortje de meeste uitstraling hebben. Verder is zij het meest allround van de drie! Maar ik kon niet zo snel een hoofdrol voor haar verzinnen (scaramouche misschien??) en zie haar eerder als popzangeres op het toneel ofzo.

Ben benieuwd of we ze alledrie in musicals terug gaan zien….

  [ # 26 ] 31 December 2004 09:29 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2004-12-22

ik was gister ook bij de finale en ik ben het er meer eens dat renee heeft ze gewonnen ze was de beste ze heetft een hele mooie stem maar tijsden het duet met nootje kon je duidelijk de veschillen horen.
maar ik had vewacht dat marchel zou winnen omdat iedreen voor hem was maar gelukkig heeft renee nederland kunnnen overtuigen ik vind het echt op voor haar

groetjes rebecca

  [ # 27 ] 31 December 2004 10:32 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik verwacht wel dat we van de 2 ‘verliezers’ ook nog wel wat gaan horen, ze hebben niet voor niets Masterclasses aangeboden gekregen.
Noortje vind ik trouwens niet eens zo goed hoor, die Marcel wel, die zie ik ook wel terug in een productie. Jammer dat hij gisteren even met een uithaal de mist in ging, maar goed, dat zullen wel de zenuwen zijn geweest.
Of Renee de hoofdrol gaat krijgen in Belle en het Beest is natuurlijk nog afwachten, ze zal grote concurrentie hebben van o.a. Chantal….

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 28 ] 31 December 2004 10:42 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Hier nog een bericht uit het Brabants Dagblad

De 20-jarige Reneé van Wegberg uit Rotterdam heeft donderdag een rol bemachtigd in een theater- of musicalproductie van Joop van den Ende. Ze won de finale van Sterrenjacht 2004. In het Avro-programma streden de kandidaten de afgelopen weken om deze hoofdprijs.


De finale ging tussen Noortje (21), Marcel (22) en de uiteindelijke winnaar Reneé. Sterrenjacht is een van de vele talentenjachten die het afgelopen jaar waren te zien op de Nederlandse televisie, maar het talent van deze deelnemers was onmiskenbaar.

De Avro schreef dans-, zang- en theateropleidingen aan om kandidaten te werven. Zij kregen gedurende het programma les van zangcoach Jimmy Hutchinson en danschoreografe Lucia Marthas. De beoordeling werd tot de halve finale overgelaten aan de professionele jury. In de laatste twee ronden mocht het publiek meebeslissen.

Reneé, die een jaarcontract krijgt, is derdejaars student van de opleiding muziektheater aan het conservatorium Rotterdam. In 2001 stond ze in de finale van de Soundmixshow als Céline Dion.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 29 ] 31 December 2004 11:08 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  217
Geregistreerd  2004-02-29

Ik merk dat ik eigenlijke altijd een wat afwijkende smaak heb dan het grote (bel)publiek, dat is steeds zo geweest bij idols, popstars en nu ook weer bij sterrenjacht.

Ik was gisteren ook voor Marcel, maar ik vond Renee ook wel goed.
Noortje vond ik qua zang gisteren teleurstellend, ook bij het nummer van Donna Summer vond ik haar niet echt sterk, jammer want ze heeft een super uitstraling.

Ik zag Marcel wel in Jesus Christ Superstar staan, en bij Renee denk je inderdaad al snel aan Belle. Ik denk dat de twee andere finalisten zich ook wel bewezen hebben en zeker snel aan de bak komen bij een grote musical.

Wat ik eigenlijk nog steeds vreemd (en jammer !) vind is dat ze niet alleen maar nummers uit musicals doen.

  [ # 30 ] 31 December 2004 11:56 AM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

ook al heeft marcel niet gewonnen,
hij zal zeker binnen kort wel een rol in een musical krijgen,
net zoals bij idols, de 2de of 3de krijgen ook allemaal een platencontract en brachten nummers uit (oke de ene succesvoller dan de andere)
dus van marcel en noortje zijn we ook nog lang niet af, niet dat ik dat erg vind hoor

ik denk ook dat renee heeft gewonnen omdat je die sneller in een musical kan plaatsen,
ik zou haar zo zien als sofie in mamma mia, of een rol in de jantjes, enz.
en noortje, jah ik zou niet weten welke rol bij haar past, maar dat komt misschien ook wel door het haar, maarjah daar zijn pruiken voor :D
ik zie renee trouwens ook wel als Mary poppins… er zijn genoeg rollen voor haar

wat vonden jullie trouwens van het optreden van pia, chantal en rene (van kooten)??
ik vond pia er erg mooi uitzien, echt heel stijlvol, herkende haar bijna niet :D

[ Gewijzigd: 31 December 2004 12:45 PM by ]
 < 1 2 3 4 > 
2 of 4