4 of 5 | ‹ First  < 2 3 4 5 > 
Do als Assepoester
  [ # 46 ] 14 December 2006 06:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Rodermondje”]nou ja, ook niet stokoud 😛 hoe oud is ze? 25 ofzo :roll:

Dominique van Hulst, beter bekend als Do, werd geboren op 7 september 1981 in Valkenswaard

Ze is dus 25.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 47 ] 14 December 2006 07:50 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Hey hey,
Waarom is er zoveel gezeur over Do als Assepoester? Okee ik houd niet van haar liedjes, vind het een beetje zeiknummers, maar een mooie stem heeft ze! En heeft iemand haar al eens zien spelen/acteren? Ik niet dus ga nog niet vantevoren zeggen dat het niets is.
En de naamsbekendheid? Tja, op het moment komt drie kwart van de musicalbezoekers voor de naam. Op het moment dat je een onbekend talent in een show zet komt het overgrote deel van het publiek niet meer en hoef je ook niet meer te verwachten dat er grote shows gespeeld gaan worden want dat is dan toch niet meer rendabel. Je krijgt dan alleen nog maar hele kleine shows voor een zeer select gezelschap.
Is dat wat we willen?

Greetz Peter!

  [ # 48 ] 14 December 2006 08:13 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  729
Geregistreerd  2005-10-07

Niemand heeft haar nog zien spelen/acteren, want zoals ze zelf vandaag in het AD zegt “Buiten wat acteren in mijn videoclips heb ik natuurlijk nog niets gedaan”. Dus dat is heel erg afwachten.

En het is niet helemaal waar dat je grote namen nodig hebt voor een show. Ik geloof niet dat Annie momenteel zoveel bezoekers trekt door Edwin Rutten en Loeki Knol. Dat heeft meer met de uitstraling van de show zelf en de naam “Efteling” te maken. Zelfde ging destijds op voor The Lion King of zelfs voor Aida. Dit soort megaproducties heeft een marketingbudget, waar kleinere producenten een hele voorstelling van kunnen maken en kunnen dus de show tot ster maken. Alleen wordt daar steeds minder voor gekozen. Volgens Albert Verlinde kiest hij overigens bewust voor mensen die nieuw zijn in het vak, zodat je niet denkt “Daar heb je hem of haar weer”. Daar is wat voor te zeggen (zeker nu de Burleson/Jansen-moeheid begint toe te slaan), maar datzelfde effect kun je volgens mij dan ook best bereiken met een onbekend talent. Deden ze destijds ook met Manon Novak in TiTaTovenaar.

  [ # 49 ] 14 December 2006 10:26 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  349
Geregistreerd  2005-05-11

Hey hey,
Hoewel ik het vrijwel nooit eens ben met je stukjes kom ik er inderdaad achter dat ik geen onderscheid gemaakt heb. Je hebt inderdaad het onderscheid tussen de onbekende stukken en de musicals die alleen om de naam gaan zoals Les Mis, Phantom, Lion King etc. :D
Greetz Peter!

  [ # 50 ] 14 December 2006 10:44 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  30
Geregistreerd  2006-11-27

Laat r eerst maar eens een toonladder zingen.. do, re, mi…
Wat een drama

  [ # 51 ] 15 December 2006 10:06 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“baud”] Volgens Albert Verlinde kiest hij overigens bewust voor mensen die nieuw zijn in het vak, zodat je niet denkt: “Daar heb je hem of haar weer”. Daar is wat voor te zeggen (zeker nu de Burleson/Jansen-moeheid begint toe te slaan), maar datzelfde effect kun je volgens mij dan ook best bereiken met een onbekend talent. Deden ze destijds ook met Manon Novak in TiTaTovenaar.

Maar TiTaTovenaar heeft het slecht gedaan (en waarschijnlijk is het meedoen van Harrie Slinger weldegelijk volgens het Verlinde-principe gedaan. Gezien zijn spel neem ik tenminste niet aan dat er iemand heeft van tevoren gekeken of de man kon acteren). Toch kan ik nog steeds niet geloven dat Do een publiekstrekker is.

  [ # 52 ] 15 December 2006 11:04 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

voor jou en mij niet, maar voor hysterische meisjes van 12, 13 jaar wel 😉

  [ # 53 ] 15 December 2006 11:09 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Misschien komt er wel een onderzoek naar welke Bekende Nederlanders kunnen zingen… Zie de poll op RTL Boulevard.nl

Welke BN’er kan volgens jou goed zingen?
Linda de Mol:  34%
Piet Paulusma:  5%
Wendy van Dijk:  43%
Albert Verlinde:  17%

Aantal stemmen: 1926

Dit was de uitslag nadat ik gestemd had.

  [ # 54 ] 15 December 2006 11:11 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

goeie genade :?  nou doe van Dijk ook maar in een musical dan :? misschien kan ze wel Evita spelen :roll:

  [ # 55 ] 15 December 2006 02:40 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

[quote author=“Rodermondje”]goeie genade :?  nou doe van Dijk ook maar in een musical dan :? misschien kan ze wel Evita spelen :roll:

hahaha ik denk dat een niet goed zingende wendy can dijk meer publiek gaat trekken dan een wel goed zingende Do.(ik zeg overigens niet dat ik vind dat Do goed kan zingen). Wendy van Dijk heeft gewoon iets wat bijna iedereen leuk aan haar vind..
om henkjan Smits favoriete woordje dan maar even te gebruiken: de x- factor!

  [ # 56 ] 15 December 2006 04:36 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

over henk-jan gesproken, die kan ook wel in een musical :D :roll:

  [ # 57 ] 15 December 2006 11:11 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik wist niet dat íemand uit bovenstaande poll ook maar zang-ambitie had!  :roll:


Btw: doe dan Albert Verlinde maar; hij heeft in het verleden nog shows met Dick Cohen gedaan en kan in elk geval goed tappen.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 58 ] 16 December 2006 10:07 AM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  24
Geregistreerd  2004-10-03

[quote author=“Luna24”]Ik wist niet dat íemand uit bovenstaande poll ook maar zang-ambitie had!  :roll:


Btw: doe dan Albert Verlinde maar; hij heeft in het verleden nog shows met Dick Cohen gedaan en kan in elk geval goed tappen.

heeft ook gewoon kleinkunst academie gedaan, en heeft een mooie stem..

  [ # 59 ] 16 December 2006 10:48 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Voor wie Albert Verlinde wil horen zingen… Kleine Zeemeermin II, daar doet ie de stem van Erik.

  [ # 60 ] 26 January 2007 09:10 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  667
Geregistreerd  2005-04-26

[quote author=“Lance”]Toen Do 16 was heeft ze in de Efteling ook gespeel de ‘mini musical’ Dromen Met Je Ogen Open bij de Droomvlucht. Vond dat toen altijd wel erg lekker klinken…

Ik heb spijtig genoeg nooit de Mini Musical gezien, maar mijn zus heeft de cd. De liedjes vind ik erg mooi en sprookjesachtig.
Misschien ga ik wel naar Assepoester, maar ik wacht even af.

   Handtekening   

Bestel mijn griezelroman de twee broers van Dracula
klik hier

‹ First  < 2 3 4 5 > 
4 of 5