4 of 5 | ‹ First  < 2 3 4 5 > 
"Succesvolle" Wiz heeft spaar-kortingsactie nodig?
  [ # 46 ] 25 February 2007 11:14 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ja Jeroen je hebt wel een beetje gelijk.

Aan de ene kant denk ik, Ja ik ga nog wel eens! Leuke actie.

Aan de andere kant denk ik, waarom? Zoveel soeps was het niet..

Ach, ik zie wel 😉

  [ # 47 ] 25 February 2007 11:15 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik snap feitelijk niet dat je een keer wilt gaan :?

Het was dat ik het verhaal nodig had voor Wicked, maar zelfs dat bleek uiteindelijk onvoldoende reden.
Ik heb de dvd toen maar gehuurd en daar vind ik ook niet veel aan. Alleen Brand New Day is leuk.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 48 ] 25 February 2007 11:17 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“__niX”]Ja Jeroen je hebt wel een beetje gelijk.

Hoezo een beetje 😉.

  [ # 49 ] 25 February 2007 11:31 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

[quote author=“Jeroen”]
Hoezo een beetje 😉.

Omdat we gelukkig nog allemaal een eigen mening mogen vormen en we er toch ook wel trots op mogen zijn dat we blijkbaar toch een van de beste Wiz’s op het podium hebben staan.

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 50 ] 25 February 2007 11:58 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“Ronny”][quote author=“Jeroen”]
Hoezo een beetje 😉.

Omdat we gelukkig nog allemaal een eigen mening mogen vormen en we er toch ook wel trots op mogen zijn dat we blijkbaar toch een van de beste Wiz’s op het podium hebben staan.

Volgens wie? Wie heeft er zoveel vergelijkend warenonderzoek gedaan, want ik kan me echt niet voorstellen dat Amerikanen die dit verhaal zo geweldig vinden het op zo’n dramatisch niet-spannende manier op het podium zouden durven zetten. Het argument dat ons cd-tje zo lekker klinkt voor mensen die de show niet hebben gezien (en de teksten niet kunnen verstaan) vind ik geen argument voor een goede voorstelling. Dan hadden ze de CD tegen halve prijs bij de AH moeten verkopen.

  [ # 51 ] 27 February 2007 04:30 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ach ja ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben en ik ben al 5 keer geweest en ik blijf het nog steeds leuk vinden!

  [ # 52 ] 27 February 2007 04:50 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

[quote author=“lisaatje”]ach ja ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben en ik ben al 5 keer geweest en ik blijf het nog steeds leuk vinden!

Nou ik vind het ook helemaal top :D deze actie, wat ook de reden is, het zal mij een zorg zijn toch :?:  :?:

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 53 ] 27 February 2007 04:57 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

[quote author=“marloes2”][quote author=“lisaatje”]ach ja ik vind dat iedereen zijn eigen mening mag hebben en ik ben al 5 keer geweest en ik blijf het nog steeds leuk vinden!

Nou ik vind het ook helemaal top :D deze actie, wat ook de reden is, het zal mij een zorg zijn toch :?:  :?:

je hebt helemaal gelijk… :D
wat maakt mij het uit of het nou goed of slecht loopt, ik vind het een leuke musical!

  [ # 54 ] 27 February 2007 05:37 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“Jeroen”]Ik snap werkelijk niet dat je een tweede keer zou willen gaan naar deze musical

Nou omdat je er (ik dan toch) helemaal vrolijk vandaan gaat haha met al die vrolijke liedjes in je hoofd.
Haha, ik snap best wat je bedoelt, maar ik vond The Wiz wel leuk en ben nooit zo kritisch. Ik weet niet of ik er nog een keer heen ga, misschien wel, er zijn een hoop andere musicals die ik eerst wil zien voordat ik weer geld aan The Wiz ga uitgeven. Maar wie weet, in de zomer, last minute ofzo..

  [ # 55 ] 27 February 2007 08:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik heb wel een boel zegels (mede dankzij een klant voor me) maar ik denk er nog niet aan om nog een keer te gaan want ik vond er gewoon niets aan (sorry voor de mensen die het helemaal geweldig vinden) maar ik wordt van mamma mia gewoon vrolijker), Ik ben blij dat ik voor nop naar de premiere heb kunnen gaan en that’s it
ik spaar het geld liever uit voor of een kaartje tarzan of het MAG

Ik ga dus toch nog een keertje (mijn lieve zus heeft me meegevraagd en dat vind ik toch wel gezellig en daar kan ik dus echt geen nee op zeggen)

[ Gewijzigd: 03 March 2007 12:13 PM by ]
   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 56 ] 27 February 2007 11:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“lisaatje”]
wat maakt mij het uit of het nou goed of slecht loopt, ik vind het een leuke musical!

Meen je dat echt? Als ik iets goed vind en het loopt voor geen meter (of gewoon minder goed)kan me dat toch wel wat schelen. Leef op dat soort momenten ook echt wel mee. 

En wb the Wiz. Van mij mag je het leuk vinden; voor degenen die het als maandelijks uitje zien is die actie ook zeker mooi meegenomen. Als je het fantastisch vond, ga gerust nog eens en nog eens.

Mij weet deze feel good musical helaas niet het goede gevoel te geven, ondanks een aantal topspelers.

  [ # 57 ] 03 March 2007 10:42 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28

Ik raak nu toch lichtelijk geïrriteerd door de mediageilheid van Stage Entertainment met betrekking tot ‘The Wiz’ en de bijna wanhopige pogingen de zaal te vullen. Eerst een gratis kaartje bij een mandje boodschappen nu weer het bericht op de homepage waarbij de Internationale Vrouwendag wordt gebruikt om gratis publiciteit te genereren. En maar liefst 7 van de 25 vrouwen komen uit de stal van Stage Entertainment. Bah !

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 58 ] 03 March 2007 01:02 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik heb weer een stuk of 8 zegels binnen, dus wie wil…

U roept maar.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 59 ] 03 March 2007 01:03 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

[quote author=“Jeroen”][quote author=“lisaatje”]
wat maakt mij het uit of het nou goed of slecht loopt, ik vind het een leuke musical!

Meen je dat echt? Als ik iets goed vind en het loopt voor geen meter (of gewoon minder goed)kan me dat toch wel wat schelen. Leef op dat soort momenten ook echt wel mee. 

En wb the Wiz. Van mij mag je het leuk vinden; voor degenen die het als maandelijks uitje zien is die actie ook zeker mooi meegenomen. Als je het fantastisch vond, ga gerust nog eens en nog eens.

Mij weet deze feel good musical helaas niet het goede gevoel te geven, ondanks een aantal topspelers.

okeej, het is niet helemaal waar wat ik zeg, ik vind het heeeeeel erg jammer dat het niet goed loopt, wat ik meer bedoelde is, dat het mij niet echt uitmaakt wat anderen die ik ken ervan vinden, als ik het maar leuk vind

  [ # 60 ] 03 March 2007 01:49 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Inderdaad en daar gaat het om! Mensen die het een leuke musical vinden en nog eens willen gaan of mensen die nog niet gegaan zijn en nu een leuke kortingsactie hebben, prima actie dan toch.

Ik shop zelf ook bij de AH, heb the Wiz nu 2x gezien en hoef voorlopig niet meer zo nodig. Maar ik heb wel mijn moeder en zusje blij gemaakt met de zegeltjes. Die hebben hem nog niet gezien en gaan nu dus boeken. En dan is zo’n actie wel leuk want let’s face it, kaarten zijn gewoon prijzig.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

‹ First  < 2 3 4 5 > 
4 of 5