1 of 3 |  1 2 3 > 
X - Factor zangeres Anja word gevraagd voor Evita
change_status
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Ik heb de bronvermelding er bij gezet! Helemaal vergeten! Tja, wat moet ik zeggen, Dat de beste mogen winnen 😉

  [ # 1 ] 19 February 2007 12:47 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Van Wijnkoop (61), casting director bij de musicals van Joop van den Ende, maakt in X Factor haar tv-debuut. Tussen kemphanen Smits en Henk Temming dreigde ze soms onder te sneeuwen. Maar ze is, zegt ze, ‘nu eenmaal geen oproerkraaier’ en tevreden ‘altijd eerlijk gejureerd te hebben’. “De strijd tussen Henk en Henkjan ergerde me niet. Bij de eerste auditie nog wel. Waar ben ik terechtgekomen, vroeg ik me af. Heel vreselijk. Maar alles went. Bovendien: zo werd het tenminste geen saaie boel.’’

Temming beschuldigde Smits én Van Wijnkoop van het vormen van ‘een combine’ om zijn kandidaten weg te stemmen. “Onzin,’’ reageert Van Wijnkoop. “Henkjan en ik hebben gewoon meer chemie en meer showbizz in ons. Henk, overigens een erg sympathieke man, komt van een andere wereld. Maar dat Henkjan en ik zijn laatste kandidaat Anja wegstemden, neemt hij mij niet kwalijk, dat weet ik zeker.’’

Het jurylid is juist heel gecharmeerd van de Rotterdamse zangeres. “Ze lijkt me geschikt voor de musical Evita. Ik ga haar vragen auditie te doen.’’ Ze benaderde kandidaat Christian al voor Les Misérables. “Hij houdt niet van musical en wilde niet.’’ Legt Van Wijnkoop zich na X Factor weer volledig op musical toe of ambieert ze een loopbaan als tv-jurylid? “Idols 4? X Factor 2? Ik zeg niet meteen nee.’’

Bron: AD

[ Gewijzigd: 19 February 2007 01:13 PM by ]
  [ # 2 ] 19 February 2007 01:08 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Zeg even dat het uit het AD komt…

ik had het ook gelezen; het staat bij de nieuwtjes. Ik blijf hopen dat de professionals toch winnen van dit soort opgehypete types.

  [ # 3 ] 19 February 2007 01:22 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Er staat niet bij dat Van Wijnkoop haar als Evita wil zien, maar dat ze wel geschikt is voor het ensemble?

  [ # 4 ] 19 February 2007 01:23 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

[quote author=“Klaske”]Er staat niet bij dat Van Wijnkoop haar als Evita wil zien, maar dat ze wel geschikt is voor het ensemble?

Nee, daar heb je helemaal gelijk aan. Maar je weet hoe het gaat! Een bekende naam verkoopt

  [ # 5 ] 19 February 2007 01:36 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

... maar hoe bekend is Anja nog ten tijde van Evita? Ik weet nu al niet meer hoe de eerste kandidaten heette die X-factor moesten verlaten.

  [ # 6 ] 19 February 2007 01:42 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Nou…. Die Christian wil niet in Les mis,over een maand hoor je niks meer van hem, en heeft hij er spijt van… Ze loopt ook de hele tijd over Sharon te kwijlen. Neem mensen die echt wat kunnen!

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 7 ] 19 February 2007 02:18 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2003-05-04

Ik vind het wel tof van hem dat hij ‘nee’ heeft gezegd. Omdat het hem niet ligt.
Ja, dan ga je je ook niet zes dagen per week uit de naad werken toch?

En wat betreft Anja, ALSJEBLIEFT NIET.  :evil:

  [ # 8 ] 19 February 2007 02:28 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

anja hoeft van mij niet perse, maar mensen als sharon die hebben echt wel talent

  [ # 9 ] 19 February 2007 02:41 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

dus…..... :roll:

  [ # 10 ] 19 February 2007 04:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik kijk X-Factor niet… Maar zolang ze gewoon in de massa gegooit word die allemaal auditie gaan doen dan mag ze van mij… Zolang het maar geen voorkeursbehandeling betreft.

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 11 ] 19 February 2007 04:45 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Ik vind Anja een afgrijselijke stem hebben.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 12 ] 19 February 2007 05:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  336
Geregistreerd  2005-10-17

Nee, niet Anja!!
Wanneer gaan ze nou toch eens ophouden met al die ‘net-ontdekte-sterretjes’ in musicals te stoppen? Ik ken maar 1 persoon bij wie dat goed heeft uitgepakt en dat is Jamai. Maar bij hem riep ik vanaf het begin van Idols al dat hij in musicals moest gaan staan. Jim vind ik maar zo-zo, maar daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn.
Hoorde gisteren dat Richie en Sharon elkaar van de Lion King-school kenden, maar ben blij dat Richie niet in een musical terecht is gekomen. Vind het al onterecht dat hij in de finale staat, laat staan dat ik geld zou betalen voor een musical waar hij in staat. Sharon zou nog een eind kunnen komen, maar laat haar dan inderdaad op de normale manier auditie doen zonder voorkeursbehandelingen etc.
Er zijn genoeg mensen in Nederland die al vele jaren zich uit de naad werken voor een ensemble-rol, dus vind ik dat er gehandeld moet worden naar gelijke monniken, gelijke kappen.
Een ieder die het ECHT kan mag van mij in een musical, maar niet omdat ze via een Idols of X-factor achtig programma hun ding hebben kunnen vertonen en dus populair zijn onder kinderen van onder de 12.

   Handtekening   

20 mrt: Miss Saigon
29 mei: Soldaat van Oranje
————————————————————-
Life is just a bowl of cherries (Fosse)

  [ # 13 ] 19 February 2007 05:48 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Anja svp niet in Evita ... dalijk duwen ze haar bij die 10 dames in het programma op de Avro ...  Ik zei Sharon wel nog de Wiz op korte termijn doen !!!

  [ # 14 ] 19 February 2007 06:58 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Anja als Evita… oei,.. nu zou ik Antimakassa wel eens willen horen 😛

Btw is het nu meteen duidelijk wie er met de rol vandoor gaat: áls er al een televisieauditie komt heeft Anja door haar inmiddels verkregen bekendheid toch een streepje voor bij het grootste gedeelte van het publiek.
Tenzij ze haar echt slecht vonden natuurlijk.


Edit: o.. Antimakassa is er al

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 15 ] 19 February 2007 07:22 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

[quote author=“Luna24”]

Btw is het nu meteen duidelijk wie er met de rol vandoor gaat: áls er al een televisieauditie komt heeft Anja door haar inmiddels verkregen bekendheid toch een streepje voor bij het grootste gedeelte van het publiek.
Tenzij ze haar echt slecht vonden natuurlijk.

ik kan wel huilen :(

 1 2 3 > 
1 of 3