2 of 7 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Rebecca in Wenen
  [ # 16 ] 31 December 2006 03:05 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  87
Geregistreerd  2004-12-19

Meesterlijk verslag Theo. Ik kan niet wachten om te gaan.
Op de site van de Vereinigte Bühnen Wien zag ik dat er momenteel kaarten te bestellen zijn tot 1 april 2007. Door de week zijn er nog volop kaarten te bestellen.
Naast het Raimund theater heeft de VBW ook nog het Ronacher tot zijn beschikking. Dit wordt momenteel grondig gerenoveerd en moet 26 oktober 2007 weer klaar zijn voor gebruik. Het is een kleiner theater maar qua toneel doet het niet onder voor het Raimund. Cats heeft er destijds gestaan. De huidige renovatie is er op gericht dat het voldoet aan alle eisen van deze tijd om er grootschalige muziektheaterprodukties te kunnen brengen. Kans dus dat Rebecca op termijn daar naar toe verhuist!
Ik kan me niet voorstellen dat het bij 1 seizoen blijft. Als Rebecca een succes blijft zal de produktie daar toch zeker nog wel een lange tijd staan.
Ben door jouw verslag echt alleen maar nieuwsgieriger geworden, hoop zo snel mogelijk te kunnen gaan!

Prettige jaarwisseling voor iedereen, groeten,
Jan-Willem

  [ # 17 ] 31 December 2006 03:18 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Dank voor de info Jan-Willem. Ik wist dat het Ronacher verbouwd werd maar niet dat het al in oktober klaar zou zijn ! Grote kans dus dat ‘Rebecca’ eind 2007 begin 2008 daarheen verhuist om plaats te maken voor ‘Rudolf’.
Ik hoop zelf ook zo snel mogelijk weer terug te gaan naar Wenen.
Theo

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 18 ] 31 December 2006 04:06 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Ik hoop echt dat hij toch minimaal wel een paar weken wordt verlengd, ik zit het met het probleem dat ik echt in weekend moet. Maar na 7 maanden stoppen, wil het niet geloven.

Ik las ook dat er een dubbelcd komt :D

Groeten

Chris

Ps en als ze in okterber ofzo (start nieuwe seizoen ergens) pas beginnen dan kan Rebecca toch nog wel doorspelen tot eind juli ongeveer en als het idd een succes is dan zullen ze hem niet zosnel stop zetten denk ik

  [ # 19 ] 31 December 2006 05:06 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  87
Geregistreerd  2004-12-19

Theo, als je op de site http://www.musicalvienna.at klikt op Vereinigte Bühnen Wien, en daarna op theater vind je een hoop info over de diverse theaters. Je kunt doorklikken om de bouwtekeningen van de renovatie te zien. Erg leuk!
Cremi, waar komt het bericht van de dubbel cd vandaan? Ik sta daar overigens niet van te kijken want de VBW brengt vaker eerst een enkele cd uit, en daarna alsnog een dubbele (Elisabeth, Tanz, Romeo & Julia)

Groetjes, Jan-Willem

  [ # 20 ] 01 January 2007 10:38 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

[quote author=“jwvanbeek”]
Cremi, waar komt het bericht van de dubbel cd vandaan? Ik sta daar overigens niet van te kijken want de VBW brengt vaker eerst een enkele cd uit, en daarna alsnog een dubbele (Elisabeth, Tanz, Romeo & Julia)

Groetjes, Jan-Willem

Ik las dit op een site van of over Wietske, waar rook is, is vuur denk ik dan maar. En aangezien ze vaak enkel en dan dubbel uitbrengen is het denk ik zelf een kwestie van wachten.

  [ # 21 ] 02 January 2007 08:56 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Rebecca staat geboekt 7 april…. rij 5.

Ben heel erg benieuwd de CD is inmiddels grijs gedraaid.

De verkoop voor april is geopend. Die voor de maand mei start 1 februari volgens VBW

  [ # 22 ] 28 January 2007 10:46 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

‘Rebecca’ is in ieder geval nog tot eind juni in het Raimund Theater te zien

REBECCA feiert Jubiläum
Vor wenigen Tagen hatte unser sensationell erfolgreiches Musical REBECCA die 100. Vorstellung im RAIMUND THEATER. Eine große Feier anlässlich des schönen Jubiläums war aber gar nicht angesetzt, da REBECCA ohnehin allabendlich vom Publikum enthusiastisch gefeiert wird. Noch bis Ende Juni wird Michael Kunzes & Sylvester Levays DramaMusical nach Daphne du Mauriers Bestseller-Roman in Wien zu sehen sein. Ob es zu einer Verlängerung im Herbst kommt, steht derzeit noch nicht fest.

En volgende week zaterdag is de cast te zien bij Carmen Nebel

REBECCA-Stars zu Gast bei Carmen Nebel
Am Samstag, den 3. Februar sind Wietske van Tongeren, Uwe Kröger, Susan Rigvava-Dumas und einige Darsteller des REBECCA-Ensembles zu Gast bei Carmen Nebel. Ihre beliebte Sendung “Willkommen bei Carmen Nebel - Stars, Musik und Überraschungen” kommt diesmal aus Wiener Neustadt und ist ab 20:15 Uhr sowohl auf ORF 2 als auch im ZDF zu sehen.

Bron : nieuwsbrief Vereinigte Bühnen Wien

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 23 ] 28 January 2007 12:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

De DEMO cd met Pia in het Engels is ook een aanrader!

  [ # 24 ] 28 January 2007 01:20 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Die demo cd is zeker een aanrader. Is er al meer bekend over een eventuele ``Gesamtaufnahme``?

Groet,
Danny

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 25 ] 28 January 2007 09:01 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

:roll:

[ Gewijzigd: 28 January 2007 11:05 PM by ]
  [ # 26 ] 28 January 2007 09:44 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

Dit is best een CT productie! :mrgreen:

  [ # 27 ] 29 January 2007 02:06 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2003-06-30

[quote author=“saigon”]Die demo cd is zeker een aanrader. Is er al meer bekend over een eventuele ``Gesamtaufnahme``?

Groet,
Danny

Hoe komen jullie dan aan de demo cd? Is die ergens te koop (geweest)?

Heb het castalbum al een tijdje en vind die prachtig, dus zou de demo cd ook wel erg graag hebben…

  [ # 28 ] 29 January 2007 03:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

[quote author=“amy”][quote author=“saigon”]Die demo cd is zeker een aanrader. Is er al meer bekend over een eventuele ``Gesamtaufnahme``?

Groet,
Danny

Hoe komen jullie dan aan de demo cd? Is die ergens te koop (geweest)?

Heb het castalbum al een tijdje en vind die prachtig, dus zou de demo cd ook wel erg graag hebben…

Die demo cd is nooit verkrijgbaar geweest en ook zeker niet voor uitgave bedoeld. Het is een cd die gemaakt is van een workshop voorstelling, maar valt onder de categorie: Illegaal materiaal…

Iets wat je dus niet van de daken schreeuwt te hebben…  😉

  [ # 29 ] 29 January 2007 03:29 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2003-06-30

Ooh okee, dan weet ik genoeg..😉 Bedankt voor je uitleg! 😊

  [ # 30 ] 29 January 2007 04:17 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Lance”][quote author=“amy”][quote author=“saigon”]Die demo cd is zeker een aanrader. Is er al meer bekend over een eventuele ``Gesamtaufnahme``?

Groet,
Danny

Hoe komen jullie dan aan de demo cd? Is die ergens te koop (geweest)?

Heb het castalbum al een tijdje en vind die prachtig, dus zou de demo cd ook wel erg graag hebben…

Die demo cd is nooit verkrijgbaar geweest en ook zeker niet voor uitgave bedoeld. Het is een cd die gemaakt is van een workshop voorstelling, maar valt onder de categorie: Illegaal materiaal…

Iets wat je dus niet van de daken schreeuwt te hebben…  😉

Oh ik dacht dat het ook een winkel cd was.. SORRY :oops:

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 7