1 of 2 |  1 2 > 
Stanley Burleson terug in Cats
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

Stanley nodigt Pia uit voor zijn premiere in cats. Zou Pia ook niet in cats A dam gaan spelen???

  [ # 1 ] 25 January 2007 11:23 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

Stanley Burleson terug in Cats
door Stephanie Broos
 
AMSTERDAM - Oude rot in het vak Stanley Burleson kruipt na twintig jaar weer in de huid van de machokater Tuk Stuk Rukker. Een bijzonder moment voor de veelzijdige musicalster en briljant choreograaf. Cats was toentertijd zijn allereerste productie, Stanley mag nu ‘bewijzen’ of hij in de loop der jaren gegroeid is. Lachend: “Het is een leuke test.”

De 40-jarige Stanley zal vanaf 21 maart tot en met 29 april te zien zijn in Carré. “Ik vrees dat het fysiek wat moeilijker zal zijn dan twintig jaar geleden. Maar mijn voordeel is dat ik nu een zak met ervaring heb. Ik ben destijds letterlijk van de straat geplukt. Ik kwam regelrecht van het atheneum vandaan, ik wist nog van niets”, vertelt hij. “In Cats was ik understudy voor drie rollen en een daarvan was Tuk Stuk Rukker. Een patserige kater met de stem van Elvis Presley en het haantjesgedrag van Robbie Williams. Echt iedereen valt bij hem in katzwijm en daar maakt hij handig gebruik van. Ja, het is heel leuk om te spelen”, grinnikt Stanley. “Toen werd Tuk Stuk Rukker vertolkt door Fred Butter, waar ik vreselijk tegen opkeek. Daarom ben ik zo benieuwd hoe ik het nu ga ervaren, wat het grootste verschil tussen nu en twintig jaar geleden zal zijn.” Hij verklaart: “Ik ben mezelf natuurlijk wel enige verantwoording schuldig. Als blijkt dat ik die rol nog precies hetzelfde speel als twintig jaar geleden, dan is er in mijn carrière toch iets niet goed gegaan…” Stanley maakt meteen van de gelegenheid gebruik om een kleine reünie te organiseren. “Ik heb alle mensen uitgenodigd met wie ik destijds in Cats op de planken stond. Op mijn premièreavond zullen er allerlei dierbare collega’s, zoals Pia Douwes en Corine Boon, in de zaal zitten. Dus dat betekent dat ik me dan extra moet bewijzen!”

(telegraaf)

  [ # 2 ] 25 January 2007 02:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

JOEPIEEEEEEEEE :D :D

Kheb net toevalig kaarjtes van iemand overgekocht voor zondag 25 maart!
Iemand een idee hoe groot de kans is dat ik Stanley op zondag heb? :?:

  [ # 3 ] 25 January 2007 03:57 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ja… Dat van Pia viel mij ook al op… Misschien een verkeerde notatie van de Telegraaf… Misschien heeft Stanley alleen mede gedeeld dat Pia ook in de productie zit oid…

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 4 ] 25 January 2007 05:30 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“Belle”]Stanley nodigt Pia uit voor zijn premiere in cats. Zou Pia ook niet in cats A dam gaan spelen???

Geloof niet dat dat uiteindelijk is doorgegaan. Pia doet nog wel Cats, maar pas in de verlenging, omdat ze tot die tijd nog bezig is in Duitsland (3 Musketiere en daarna de soort van Duitse Musicals in Ahoy maar dan de reizende versie ofzo 😛 (ben de naam van dat gebeuren vergeten)). Meer info/speculaties hierover in het “Wie Waar Grizabella”-topic.
Wel klein beetje vaag op zich dat ze dan WEL kan komen kijken in Amsterdam maar niet kan komen spelen (al weet ik ook wel dat t spelen toch n hoop meer gedoe en tijd kost)

Maar dit is leuk, Stanley terug in Cats! Waarom kan ie dat nou niet in Eindhoven komen doen, in augustus?  😛

  [ # 5 ] 25 January 2007 05:34 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

[quote author=“IngeG”]
Maar dit is leuk, Stanley terug in Cats! Waarom kan ie dat nou niet in Eindhoven komen doen, in augustus?  😛

en waarom kan hij niet 4 dagen eerder beginnen 😛 hij begint de 21e en ik ga de 17e :lol:

  [ # 6 ] 25 January 2007 05:57 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

[quote author=“IngeG”][en daarna de soort van Duitse Musicals in Ahoy maar dan de reizende versie ofzo 😛 (ben de naam van dat gebeuren vergeten)).

Best of Musicals?

  [ # 7 ] 25 January 2007 06:16 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Allemaal leuk en aardig en ik vind Stanley ook best goed, maar dat hij nou weer in Cats moet gaan staan vind ik wat overdreven. Die Tuk Stuk Rukker moet een beetje een macho zijn waar de jonge kittens voor vallen. Zie jij dat al gebeuren bij een 40 jaar oude kater….
Duidelijk weer een geval van ‘hij heeft een vast contract en we moeten hem toch ergens in plaatsen’-geval

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 8 ] 25 January 2007 06:26 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“Marik”][quote author=“IngeG”][en daarna de soort van Duitse Musicals in Ahoy maar dan de reizende versie ofzo 😛 (ben de naam van dat gebeuren vergeten)).

Best of Musicals?

Ja dat was ‘t geloof ik!

  [ # 9 ] 25 January 2007 06:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Marilena”]Allemaal leuk en aardig en ik vind Stanley ook best goed, maar dat hij nou weer in Cats moet gaan staan vind ik wat overdreven. Die Tuk Stuk Rukker moet een beetje een macho zijn waar de jonge kittens voor vallen. Zie jij dat al gebeuren bij een 40 jaar oude kater….
Duidelijk weer een geval van ‘hij heeft een vast contract en we moeten hem toch ergens in plaatsen’-geval

Ik ben het totaal NIET met je eens, ondanks zijn leeftijd is hij echter nog steeds SEXY! En ze hoeven hem helemaal niet persee ergens in te stoppen. het heeft toch net een seizon BATB gedaan 😛

  [ # 10 ] 25 January 2007 06:53 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  51
Geregistreerd  2006-02-19

[quote author=“jouke”][quote author=“Marilena”]Allemaal leuk en aardig en ik vind Stanley ook best goed, maar dat hij nou weer in Cats moet gaan staan vind ik wat overdreven. Die Tuk Stuk Rukker moet een beetje een macho zijn waar de jonge kittens voor vallen. Zie jij dat al gebeuren bij een 40 jaar oude kater….
Duidelijk weer een geval van ‘hij heeft een vast contract en we moeten hem toch ergens in plaatsen’-geval

Ik ben het totaal NIET met je eens, ondanks zijn leeftijd is hij echter nog steeds SEXY! En ze hoeven hem helemaal niet persee ergens in te stoppen. het heeft toch net een seizon BATB gedaan 😛

Jeeej hahaha ik ben het weer helemaal met Jouke eens!
Stanley weer Cat’s, wie weet ga ik er nog een kaartje voor regelen… Ben wel heel benieuwd naar hem.
Say I’m crazy 😉

  [ # 11 ] 25 January 2007 07:29 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Vast contract , volgend jaar de papa van Ciske de jongen,rat 😉;)

  [ # 12 ] 25 January 2007 07:36 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

tja.. krijg nu een sterk ‘Told ya sow’ gevoel bij..

Toen er net berichten waren dat Cats terug zou komen riep ik gelijk dat Stanley dan wel Tuk stuk rukker zou spelen..
maarja uiteindelijk gebeurde dat niet..

Maar nu krijg ik toch gelijk 😉

  [ # 13 ] 25 January 2007 08:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Stanley en sexy… die twee woorden heb ik niet vaak gecombineerd, zeker niet de laatste paar jaar, maar het zal wel een kwestie van smaak zijn.

Voor mij ziet Stanley eruit zoals elke danser ‘op leeftijd’, ook al blijf je dagelijks trainen, je gezicht verouderd wel.

  [ # 14 ] 25 January 2007 09:15 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Klaske”]Stanley en sexy… die twee woorden heb ik niet vaak gecombineerd, zeker niet de laatste paar jaar, maar het zal wel een kwestie van smaak zijn.

Voor mij ziet Stanley eruit zoals elke danser ‘op leeftijd’, ook al blijf je dagelijks trainen, je gezicht verouderd wel.

Je hoeft alleen maar een jong gezicht te hebben om sexy te zien? Je kan ook zo’n uitstaling hebben dat je sexy bent 😉

  [ # 15 ] 25 January 2007 09:21 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik zeg ook niet dat Stanley niet sexy zou zijn (dat is persoonlijke smaak), maar ik vind het gewoon ongeloofwaardig in de zin van het karakter dat hij gaat spelen en zijn echte leeftijd. Wil natuurlijk niet meteen zeggen dat hij het niet goed zou doen, maar ik vind dat als je een macho karakter hebt waar de jonge meiden op vallen dat je dan ook een macho type die rol moet spelen en niet iemand van 40.
Maar goed, dat is mijn mening en ieder natuurlijk zijn mening.
Neemt ook niet weg dat ik wel nieuwsgierig ben hoe hij dat zal gaan doen, maar ik vind het vooralsnog wat ongeloofwaardig.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

 1 2 > 
1 of 2