Voor bijna niets naar Narnia in Hengelo
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

NARNIA DE MUSICAL - 4 FEBRUARI IN HENGELO

!!VOOR MAAR VIJF EURO!!

Op zondag 4 februari a.s. speelt Narnia de Musical in het Rabotheater in Hengelo. Door een annulering vanuit het bedrijfsleven zijn er op het allerlaatste moment enkele tientallen kaarten vrijgekomen. Deze kaarten willen wij u – als ontvanger van onze nieuwsbrief – graag aanbieden voor het sterk gereduceerde tarief van slechts € 5,- per kaartje!

Het beroemde verhaal van C.S. Lewis over de vier Pevensie kinderen die via de geheimzinnige kleerkast in het besneeuwde land Narnia terechtkomen en daar samen met de leeuw Aslan de strijd aangaan met de Witte Heks is een onvergetelijke familiemusical, vol spanning en magie, prachtige kostuums en decors. In de hoofdrollen schitteren musicalsterren Janke Dekker, Harold Verwoert én een grote cast van maar liefst 40 jonge spelers. Narnia de Musical is afgelopen najaar in première gegaan en heeft al veel lovende recensies mogen ontvangen.

De voorstelling op 4 februari in het Rabotheater in Hengelo begint om 16.00 uur en zal om ongeveer 18.30 zijn afgelopen (pauze om ongeveer 17.00 uur).

Adres Rabotheater: Beursstraat 44, 7551 HV Hengelo

Bestellen is heel eenvoudig:

Stuur een mailtje naar .(JavaScript must be enabled to view this email address) en vermeld daarin hoeveel kaarten u wilt bestellen, uw naam én telefoonnummer. Van ons ontvangt u dan per mail een bevestiging van uw bestelling. Uw kaarten liggen op 4 februari vanaf 14.30 uur voor u klaar bij onze stand in de foyer van het theater. 

Wij hopen u a.s. zondag in Hengelo te mogen verwelkomen!

  [ # 1 ] 30 January 2007 04:42 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

zo :shock:
jammer dat ik niet in de buurt woon, anders wist ik het wel :D

  [ # 2 ] 30 January 2007 07:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Tja, inclusief reiskosten wordt deze Narnia voor mij dan even duur dan een Narnia in juni in mijn woonplaats.
Waar ik gek genoeg nog steeds niet voor kan reserveren :?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹‹ Jamai gaat titelrol The Wiz spelen      cats ››