2 of 3 |  < 1 2 3 > 
René waarschijnlijk gebroken been
  [ # 16 ] 01 April 2007 07:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

[quote author=“Nieluhs”]Wat ontzettend rot voor hem!
Tja musicalacteur of actrice worden blijft een gevaarlijk vak 😛

Zeker als je te laat komt en dan moet gaan rennen.

  [ # 17 ] 01 April 2007 09:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Natuurlijk zou ik het misselijk gevonden hebben als het een 1 april grap zou zijn; er zijn blijkbaar mensen een andere mening over mij aangedaan n.a.v. dit voorval en dat ik denk/dacht/whatever dat het een 1 april grap was… Maar weet je wat ik dan weer zo krom vind hè? Op musicalsite bijv. (en diegene die mij nu zo persoonlijk aanvalt “werkt” daar ook voor) noemen ze dit “breaking news”... Nee, die benaming dat vind ik weer sarcastisch!

Kijk, de reactie van Elise, daar kan ik eerder wat mee, aangezien ik weet dat zij daar backstage werkt. Daarvoor hoorde je alles uit tweede hand, plus dat het 1 april is, ik wil niet zeggen dat ik op DIT forum op mijn mening ben aangevallen maar ik was toch niet de enige die dat dacht… Kom op zeg :?

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 18 ] 01 April 2007 09:41 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

[quote author=“Scarletwoman”]Natuurlijk zou ik het misselijk gevonden hebben als het een 1 april grap zou zijn; er zijn blijkbaar mensen een andere mening over mij aangedaan n.a.v. dit voorval en dat ik denk/dacht/whatever dat het een 1 april grap was… Maar weet je wat ik dan weer zo krom vind hè? Op musicalsite bijv. (en diegene die mij nu zo persoonlijk aanvalt “werkt” daar ook voor) noemen ze dit “breaking news”... Nee, die benaming dat vind ik weer sarcastisch!

Kijk, de reactie van Elise, daar kan ik eerder wat mee, aangezien ik weet dat zij daar backstage werkt. Daarvoor hoorde je alles uit tweede hand, plus dat het 1 april is, ik wil niet zeggen dat ik op DIT forum op mijn mening ben aangevallen maar ik was toch niet de enige die dat dacht… Kom op zeg :?

*edit* never mind.

  [ # 19 ] 01 April 2007 09:46 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

[quote author=“Klaske”][quote author=“Scarletwoman”]Natuurlijk zou ik het misselijk gevonden hebben als het een 1 april grap zou zijn; er zijn blijkbaar mensen een andere mening over mij aangedaan n.a.v. dit voorval en dat ik denk/dacht/whatever dat het een 1 april grap was… Maar weet je wat ik dan weer zo krom vind hè? Op musicalsite bijv. (en diegene die mij nu zo persoonlijk aanvalt “werkt” daar ook voor) noemen ze dit “breaking news”... Nee, die benaming dat vind ik weer sarcastisch!

Kijk, de reactie van Elise, daar kan ik eerder wat mee, aangezien ik weet dat zij daar backstage werkt. Daarvoor hoorde je alles uit tweede hand, plus dat het 1 april is, ik wil niet zeggen dat ik op DIT forum op mijn mening ben aangevallen maar ik was toch niet de enige die dat dacht… Kom op zeg :?

*edit* never mind.

Hoe bedoel je.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 20 ] 01 April 2007 09:52 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Ik volg je even niet Scarletwoman. Ik heb niet het idee dat je hier aangevallen wordt namelijk. Ik las vanmorgen het 1e berichtje op dit forum en dacht meteen ‘ohw dat is een 1 april grap’, dus dat heb ik ook neergezet. Niet omdat ik rene of de productie wil aanvallen maar omdat het nou eenmaal 1 april is vandaag en er vaker nieuws wordt ‘gemaakt’ als 1 april. Het had dus best een 1 april grap kunnen zijn. Helaas is het niet zo en is het wel degelijk gebeurd, vandaar dat ik het ook als nieuwtje op de homepage heb gezet n.a.v een persbericht wat ik kreeg.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 21 ] 01 April 2007 09:55 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

[quote author=“Scarletwoman”][quote author=“Klaske”][quote author=“Scarletwoman”]Natuurlijk zou ik het misselijk gevonden hebben als het een 1 april grap zou zijn; er zijn blijkbaar mensen een andere mening over mij aangedaan n.a.v. dit voorval en dat ik denk/dacht/whatever dat het een 1 april grap was… Maar weet je wat ik dan weer zo krom vind hè? Op musicalsite bijv. (en diegene die mij nu zo persoonlijk aanvalt “werkt” daar ook voor) noemen ze dit “breaking news”... Nee, die benaming dat vind ik weer sarcastisch!

Kijk, de reactie van Elise, daar kan ik eerder wat mee, aangezien ik weet dat zij daar backstage werkt. Daarvoor hoorde je alles uit tweede hand, plus dat het 1 april is, ik wil niet zeggen dat ik op DIT forum op mijn mening ben aangevallen maar ik was toch niet de enige die dat dacht… Kom op zeg :?

*edit* never mind.

Hoe bedoel je.

Ik las je bericht verkeerd, ik dacht ook dat je bedoelde dat je je op dit forum aangevallen voelde. Toen ik je bericht nog een keer las, nadat ik gepost had, zag ik dat je dat niet bedoelde, dus verwijderde ik mijn eigen bericht.

Maar ik ga wel met Marilena mee met ‘wat bedoel je’.

  [ # 22 ] 01 April 2007 10:19 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  34
Geregistreerd  2004-02-28

Esmeralda(scarletwomen)heeft het over een bericht dat op clubs is geplaats over haar mening.

Het was ook mijn eerste reactie dus zo abnormaal vind ik dat niet.

   Handtekening   

http://www.musicalvibes.net

  [ # 23 ] 01 April 2007 10:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Dank je Wendy, ben blij dat ik een beetje bijval krijg. De rest op Clubs houdt zichzelf liever buiten schot en zegt niets :?

Sorry Marilena als mijn bericht wat vaag overkwam, ik bedoelde inderdaad niet op dit forum maar op Clubsfora. Jij dacht in eerste instantie toch ook dat dit een 1 april grap was.
Dat die ene persoon mij aanvalt doet hij dan ook meer om persoonlijke reden, hij zocht gewoon een reden om mij aan te vallen, en dit was dus de perfecte kans om mij als een harteloze bitch af te schilderen. Terwijl ik het natuurlijk heel erg vind voor René en ik hoop voor hem dan ook op een goed herstel.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 24 ] 01 April 2007 10:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik snap welk bericht je bedoeld hoor Esmeralda; vond die betreffende halve pagina tekst op die betreffende site ook wel erg overdreven toen ik het zag 😉

Maar back to this forum: toen ik het las was het al tegen de avond en dus erg definitief, anders had ik ook zeker mijn twijfels gehad of dit geen 1 aprilgrap was.
Het zou een bizarre zijn, maar het zou er toch een kunnen zijn.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 25 ] 01 April 2007 10:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Thanx Heidi. Er werden in die lap tekst ook wat zaken bij betrokken waarvan ik zoiets had van… “WTF :shock: ” Dingen die er totaal niet toe deden, én dus persoonlijk.

Maar goed, back to René, ik had alleen aan het einde van de ochtend iets gelezen, en toen alleen nog op musicalsite, die staat wel vaker bekend om het maken van 1 april grappen, en daarna dit topic hier; de rest van het nieuws had ik nog helemaal niet gevolgd omdat ik de hele middag visite had… Ik was tot vanavond nog steeds in de veronderstelling dat het een 1 april grap was iig.

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 26 ] 02 April 2007 06:50 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Het bericht omtrent René was vanmorgen zelfs radionieuws.

Nu moeten ze weer niet gaan overdrijven; zo wereldschokkend is het nou ook weer niet.
De reden ligt deels in het citaat van de radiopresentator besloten ligt die zei: “Was hij niet van Just the two of us? Eerlijk is eerlijk, het is een sympathieke vent en hij kan onwijs goed zingen, maar daarvóór kende ik hem ook nog niet.”

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 27 ] 02 April 2007 10:00 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Voorpaginanieuws volgens de Telegraaf van vandaag…

  [ # 28 ] 02 April 2007 10:11 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

Dank je esmaralda voor de uitleg.

Radionieuws, voorpagina telegraaf het is nogal wat, maar goed laten we hopen dat hij snel weer opknapt.

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 29 ] 02 April 2007 04:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Nou, het is wel lullig en ik kan me voorstellen dat het voor collega’s en fans even schrikken is, maar al die pers er dan gelijk weer bovenop… ze moeten het nu weer niet dramatischer gaan maken dan het is :?

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 30 ] 02 April 2007 04:24 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

[quote author=“Luna24”]Nou, het is wel lullig en ik kan me voorstellen dat het voor collega’s en fans even schrikken is, maar al die pers er dan gelijk weer bovenop… ze moeten het nu weer niet dramatischer gaan maken dan het is :?

dan gaat het hier nog ‘maar’ om een gebroken voet. Toen frans bauer zijn concerten moest afzeggen vanwege die polyp leek het alsof de wereld verging…

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

 < 1 2 3 > 
2 of 3