1 of 2 |  1 2 > 
TOPTICKETLINE
change_status
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  903
Geregistreerd  2006-06-14

Wat is jullie mening van de service bij TTL de laatste weken sinds de AH-Actie is ? Ik heb vanavond een zeer onbeschoft meisje eraan gehad die me heel grof heeft benaderd ...

  [ # 1 ] 08 March 2007 09:20 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Er is extra personeel bij top ticket line vanwege die actie. Kennelijk missen die lui wat communicatieve vaardigheden?

  [ # 2 ] 08 March 2007 10:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Ik had kaarten voor de een-na-laatse BATB (13-jan, middag voorstelling) Rij 2 in het midden. Ik helemaal blij. Maar de kaarjtes hadden er al moeten zijn. Ik bellen naar top-ticet. Wat blijkt? Ze hadden een foutje gemaakt. De kaarjes waren al aaan iemand anders verkocht. Ik helemaal woest, een een flinke telefoon rekening later had ik dan kaartjes voor de Fortis-Loge. Ook goed, maar ja toch minder…..

  [ # 3 ] 08 March 2007 10:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

ik heb de kaartjes besteld via de speciale site
😉

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 4 ] 08 March 2007 10:49 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Ik probeer ze zoveel mogelijk te vermijden, maar met de kaartjes voor Tarzan had een een hele aardige mevrouw die echt aan het zoeken was voor goede plaatsen

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 5 ] 08 March 2007 10:58 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Eigenlijk nooit problemen mee gehad; meestal probeer ik wel zoveel mogelijk via het theater te boeken vanwege de prijs, maar bij sommige voorstellingen ontkom je er niet aan dat het via de TTL moet.
Tot dusver altijd vriendelijke mensen en nooit minpuntjes, fouten of andere dingen met reservering of betaling.
Enig ding wat ooit is misgegaan was een diner vooraf Queen in Concert in Scheveningen Circustheater, waar de reservering verviel omdat de incasso was mislukt waar ik ze verdorie nog persoonlijk over gebeld EN gemaild had!
En toen in het theater aangekomen bleek dat voor die avond alle dinerarrangementen vervallen waren, omdat de restaurants allemaal door bedrijven waren volgeboekt.
Ik kan je verzekeren dat een avond doorbrengen op een diner van 1 koffiebroodje geen succes is.
Hoewel de rest van de show en de ontmoetingen met leuke mensen na afloop véél hebben goedgemaakt.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 6 ] 25 March 2007 07:07 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Ik heb afgelopen woensdag overdag gekeken of er nog kaarten waren voor de door mij gewilde datum (5 mei middag). Volgens TTL site nog volop kaarten. Volgens de AH-lijn was het helemaal vol. Kan, ik keek rond 15uur en toen ik belde was het 20uur. Maar wat schertst mijn verbazing toen ik donderdag weer op de TTL site keek? Nog volop kaarten voor 5 mei! Toen zakte mijn broek echt wel even af hoor. Ik ga nu samen met mijn moeder op 22 juli, de avondvoorstelling. Oke, als het niet anders kan… Maar dat we dan ook nog helemaal op rij 17 worden geplaatst!! Grrrrrr…. dat waren de beste plaatsen volgens de dame. Maar wederom zegt de TTL site iets anders! Hier werd ik dus echt niet goed van!

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 7 ] 25 March 2007 07:21 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  211
Geregistreerd  2004-02-14

Dan zijn er dus blijkbaar speciale plekken voor de AH-actie….

  [ # 8 ] 25 March 2007 07:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

Ja, maar ben daar dan wel eerlijk in!

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 9 ] 25 March 2007 08:30 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  161
Geregistreerd  2004-09-23

Ik heb ook eigenlijk geen problemen, wat me wel opvalt sinds de AH actie is dat ik veel langer aan de telefoon hang om te boeken 😢

  [ # 10 ] 25 March 2007 08:38 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

[quote author=“Mark-Ster”]Wat is jullie mening van de service bij TTL de laatste weken sinds de AH-Actie is ? Ik heb vanavond een zeer onbeschoft meisje eraan gehad die me heel grof heeft benaderd ...

Een klachtenbrief sturen is het minste wat je kan doen. Altijd zorgen dat je de naam van de persoon die je aan de lijn hebt gehad ergens opschrijft.

  [ # 11 ] 25 March 2007 08:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik heb nu kaartjes van de wiz voor de 28 jun rij 30 (volgens ttl de beste plaatsen) en die zijn al 16 maart verstuurd maar ik heb ze nog steeds niet geld is al wel overgemaakt. Ik hoop maar dat ik de 28 juni ook echt kan gaan en dat de kaartjes niet aan iemand anders zijn verkocht

Ik heb ook het idee dat de service er flink op achter uit is gegaan.

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 12 ] 25 March 2007 09:05 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  169
Geregistreerd  2004-12-04

[quote author=“ivje”]Ik heb nu kaartjes van de wiz voor de 28 jun rij 30 (volgens ttl de beste plaatsen) en die zijn al 16 maart verstuurd maar ik heb ze nog steeds niet geld is al wel overgemaakt. Ik hoop maar dat ik de 28 juni ook echt kan gaan en dat de kaartjes niet aan iemand anders zijn verkocht

Ik heb ook het idee dat de service er flink op achter uit is gegaan.

rij 30 beste plaatsen??
Nou dan hebben ze je al mooi bedonderd, beste plaatsen zijn toch echt rond rij 7

   Handtekening   

Voer eendjes, geen oorlog.

  [ # 13 ] 25 March 2007 09:55 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik heb ook sterk het idee dat rij 30 2e rang is maar zij beweren hoog bij laag dat het 1e rang is terwijl de laatste rij (een paar rijen verder) al derde rang is. ik kan bij wijze van spreken op mijn kop gaan staan met het verhaal dat het 2e rang is maar dat gaat er bij ttl dus echt niet in

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 14 ] 25 March 2007 10:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Op http://www.beatrixtheater.nl staat de plattegrond van het theater, rij 29 en 30 zijn inderdaad 2e rang.

Maak een print van de plattegrond, markeer de plaatsen waar je zit, schrijf een klachtenbrief (vergeet niet te melden dat je al weken op je kaarten wacht, oh en dat je niet gediend bent van onkundig personeel of iets in die richting) en opsturen maar.

  [ # 15 ] 25 March 2007 10:43 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2007-02-23

Ik heb wisselende ervaringen met de TopTicketLine. Met name bij reserveren via de website moet je maar afwachten waar je terecht komt. Bij Cabaret hadden we eerste rang kaarten gereserveerd en zaten in een loge aan de zijkant tegen een stalen trap aan te kijken. Na een klacht bij TTL (en even blijven volhouden) mochten we nog een keer, dit keer in de zaal met goed zicht op het toneel. Via de telefoon heb ik eigenlijk nog geen problemen gehad. Ook voor de AH-actie werd ik netjes geholpen.

[quote author=“Klaske”]Op http://www.beatrixtheater.nl staat de plattegrond van het theater, rij 29 en 30 zijn inderdaad 2e rang.

Maak een print van de plattegrond, markeer de plaatsen waar je zit, schrijf een klachtenbrief (vergeet niet te melden dat je al weken op je kaarten wacht, oh en dat je niet gediend bent van onkundig personeel of iets in die richting) en opsturen maar.

Als je de plattegrond bekijkt zie je dat bijna het hele theater als eerste rang is ingedeeld. Alleen het balkon en de achterste rijen zijn tweede, derde of vierde rang. Dat vind ik wel een beetje vaag. Ik was altijd in de veronderstelling dat beeld, licht en geluid waren afgesteld op de eerste rang. Ik kan mij niet voorstellen dat je op al die plaatsen een vergelijkbaar zicht- en geluidskwaliteit hebt.

   Handtekening   

http://www.mymusicals.eu

 1 2 > 
1 of 2