1 of 55 |  1 2 3 >  Last ›
Les Miserables terug naar Nederland
change_status
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

Ik juich het van harte toe, maar dat is al wel volgend theaterseizoen. En alle vaste theaters staan vol.

Het Circustheater heeft Tarzan, het Beatrixtheater The Wiz (al zou die van mij nu al mogen stoppen 😉 ) en als laatste hebben we het Eftelingtheater, maar daar zet je geen Les Miserables in.

Als het bericht klopt dan zou het volgende mogelijk zijn:
1. Het nieuwe theater van Joop van den Ende in Amsterdam
2. In het Nieuwe Luxor of in Carré, niet echt vaste theaters, maar niet ondenkbaar.

[ Gewijzigd: 27 April 2008 08:52 PM by Marilena ]
  [ # 1 ] 07 November 2006 09:50 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

Ik las in De Gelderlander vanochtend dat Les Miserables waarschijnlijk ergens in het seizoen 2007/2008 terug naar Nederland komt om in een vast theater te spelen.

Ik weet niet of dit al bekend was?

  [ # 2 ] 07 November 2006 10:12 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Klaske”]
Als het bericht klopt dan zou het volgende mogelijk zijn:
1. Het nieuwe theater van Joop van den Ende in Amsterdam
2. In het Nieuwe Luxor of in Carré, niet echt vaste theaters, maar niet ondenkbaar.

Het eerste zou betekenen dat Stage Holding de strijd heeft gewonnen, ook bij de tweede optie ligt dat het meest voor de hand, maar is het iets minder zeker. Ook Mark Vijn kan natuurlijk een maand een theater bezetten, maar ik dacht dat Vijn wilde toeren met Les Miserables, toch?

en als laatste hebben we het Eftelingtheater, maar daar zet je geen Les Miserables in.

Of de journalist heeft niet goed opgelet en heeft de omschrijving van de zitplaatsen in dit theater als musicaltitel opgevat 😉

  [ # 3 ] 07 November 2006 10:47 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

😛 Kan ook.

Ik dacht in eerste instantie ook aan Mark Vijn, maar die krijgt het dan wel erg druk. Sugar, Les Miserables en als we de geruchten mogen geloven komt er nog een productie aanvliegen van Mark Vijn.

  [ # 4 ] 07 November 2006 11:14 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

Het gaat om Joop van den Ende Theaterproducties. Dat was ik vergeten te melden.  😉

  [ # 5 ] 07 November 2006 11:36 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  20
Geregistreerd  2006-09-12

Ik denk dat the wiz volgend seizoen alweer kan vertrekken, zie het niet als een grote publieks trekker. Maar het beatrix theater zie ik niet als het juiste theater ervoor. Maar the producers vind ik er wel geschikt voor, die waarschijnlijk in het joop van den ende theater zou komen. Mischien heeft Joop zich bedacht en wil in zijn eigen theater beginnen met de productie waarmee zijn grote succes begon…. Dat deed hij immers ook met het theater des westens in berlin.

  [ # 6 ] 07 November 2006 02:35 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Scabbers”]Het gaat om Joop van den Ende Theaterproducties. Dat was ik vergeten te melden.  😉

Dan vermoed ik toch sterk dat het om Carre gaat. Al is het de grote vraag of ze die zo lang kunnen vastzetten om uit de kosten te komen. De voorstelling lijkt me prijziger dan Cabaret in ieder geval.

  [ # 7 ] 07 November 2006 02:49 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

*dit bericht is verwijderd*

[ Gewijzigd: 08 November 2006 05:59 PM by ]
  [ # 8 ] 07 November 2006 03:16 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

[quote author=“Jeroen”] Dan vermoed ik toch sterk dat het om Carre gaat. Al is het de grote vraag of ze die zo lang kunnen vastzetten om uit de kosten te komen. De voorstelling lijkt me prijziger dan Cabaret in ieder geval.

Carré bestaat dan precies 120 jaar, beetje raar jubileumjaar om te vieren, maar je moet toch wat om publiciteit te halen.

  [ # 9 ] 07 November 2006 04:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

[quote author=“Klaske”]Als het bericht klopt dan zou het volgende mogelijk zijn:
1. Het nieuwe theater van Joop van den Ende in Amsterdam
2. In het Nieuwe Luxor of in Carré, niet echt vaste theaters, maar niet ondenkbaar.

Of… Joop komt zijn belofte na en plant een premiere in Martini Plaza in Groningen. Groot theater en dat is vast wel een jaar lang te plannen voor Les Miserables… 😉

Ik vind het Luxor trouwens wel goed klinken. Met 3 Musketiers is dat ook prima gegaan al zitten ze daar natuurlijk met de planning van het gewone seizoen, maar dat probleem heeft Carré ook. Leuke is dan wel dat de eerste Les Mis in Nederland ook in Carré heeft gestaan.

Leuk, weer een revival in Nederland!

  [ # 10 ] 07 November 2006 04:09 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

*dit bericht is verwijderd*

[ Gewijzigd: 08 November 2006 05:59 PM by ]
  [ # 11 ] 07 November 2006 04:47 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“Rodermondje”][quote author=“Lance”]

Of… Joop komt zijn belofte na en plant een premiere in Martini Plaza in Groningen. Groot theater en dat is vast wel een jaar lang te plannen voor Les Miserables… 😉

:shock: doen :shock: lekker dichtbij 😛

Dat wou ik ook zeggen 😉  😉
Maar van mij mag The Wiz ook wel weer gaan, en dan Les Mis er voor in de plaats :D

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 12 ] 07 November 2006 05:41 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

The wiz uit het Bea en Les mis er in
juicht het echt toe
en gaat dan heeeeeeeeel vaak naar het bea toe :D of een keer een prem in Eindhoven in het nieuwe parktheater eens een keer dichtbij voor de zuiderlingen onder ons

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 13 ] 07 November 2006 05:45 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik vind Les Mis wel een mooie om in Carré neer te zetten.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 14 ] 07 November 2006 06:21 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“ivje”] of een keer een prem in Eindhoven in het nieuwe parktheater eens een keer dichtbij voor de zuiderlingen onder ons

hear! hear! daar ben ik ‘t helemaal mee eens :D

Verder lijkt ‘t me super als Les Mis terugkomt, heb die nog nooit gezien maar zou dat graag wel een keer willen!

  [ # 15 ] 07 November 2006 06:32 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Wat ik heb gehoord is dat Les Mis gepland staat voor het nieuwe Joop van den Ende Theater in Amsterdam en dat is als het goed is in 2008 klaar.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

 1 2 3 >  Last ›
1 of 55