4 of 26 | ‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
Tarzan
  [ # 46 ] 20 October 2006 09:18 AM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  26
Geregistreerd  2006-09-20

en toch vind ik het wel vaag… Ik lag gisteren naar TV west te kijken en toen sprak een presentator met Jamai.. Dit zeiden ze

P: Ik hoorde dat je van joop een opdracht hebt gekregen?
J: Oh jah?
P: Als ik zeg Tarzan wat zeg jij dan?
J: Daar wil ik en mag ik niets over zeggen
P: Joop heeft jou gezegt om minder te gaan eten en meer te gaan trainen toch?
J: Ja dat klopt *Met een grote smile*
P: Nou gefeliciteerd dan met de rol als Tarzan!
J: Dank je wel!

P is natuurlijk presentator en J jamai himself. Alleen nu snap ik het niet meer hoor :o. ik geloof dat andere stuk ook namelijk. Maar als Jamai dit zegt :(. Enne ik was er ook neit zo’n voorstander van om hem als Tarzan te zien slingeren maar oke dat ter zijde 😉

   Handtekening   

Liefde luistert niet naar Soort of Ras..

  [ # 47 ] 20 October 2006 10:39 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Xenor”]en toch vind ik het wel vaag… Ik lag gisteren naar TV west te kijken en toen sprak een presentator met Jamai.. Dit zeiden ze

P: Ik hoorde dat je van joop een opdracht hebt gekregen?
J: Oh jah?
P: Als ik zeg Tarzan wat zeg jij dan?
J: Daar wil ik en mag ik niets over zeggen
P: Joop heeft jou gezegt om minder te gaan eten en meer te gaan trainen toch?
J: Ja dat klopt *Met een grote smile*
P: Nou gefeliciteerd dan met de rol als Tarzan!
J: Dank je wel!

P is natuurlijk presentator en J jamai himself. Alleen nu snap ik het niet meer hoor :o. ik geloof dat andere stuk ook namelijk. Maar als Jamai dit zegt :(. Enne ik was er ook neit zo’n voorstander van om hem als Tarzan te zien slingeren maar oke dat ter zijde 😉

Misschien was dit programma een eerdere opname die nog niet uitgezonden was?
Die gepland stond voor uitzending vandaag en nog niet was aangepast aan het huidige nieuws.
Kan me voorstellen dat een lokale(re) omroep niet zo heel snel met dat soort dingen is.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 48 ] 20 October 2006 10:55 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

oei oei oei gisteren na RTL Boulevard kreeg ik ineens een complot-theorie ingegeven.

De mensen van Joop willen graag Jamai als Tarzan, maar de mensen van Disney niet, omdat ze vinden dat hij niet de beste is. Dan komen de mensen van Joop met een “geweldig” voorstel om de audities met een tv-show te beslissen. Jamai is de enige bekende naam en zal dan wel gekozen worden, aldus de gedachten van Erwin.
Nu doet Jamai niet meer mee en zitten ze met een tv-show. Albert zei dat ie Erwin van Lambaart had gebeld en dat het nog niet helemaal zeker was, van die tv-show… Eerlijk gezegd denk ik dat het nu met een sisser afloopt en dat er helemaal geen tv-show komt, omdat Jamai niet meer meedoet.

Het ‘klootjesvolk’ heeft toch geen boodschap aan 5 onbekende artiesten die allemaal al heel goed zijn en dan moeten zij de beste kiezen. Geen bekende nederlanders, geen uberslechte audities, een musical die ze (nog) niet kennen. Ik denk dat ze echt met een steengoed programma moeten komen om dit te laten slagen…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 49 ] 20 October 2006 10:58 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  346
Geregistreerd  2003-03-28

Da’s een knap bedachte theorie! 😉

  [ # 50 ] 20 October 2006 10:58 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Zou kunnen, ik las ook nog ergens een ander soort theorie.

Maar eerlijk gezegd voel ik er weinig voor om hierover te gaan speculeren, want bij castings weet ik nog wel iets, maar hierbij weet ik echt niet hoe het loopt.

Ik houd het er voorlopig op dat Jamai’s beslissing is dat hij omwille van die show niet mee doet, wat ik zeer te waarderen vind, en dat iemand anders Tarzan wordt.

Wie weet ik niet, maar ik weet wel dat áls ik ga, ik nog steeds voor understudies ga.
Iig voor Jane.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 51 ] 20 October 2006 12:47 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  23
Geregistreerd  2005-04-08

is er al bekend dan wie de understudy wordt van chantal? En zijn er al andere rollen bekend?

  [ # 52 ] 20 October 2006 12:50 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  346
Geregistreerd  2003-03-28

Ik begreep Brigitte Heizinger, die nu ook al de understudy is van Chantal in BATB.
Verdere rollen zou ik ook niet weten, ben ik wel benieuwd naar!

  [ # 53 ] 20 October 2006 01:04 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

[quote author=“gordijntje”]oei oei oei gisteren na RTL Boulevard kreeg ik ineens een complot-theorie ingegeven.

De mensen van Joop willen graag Jamai als Tarzan, maar de mensen van Disney niet, omdat ze vinden dat hij niet de beste is.

Laat ik nou precies het zelfde denken.
Maar ik vindt Jamai wel goed hoor, alleen is deze rol naar mijn mening nog te hoog gegrepen voor hem.

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 54 ] 20 October 2006 01:05 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

[quote author=“gordijntje”]oei oei oei gisteren na RTL Boulevard kreeg ik ineens een complot-theorie ingegeven.

De mensen van Joop willen graag Jamai als Tarzan, maar de mensen van Disney niet, omdat ze vinden dat hij niet de beste is. Dan komen de mensen van Joop met een “geweldig” voorstel om de audities met een tv-show te beslissen. Jamai is de enige bekende naam en zal dan wel gekozen worden, aldus de gedachten van Erwin.
Nu doet Jamai niet meer mee en zitten ze met een tv-show. Albert zei dat ie Erwin van Lambaart had gebeld en dat het nog niet helemaal zeker was, van die tv-show… Eerlijk gezegd denk ik dat het nu met een sisser afloopt en dat er helemaal geen tv-show komt, omdat Jamai niet meer meedoet.

Het ‘klootjesvolk’ heeft toch geen boodschap aan 5 onbekende artiesten die allemaal al heel goed zijn en dan moeten zij de beste kiezen. Geen bekende nederlanders, geen uberslechte audities, een musical die ze (nog) niet kennen. Ik denk dat ze echt met een steengoed programma moeten komen om dit te laten slagen…

ik kan me wel in deze theorie vinden eerlijk gezegd, al zal ik de enige zijn :roll:

  [ # 55 ] 20 October 2006 03:39 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“gordijntje”]oei oei oei gisteren na RTL Boulevard kreeg ik ineens een complot-theorie ingegeven.

De mensen van Joop willen graag Jamai als Tarzan, maar de mensen van Disney niet, omdat ze vinden dat hij niet de beste is. Dan komen de mensen van Joop met een “geweldig” voorstel om de audities met een tv-show te beslissen. Jamai is de enige bekende naam en zal dan wel gekozen worden, aldus de gedachten van Erwin.
Nu doet Jamai niet meer mee en zitten ze met een tv-show. Albert zei dat ie Erwin van Lambaart had gebeld en dat het nog niet helemaal zeker was, van die tv-show… Eerlijk gezegd denk ik dat het nu met een sisser afloopt en dat er helemaal geen tv-show komt, omdat Jamai niet meer meedoet.

Het ‘klootjesvolk’ heeft toch geen boodschap aan 5 onbekende artiesten die allemaal al heel goed zijn en dan moeten zij de beste kiezen. Geen bekende nederlanders, geen uberslechte audities, een musical die ze (nog) niet kennen. Ik denk dat ze echt met een steengoed programma moeten komen om dit te laten slagen…

Ja zo zat ik nou ook al weer te denken ja.. Ik ben benieuwd hoe ze het nu allemaal gaan doen, of er nog wel een programma komt….

  [ # 56 ] 20 October 2006 05:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Zzinderella”]Ik begreep Brigitte Heizinger, die nu ook al de understudy is van Chantal in BATB.

Brigitte Heitzer.

Voor 2e understudy heb ik naam van Renée van Wegberg horen vallen.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 57 ] 20 October 2006 05:57 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

[quote author=“Luna24”][quote author=“Zzinderella”]Ik begreep Brigitte Heizinger, die nu ook al de understudy is van Chantal in BATB.

Brigitte Heitzer.

Voor 2e understudy heb ik naam van Renée van Wegberg horen vallen.

Ik ben meer voor de keuze Renée als Jane, u.s. Brigitte of andersom…. Laat Chantal toch eens weg -_-

  [ # 58 ] 20 October 2006 08:59 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

[quote author=“__niX”][quote author=“Luna24”][quote author=“Zzinderella”]Ik begreep Brigitte Heizinger, die nu ook al de understudy is van Chantal in BATB.

Brigitte Heitzer.

Voor 2e understudy heb ik naam van Renée van Wegberg horen vallen.

Ik ben meer voor de keuze Renée als Jane, u.s. Brigitte of andersom…. Laat Chantal toch eens weg -_-

Ik hoop niet dat de halve Beauty cast nu automatisch Tarzan zal gaan doen.

  [ # 59 ] 20 October 2006 09:29 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Mark-Ster”][quote author=“__niX”][quote author=“Luna24”][quote author=“Zzinderella”]Ik begreep Brigitte Heizinger, die nu ook al de understudy is van Chantal in BATB.

Brigitte Heitzer.

Voor 2e understudy heb ik naam van Renée van Wegberg horen vallen.

Ik ben meer voor de keuze Renée als Jane, u.s. Brigitte of andersom…. Laat Chantal toch eens weg -_-

Ik hoop niet dat de halve Beauty cast nu automatisch Tarzan zal gaan doen.

Ja leuk, Chantal als Jane, René als Tarzan, Jorge als Terk, Mariska als moeder aap, nu nog een rol voor Ger en Carlo; ik zie het wel voor me 😛

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 60 ] 20 October 2006 09:35 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

carlo als de 2e boom van rechts :lol:

‹ First  < 2 3 4 5 6 >  Last ›
4 of 26
‹‹ Wie waar Grizabella?      Oebele - Premiere ››