3 of 3 |  < 1 2 3
X - Factor zangeres Anja word gevraagd voor Evita
  [ # 31 ] 20 February 2007 03:24 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

[quote author=“lisaatje”][quote author=“MoNieky”]

En dat zij met x-factor mee heeft gedaan is natuurlijk commercieel gezien een groot pluspunt, want er kijken toch best veel mensen naar dat programma.

aan de ene kant is dat een pluspunt, maar aan de andere kant denk ik dat het later in je carriere juist een minpunt is, je blijft toch altijd gezien worden als ‘die ene die meedeed aan x-factor’...
zomaar even tussendoor, heeft verder niks te maken met dit onderwerp

Ja inderdaad, en dit zal voor de personen zelf waarschijnlijk ook niet altijd even leuk zijn.
Maar ik bedoelde eigenlijk dat het een pluspunt is, commercieel gezien voor degene die de voorstelling moet verkopen 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 32 ] 21 February 2007 12:11 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

[quote author=“MoNieky”][quote author=“lisaatje”][quote author=“MoNieky”]

En dat zij met x-factor mee heeft gedaan is natuurlijk commercieel gezien een groot pluspunt, want er kijken toch best veel mensen naar dat programma.

aan de ene kant is dat een pluspunt, maar aan de andere kant denk ik dat het later in je carriere juist een minpunt is, je blijft toch altijd gezien worden als ‘die ene die meedeed aan x-factor’...
zomaar even tussendoor, heeft verder niks te maken met dit onderwerp

Ja inderdaad, en dit zal voor de personen zelf waarschijnlijk ook niet altijd even leuk zijn.
Maar ik bedoelde eigenlijk dat het een pluspunt is, commercieel gezien voor degene die de voorstelling moet verkopen 😉

ow okeej, daar kun je inderdaad nog weleens gelijk in hebben.. :D

 < 1 2 3
3 of 3