2 of 18 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
Staat dat ook op Internet?
  [ # 16 ] 31 January 2007 10:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

[quote author=“Rop”]Hahaha St. Anger is serieus de meest teleurstellende cd sinds jaren…  :(

Ooow aha.
En da’s de nieuwste CD?
Ja dan snap ik t stripje nu ook, best wel lollig dan eigenlijk 😛

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 17 ] 31 January 2007 10:28 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Een dikke kat, die omwille van haar gewicht gepest werd door slankere soortgenootjes, heeft antidepressiva moeten slikken om er terug bovenop te komen. Twiglet woog bijna 7 kilogram, het sein voor baasje Jackie Martin om een bezoekje aan de dierenarts te brengen.

Die schreef het beestje amitriptyline voor, een medicijn dat vergelijkbaar is met Prozac. “Ze is letterlijk geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, de tabletten moesten zelfs manu militari ingebracht worden. Het kalmeermiddel diende om haar angsten weg te nemen.”

Met resultaat. In vijf maand is ze 2,5 kilogram afgevallen en ook de andere poezen laten haar nu opvallend met rust.

Bron: Het Laatste Nieuws

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 18 ] 01 February 2007 12:29 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1396
Geregistreerd  2005-03-08

:lol:

http://www.youtube.com/watch?v=tXNquTYnyg0

check elke dag wel ff youtube 8)

   Handtekening   

:kus: moeke

  [ # 19 ] 01 February 2007 04:40 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Apart eigenlijk… Als je een baby bent en je kijkt een beetje raar tijdens het ruften vind iedereen het leuk… Ben je ouder en je laat een ruft dan moet je iemand anders de schuld geven 😛

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 20 ] 01 February 2007 04:58 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Heb het zelf niet gevonden maar kreeg het van iemand over msn gestuurd:

In eerste instantie denk je… euh ja dus? Een slechte foto van beroemde Scarface scene. Maar als je goed van dichtbij kijkt zie je dat Tony M. helemaal uit letters is geschilderd. En die letters allemaal vormen het script van heel de film :o 8)  Zoiets zou ik echt wel willen hebben als ik later groot ben!  😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 21 ] 01 February 2007 06:32 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Rop”]Heb het zelf niet gevonden maar kreeg het van iemand over msn gestuurd:

In eerste instantie denk je… euh ja dus? Een slechte foto van beroemde Scarface scene. Maar als je goed van dichtbij kijkt zie je dat Tony M. helemaal uit letters is geschilderd. En die letters allemaal vormen het script van heel de film :o 8)  Zoiets zou ik echt wel willen hebben als ik later groot ben!  😉


Een staalte kunst werk waar je “U” tegen zegt

  [ # 22 ] 02 February 2007 10:28 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

[quote author=“Rop”]
In eerste instantie denk je… euh ja dus? Een slechte foto van beroemde Scarface scene. Maar als je goed van dichtbij kijkt zie je dat Tony M. helemaal uit letters is geschilderd. En die letters allemaal vormen het script van heel de film :o 8)  Zoiets zou ik echt wel willen hebben als ik later groot ben!  😉

Die is idd heel erg mooi. Jammer dat het geen betere kwaliteit foto is. Maar cool is ‘ie zeker.

Ook kunst:

Vandalisten die van tetris houden :D

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 23 ] 02 February 2007 11:58 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

LONDEN - Een Britse boekhandelsketen wil een hulplijn opzetten voor fans van Harry Potter die overstuur raken door het laatste deel van de reeks jeugdboeken. Schrijfster J.K. Rowling liet eerder al doorschemeren dat in Harry Potter and the Deathly Hallows enkele hoofdpersonen zullen sterven.

De boekhandelsketen Waterstone’s vreest vergelijkbare scènes als toen de popgroep Take That uit elkaar viel, meldde de Britse krant Daily Telegraph vrijdag. Een woordvoerster van Waterstone’s verwacht dat meteen een half miljoen exemplaren over de toonbank zullen vliegen bij de verschijning van deel zeven op 21 juli.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 24 ] 02 February 2007 01:49 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

[quote author=“Luna24”]LONDEN - Een Britse boekhandelsketen wil een hulplijn opzetten voor fans van Harry Potter die overstuur raken door het laatste deel van de reeks jeugdboeken. Schrijfster J.K. Rowling liet eerder al doorschemeren dat in Harry Potter and the Deathly Hallows enkele hoofdpersonen zullen sterven.

De boekhandelsketen Waterstone’s vreest vergelijkbare scènes als toen de popgroep Take That uit elkaar viel, meldde de Britse krant Daily Telegraph vrijdag. Een woordvoerster van Waterstone’s verwacht dat meteen een half miljoen exemplaren over de toonbank zullen vliegen bij de verschijning van deel zeven op 21 juli.


Jeetje :shock:
Mijn zusje en ik lezen die boeken ook, maar we maken er niet zo’n drama van 😉

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 25 ] 02 February 2007 02:43 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

In de stijl van de scarface-art een stukje Wicked-art:

  [ # 26 ] 02 February 2007 04:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Stoer!

zowel de Scarface- als Wicked Art

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 27 ] 02 February 2007 05:26 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

[quote author=“bianca18”][quote author=“Luna24”]LONDEN - Een Britse boekhandelsketen wil een hulplijn opzetten voor fans van Harry Potter die overstuur raken door het laatste deel van de reeks jeugdboeken. Schrijfster J.K. Rowling liet eerder al doorschemeren dat in Harry Potter and the Deathly Hallows enkele hoofdpersonen zullen sterven.

De boekhandelsketen Waterstone’s vreest vergelijkbare scènes als toen de popgroep Take That uit elkaar viel, meldde de Britse krant Daily Telegraph vrijdag. Een woordvoerster van Waterstone’s verwacht dat meteen een half miljoen exemplaren over de toonbank zullen vliegen bij de verschijning van deel zeven op 21 juli.


Jeetje :shock:
Mijn zusje en ik lezen die boeken ook, maar we maken er niet zo’n drama van 😉

tja ik lees die boeken ook idd, en ik vind het jammer dat er nu een einde aan moet komen, maar ik heb geen hulplijn nodig

  [ # 28 ] 04 February 2007 06:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik zie die van Wicked niet :-(

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 29 ] 06 February 2007 07:57 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Ik heb er weer een gevonden. Eentje die typisch weergeeft wat het Internet is…

KLIK NU HIER

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 30 ] 07 February 2007 01:40 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Wow wat een coole tekening! Ik wil dat echt nog een keer kunnen, blijven oefenen met photoshop dan maar 😛

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 18