2 of 2 |  < 1 2
TOPTICKETLINE
  [ # 16 ] 26 March 2007 02:04 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Als het even kan mijd ik de TTL en boek ik via het theater. Dan heb ik vaak ook nog betere plaatsen.
Sowieso heb ik bellend altijd veel betere plaatsen dan via een site, want ik dram altijd door tot ik nog beter zit (hoewel vaak de telefoniste zelf al aangeeft dat er betere plaatsen zijn dan op de site)

Soms kun je er helaas niet omheen, maar dan zij dat maar zo. Ik verbaas me wel dat mensen hier met zulke slechte ervaringen nog akkoord gaan met het TTL voorstel. In geval van Ivje zou ik gezegd hebben: “Rij 30?? Nee hoor, dank u; dan hoeft het niet voor mij.”

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 17 ] 26 March 2007 04:30 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1504
Geregistreerd  2006-04-14

Ik heb een Wiz-voucher maar nog niet gereserveerd.

Wat ik wel merk is dat ‘t vaak verschilt. De ene keer heb je iemand die er alles voor doet om je de beste plaatsen te geven en het andere moment zijn ze kortaf en bot, terwijl je gewoon iets wilt weten. Heel vervelend, maar over ‘t algemeen heb ik geen grote klachten gehad bij Topticketline. (Ondanks de enalaatste Beauty-show kaarten, en die diners.. dat klopte gewoon niet)

  [ # 18 ] 26 March 2007 10:03 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

ik ben inderdaad van plan een klachten brief te schrijven met plattegrond met daarop aangegeven waar ik zit en nu blijkt dat ze kaartjes naar een heel ander adres hebben opgestuurd (wel bij mij in de flat) maar ik ben echt niet dom en ik weet echt mijn eigen huisnummer wel en ik kan me indenken dat ze zich kunnen vergissen in 34 en 36 maar 34 (woon ik) en nummer 22 daar zie ik wel een groot verschil in hoor.

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 19 ] 14 April 2007 12:30 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Sherpa is ook goed bezig: na alle klachten die ik al van anderen heb gehoord, kan ik er nu ook over meepraten.

Normaal wordt je een e-mail gestuurd als je bestelling is gedaan, betaling is ontvangen en ticket is verstuurd.
Dit keer heb ik mail nr. 3 gemist en je raadt het al… het ticket niet ontvangen.
Sherpa beweert nu dat het wél is verstuurd.
Helaas (of gelukkig) heb ik nog een zelfde boeking en daar heb ik wel alles van binnen, dus ik hoop dat ook dat kaartje komt, want dat is beter; maar de eerste ticket wil ik ook wel graag, want ik heb ‘m dan wel niet nodig, maar ik heb er toch wel voor betaald.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 < 1 2
2 of 2