1 of 5 |  1 2 3 >  Last ›
"Succesvolle" Wiz heeft spaar-kortingsactie nodig?
change_status
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Vind het niet erg dat ze deze actie er op loslaten. Heb namelijk niet de volle mep voor een kaartje over en op deze manier ben ik nog wel geneigd overstag te gaan.
Maar inderdaad, er wordt toch overal in de media geroepen dat de musical zo succesvol is?! Als dat waar was was deze actie absoluut niet nodig geweest.

  [ # 1 ] 19 February 2007 04:35 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Mijn moeder had het dit weekend al over een musical-spaaractie die komende week bij de Albert Hein zou beginnen, en ik had al een vermoeden dat dit nodig was om van een “succesmusical” een succes te maken. Met andere woorden, dat dat alleen maar voor the Wiz zou zijn. En inderdaad:

Actiereglement
Spaar voor een gratis 2e kaartje
U ontvangt 1 AH Musicalzegel bij elke besteding van 10 euro.
Bij 5 AH Musicalzegels heeft u een volle spaarkaart.
Per volle spaarkaart krijgt u 1 AH Musicalvoucher die u met de unieke code kunt verzilveren voor een gratis 2e toegangskaart voor de musical The Wiz.

De AH Musicalzegels worden uitgegeven van 19 februari t/m 11 maart 2007.

Volle spaarkaarten kunnen van 19 februari t/m 18 maart 2007 worden verzilverd voor een AH Musicalvoucher voor de musical The Wiz.

De AH Musicalvouchers zijn geldig t/m 15 mei 2007.

Volle spaarkaarten kunnen niet worden verzilverd bij AH to go en Albert.

Volle spaarkaarten kunnen niet worden ingeleverd aan de kassa van het theater.

Volle spaarkaarten kunnen niet in combinatie met Air Miles worden verzilverd.

Deze kortingsactie is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen voor de musical The Wiz.

Losse zegels en spaarkaarten met minder dan 5 AH Musicalzegels zijn niet inwisselbaar.

Volle spaarkaarten kunnen niet worden ingeleverd voor geld.

Van de actie zijn uitgezonderd: geneesmiddelen, tabak, babyvoeding tot 1 jaar, boeken, telefoon- en strippenkaarten, postzegels, cadeaubonnen, toegangstickets en loten. Over deze producten worden geen AH Musicalzegels uitgereikt.

Geen restitutie op al gemaakte reserveringen.

Reserveringen op basis van beschikbaarheid voor deze actie.

Per unieke code zijn maximaal 2 kaarten te reserveren.

AH Musicalvouchers zijn niet inwisselbaar voor geld.

Wijzigingen in aanvangstijden tijdens vakantieperioden voorbehouden.

Prijzen afhankelijk van rang en exclusief reserveringskosten.

Albert Heijn BV behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen

Dus wie nog niet is geweest en iets meer waardering wil krijgen voor de shows die hij of zij al heeft gezien: sla je slag.

  [ # 2 ] 19 February 2007 06:34 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Ik hoorde het inderdaad ook… Toch een beetje een miskleun geweest van Ome Joop

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 3 ] 19 February 2007 06:51 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik hoef helemaal niet naar The Wiz, zelfs met een kortingsactie niet, maar een collega van mij spaart ze en ik doe mijn boodschappen bij Albert Heijn, dus ik spaar dapper mee 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 4 ] 19 February 2007 07:50 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

[quote author=“Musicallon”]Vind het niet erg dat ze deze actie er op loslaten. Heb namelijk niet de volle mep voor een kaartje over en op deze manier ben ik nog wel geneigd overstag te gaan.
Maar inderdaad, er wordt toch overal in de media geroepen dat de musical zo succesvol is?! Als dat waar was was deze actie absoluut niet nodig geweest.

Jezus zeg, zit iedereen hier altijd te zeiken over de te hoge toegangsprijzen en te wachten op kortingsacties. Nou is er een kortingsactie is het weer niet goed.

  [ # 5 ] 19 February 2007 07:53 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“ookeenmedewerker”]

Jezus zeg, zit iedereen hier altijd te zeiken over de te hoge toegangsprijzen en te wachten op kortingsacties. Nou is er een kortingsactie is het weer niet goed.

Bij the Wiz zijn die er ook al wel vaker geweest; al zal dit wel de meest grootschalige zijn tot nog toe.

  [ # 6 ] 19 February 2007 07:58 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

Ik vind dit allesbehalve erg… allesbehalve…

The Wiz is absoluut niet mijn favoriete show, maar ik ben er - zelfs na mijn recordaantal bezoeken - nog lang niet op uitgekeken :D :D
Dus mocht iemand van zijn zegeltjes af willen, ik offer me graag op om ze te verzilveren 😉

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 7 ] 19 February 2007 07:59 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

[quote author=“Jeroen”][quote author=“ookeenmedewerker”]

Jezus zeg, zit iedereen hier altijd te zeiken over de te hoge toegangsprijzen en te wachten op kortingsacties. Nou is er een kortingsactie is het weer niet goed.

Bij the Wiz zijn die er ook al wel vaker geweest; al zal dit wel de meest grootschalige zijn tot nog toe.

dus?
Overigens, hoewel The Wiz niet fantastisch loopt, een ‘kortingsactie’ via een grote supermarkt is ook een goede manier om je show weer eens onder de aandacht te brengen van het publiek. Goede pr dus.

  [ # 8 ] 19 February 2007 08:05 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

[quote author=“ookeenmedewerker”]
dus?
Overigens, hoewel The Wiz niet fantastisch loopt, een ‘kortingsactie’ via een grote supermarkt is ook een goede manier om je show weer eens onder de aandacht te brengen van het publiek. Goede pr dus.

a. Er wordt nergens beweerd dat we als musicalliefhebber niet blij zijn met een korting.
b. Er wordt nergens beweerd dat het geen goede PR is voor the Wiz
c. Er wordt wel beweerd dat de communicatie ongelukkig gekozen is als je als musicalliefhebber ook The Wiz een beetje gevolgd hebt.

Met andere woorden: het is gewoon een leuke actie. Maar meer ook niet.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 9 ] 19 February 2007 08:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  458
Geregistreerd  2005-02-19

Ik denk dat als the wiz echt zo slecht zou lopen zoals de meeste van jullie beweren, jvde echt niet z,n actie op zou zetten, z,n actie kost vaak veel meer dan het oplevert. Mocht the wiz zo slecht lopen als een aantal jullie beweren dan denk ik dat ze bij jvde echt wel slim genoeg zijn te zeggen jammer mislukt sluiten die handel.

Nou is the wiz echt niet mijn favo musical en ik heb er zeker geen 75 euro voor over. Maar ik ben nu 2x geweest(gratis) en beide keren zat de zaal op enkele stoelen na stampvol, zelfs doordeweeks.

Dus ik denk dat het wel meevalt.

  [ # 10 ] 19 February 2007 08:15 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

Whaha, deze is wel geweldig hoor:
Filmpje! (rechtermuisknop: opslaan als…)

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 11 ] 19 February 2007 08:17 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“ikkuh”]Ik denk dat als the wiz echt zo slecht zou lopen zoals de meeste van jullie beweren, jvde echt niet z,n actie op zou zetten, z,n actie kost vaak veel meer dan het oplevert.

Ik ga hier geen labeltje waar of niet waar aan plakken, maar bedenk wel dat Stage Entertainment groter is dan Nederland. Je kan er donder op zeggen dat deze the Wiz straks naar Duitsland (misschien eerst nog België) door moet. Om daar een voorstelling te presenteren die zijn doelstellingen in Nederland niet wist te halen is natuurlijk ook niet positief.

Ik gun alle spelers van the Wiz van harte hun werk en inkomen, maar persoonlijk hoop ik natuurlijk dat we binnenkort een betere musical te zien krijgen in Utrecht.

  [ # 12 ] 19 February 2007 08:43 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“Ronny”]Whaha, deze is wel geweldig hoor:
Filmpje! (rechtermuisknop: opslaan als…)

Cool filmpje, die vent van de AH reclame vind ik zo grappig. Zal wel een dolle boel zijn geweest om het op te nemen :D

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 13 ] 19 February 2007 08:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  743
Geregistreerd  2005-11-29

[quote author=“Marilena”][quote author=“Ronny”]Whaha, deze is wel geweldig hoor:
Filmpje! (rechtermuisknop: opslaan als…)

Cool filmpje, die vent van de AH reclame vind ik zo grappig. Zal wel een dolle boel zijn geweest om het op te nemen :D

Dan wacht maar totdat je hem op TV hebt gezien, en dan vooral het filmpje met Glinda (Esther Hart in dit geval) dan na een paar commercials komt…......

GENIAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

   Handtekening   

Groetjes, Gaby
I’m really easy to get along with, once you learn to see things MY WAY!!

  [ # 14 ] 19 February 2007 09:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

die heb ik ook net gezien met glinda
echt geweldiggggggggg :D :D
maar of ik nog een keer naar the wiz ga
denk ik het niet
ga echt sparen voor amerika zodat ik daar wat musicaldingetjes op de kop kan tikken

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 15 ] 19 February 2007 10:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ach, ik vind het een super-actie!
Dus ik ga er zéker gebruik van maken!
En de reclames van AH (over The Wiz) vind ook hartstikke leuk.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

 1 2 3 >  Last ›
1 of 5