1 of 26 |  1 2 3 >  Last ›
Tarzan
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Vandaag was er een 1e kennismaking voor de pers met de musical Tarzan. Speciaal hiervoor (en voor nog wat zakenrelatie evenementen) kwam er een delegatie van Disney Theatrical Productions en 3 hoofdrolspelers van de Broadway cast naar Nederland.

Lees   HIER het verslag.

Als je op de foto’s rechts klikt, dan krijg je in een pop up scherm de grote versie.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 1 ] 10 October 2006 09:52 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  55
Geregistreerd  2003-09-05

“Op Broadway kreeg de productie lovende kritieken” ...?

Wishful thinking van Disney en Stage Entertainment?

  [ # 2 ] 10 October 2006 10:21 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  127
Geregistreerd  2006-07-05

Ik word hoe langer hoe nieuwsgieriger naar hoe dit ingevuld gaat worden. De casting blijft een mysterieuze aangelegenheid. Van Lambaart had het blijkbaar al rond willen hebben, en dat dat niet gelukt is, vind ik wel veelzeggend. Is het juiste talent niet aanwezig in Nederland? Ik kan me voorstellen dat het lastig is om een Tarzan te vinden, aangezien de eisen zo ingewikkeld zijn: hij moet atletisch zijn, maar een goede pop/rock stem hebben. Probeer dat maar eens te combineren! Tarzan is niet een musical waar ik heen wil (in eerste instantie althans), maar ik ben wel benieuwd hoe ze het hier in Nederland gaan invullen.

  [ # 3 ] 10 October 2006 01:11 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“Daan”]“Op Broadway kreeg de productie lovende kritieken” ...?

Wishful thinking van Disney en Stage Entertainment?

“En het avond aan avond vol” Klopt volgens mij ook niet, mijn moeder en zusje konden nog met gemak lastminute, en het halve balkon was leeg waar zij zaten 😉

Ik ben heel benieuwd naar de Nederlandse Tarzan, helemaal naar de cast!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 4 ] 10 October 2006 01:28 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Als ik die ene man bekijk, dan zou dat (op type-casting) Danny de Munk nog wel kunnen worden. Die lijkt er wel een beetje op vind ik…...

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 5 ] 10 October 2006 01:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“rineke”]Als ik die ene man bekijk, dan zou dat (op type-casting) Danny de Munk nog wel kunnen worden. Die lijkt er wel een beetje op vind ik…...

Ja maar Danny is wel iets ouder ofniet?:P

  [ # 6 ] 10 October 2006 03:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

‘t Is maar net wat je oud noemt…ik ben net zo oud (jong) als Danny en voel me nog láng niet oud (hihi)

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 7 ] 10 October 2006 04:55 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Het gaat niet over hoe je je voelt, maar hoe je eruit ziet…. En ook of je lichaam over de conditie beschikt die voor deze rol van belang is en natuurlijk het talent…

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 8 ] 10 October 2006 06:21 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-09-12

Prive (telegraaf)
Wie wordt de Nederlandse Tarzan?
De rol voor de Amerikaanse versie van de musical Tarzan is al vervuld. Maar wie wordt het in Nederland?
AMSTERDAM - Wie wordt de Nederlandse Tarzan? Achthonderd popmuzikanten, musicalsterren en acteurs die kunnen zingen hebben de afgelopen maanden auditie gedaan voor de meest begeerde rol van het volgende seizoen. Negen van hen zijn voorgeleid aan de Disney top, die deze week in Nederland is.

Algemeen directeur van Joop van den Ende Theaterproducties, Erwin van Lambaart: “We hebben nu nog vijf finalisten over. Bekende en onbekendere namen. We willen zes weken met hen gaan werken om te kijken wie er dan de beste is. Ze krijgen les in acrobatiek, want ze moeten kunnen ‘vliegen’ aan lianen. We gaan work shops acteren geven en we gaan hun rockpopcapaciteiten testen.” Erwin onthult: “En het publiek krijgt ook een stem.”

Als voorproefje van de musical waren de belangrijkste hoofdrollen van de door Phil Collins geschreven Broadwayproductie naar ons land gevlogen. Tarzan Josh Strikland, Jane, Jen Gambatese en Tarzans vriend Tark, Chester Gregory lieten de mooiste nummers uit de musical horen.

  [ # 9 ] 10 October 2006 06:46 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

[quote author=“Milanovic”]Prive (telegraaf)
Wie wordt de Nederlandse Tarzan?
De rol voor de Amerikaanse versie van de musical Tarzan is al vervuld. Maar wie wordt het in Nederland?
AMSTERDAM - Wie wordt de Nederlandse Tarzan? Achthonderd popmuzikanten, musicalsterren en acteurs die kunnen zingen hebben de afgelopen maanden auditie gedaan voor de meest begeerde rol van het volgende seizoen. Negen van hen zijn voorgeleid aan de Disney top, die deze week in Nederland is.

Algemeen directeur van Joop van den Ende Theaterproducties, Erwin van Lambaart: “We hebben nu nog vijf finalisten over. Bekende en onbekendere namen. We willen zes weken met hen gaan werken om te kijken wie er dan de beste is. Ze krijgen les in acrobatiek, want ze moeten kunnen ‘vliegen’ aan lianen. We gaan work shops acteren geven en we gaan hun rockpopcapaciteiten testen.” Erwin onthult: “En het publiek krijgt ook een stem.”

Als voorproefje van de musical waren de belangrijkste hoofdrollen van de door Phil Collins geschreven Broadwayproductie naar ons land gevlogen. Tarzan Josh Strikland, Jane, Jen Gambatese en Tarzans vriend Tark, Chester Gregory lieten de mooiste nummers uit de musical horen.

``Het publiek krijgt ook een stem``. Ik voel een ``how do you solve a problem like maria``aankomen….

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 10 ] 10 October 2006 07:08 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

In RTL Boulevard zei Erwin van Lambaart dat Jamai bij de laatste vijf zit.

  [ # 11 ] 10 October 2006 07:08 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Tarzan moet fysiek ongelooflijk sterk zijn, Jamai zit bij de laatste vijf (ik kan 1 + 1 nog niet optellen). De vertaling komt van de hand van Martine Bijl. Chantal Janzen wordt waarschijnlijk Belle.
Tarzan trekt me hoe langer hoe minder…

*gaat sparen voor Gent en Londen*

Ik heb de traditie dat ik elke musical in het CT heb gezien, maar ik ben bang dat ik die traditie toch ga onderbreken.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 12 ] 10 October 2006 07:20 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2005-03-17

[quote author=“Luna24”]Tarzan moet fysiek ongelooflijk sterk zijn, Jamai zit bij de laatste vijf (ik kan 1 + 1 nog niet optellen). De vertaling komt van de hand van Martine Bijl. Chantal Janzen wordt waarschijnlijk Belle.
Tarzan trekt me hoe langer hoe minder…

nou 1+1 is erg simpel, jamai heeft meer in huis dan een heleboel denken! die jongen komt niet voor niets door zo’n zware selectie!!!!!!!

  [ # 13 ] 10 October 2006 07:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Zzzap”][quote author=“Luna24”]Tarzan moet fysiek ongelooflijk sterk zijn, Jamai zit bij de laatste vijf (ik kan 1 + 1 nog niet optellen). De vertaling komt van de hand van Martine Bijl. Chantal Janzen wordt waarschijnlijk Belle.
Tarzan trekt me hoe langer hoe minder…

nou 1+1 is erg simpel, jamai heeft meer in huis dan een heleboel denken! die jongen komt niet voor niets door zo’n zware selectie!!!!!!!

Daar heb je wel gelijk in en als entertainer heeft hij me ook echt wel overtuigd (bij het eind van Idols al zat dat er duidelijk in).
Maar ik ontkom niet aan het idee dat ik straks naar Tarzan ga kijken als: “hé, dat is Jamai” en “hey; daar hebben we Chantal weer.”
Ik bedoel het niet lullig al zal het zo wel klinken, maar ik mis het gevoel wat ik vroeger had als ik naar het theater ging: naar een musical gaan om in het leven van de verschillende karakters te kunnen kijken.
Ik zie alleen nog maar elk seizoen dezelfde mensen op toneel die soms nauwelijks in een rol verdwijnen.

[ Gewijzigd: 10 October 2006 07:38 PM by ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 14 ] 10 October 2006 07:38 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  8
Geregistreerd  2005-03-17

[quote author=“Luna24”][quote author=“Zzzap”][quote author=“Luna24”]Tarzan moet fysiek ongelooflijk sterk zijn, Jamai zit bij de laatste vijf (ik kan 1 + 1 nog niet optellen). De vertaling komt van de hand van Martine Bijl. Chantal Janzen wordt waarschijnlijk Belle.
Tarzan trekt me hoe langer hoe minder…

nou 1+1 is erg simpel, jamai heeft meer in huis dan een heleboel denken! die jongen komt niet voor niets door zo’n zware selectie!!!!!!!

Daar heb je wel gelijk in en als entertainer heeft hij me ook echt wel overtuigd (bij het eind van Idols al zat dat er duidelijk in).
Maar ik ontkom niet aan het idee dat ik straks naar Tarzan ga kijken als: “hé, dat is Jamai” en “hey; daar hebben we Chantal weer.”
Ik bedoel het niet lullig al zal het zo wel klinken, maar ik mis het gevoel wat ik vroeger had als ik naar het theater ging: naar een musical gaan om in het leven van de verschillende karakters te kunnen kijken.
Ik zie alleen nog maar elk seizoen dezelfde mensen op toneel die soms nauwelijks in een rol verdwijnen :?

tja dan kijken we er echt toch wel verschillend tegen aan, want als ik em in het theater zie, zie ik niet DE Jamai… maar zie ik de persoon die hij dan speelt… en moet iemand dan maar niet gecast worden omdat hij/zij een “bekende naam” heeft…. snap je punt wel hoor daar gaat t niet om… we wachten het af, ik vind het iig geweldig dat hij zover is gekomen wordt hij t niet nou ja ook prima…dit is weer lekker ervaring op doen!!!

  [ # 15 ] 10 October 2006 07:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Zzzap”][quote author=“Luna24”][quote author=“Zzzap”][quote author=“Luna24”]Tarzan moet fysiek ongelooflijk sterk zijn, Jamai zit bij de laatste vijf (ik kan 1 + 1 nog niet optellen). De vertaling komt van de hand van Martine Bijl. Chantal Janzen wordt waarschijnlijk Belle.
Tarzan trekt me hoe langer hoe minder…

nou 1+1 is erg simpel, jamai heeft meer in huis dan een heleboel denken! die jongen komt niet voor niets door zo’n zware selectie!!!!!!!

Daar heb je wel gelijk in en als entertainer heeft hij me ook echt wel overtuigd (bij het eind van Idols al zat dat er duidelijk in).
Maar ik ontkom niet aan het idee dat ik straks naar Tarzan ga kijken als: “hé, dat is Jamai” en “hey; daar hebben we Chantal weer.”
Ik bedoel het niet lullig al zal het zo wel klinken, maar ik mis het gevoel wat ik vroeger had als ik naar het theater ging: naar een musical gaan om in het leven van de verschillende karakters te kunnen kijken.
Ik zie alleen nog maar elk seizoen dezelfde mensen op toneel die soms nauwelijks in een rol verdwijnen :?

tja dan kijken we er echt toch wel verschillend tegen aan, want als ik em in het theater zie, zie ik niet DE Jamai… maar zie ik de persoon die hij dan speelt… en moet iemand dan maar niet gecast worden omdat hij/zij een “bekende naam” heeft…. snap je punt wel hoor daar gaat t niet om… we wachten het af, ik vind het iig geweldig dat hij zover is gekomen wordt hij t niet nou ja ook prima…dit is weer lekker ervaring op doen!!!

Ik doel niet expliciet op één persoon, al was Jamai nu even de aanleiding. Het valt op bij meer mensen.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 1 2 3 >  Last ›
1 of 26
‹‹ Wie waar Grizabella?      Oebele - Premiere ››