1 of 2 |  1 2 > 
Pia in Evita?
change_status
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  4
Geregistreerd  2005-02-07

Vandaag stond er bij ons in het Noord-Hollands Dagblad een interview met Stanley Burleson over zijn rol in Cats. Bijna aan het einde van het interview zegt hij iets over zijn volgende rol in Evita en zijn samenwerking met Pia Douwes:

En ja, ook in Amsterdam sloeg ‘Cats’ in als een bom. Het bleek het begin te zijn van de huidige Nederlandse musicaltraditie. ,,Joop van de Ende zag het succes van deze show en begreep: ‘De André van Duin Revue is leuk, maar musical is eigenlijk ook heel leuk. Daarom kwam hij daarna met ‘Barnum’, ‘Cabaret’ en vervolgens ‘Evita’. Die laatste show komt straks weer terug,want als ‘Cats’ voorbij is, ga ik repeteren voor die nieuwe Nederlandse productie, dan speel ik de rol van Che Guevara. Dat wordt dan de tiende productie waarin Pia en ik samenwerken.’’

  [ # 1 ] 05 April 2007 11:01 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  86
Geregistreerd  2005-09-25

Van de week was Stanley bij Jensen en had ie het erover dat Cats de tiende productie is die hij samen met Pia doet. Misschien een foutje van de krant?

  [ # 2 ] 05 April 2007 01:12 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Pia voor Evita… niet voor The Mistress neem ik aan, en verder zitten er behalve Evita zelf geen (grote) vrouwenrollen in.

Werd er niet Cats bedoeld als 10e produktie?

Iemand zou eens moeten gaan nakijken welke produkties Stanley en Evita samen op hun CV hebben staan…

Mss vanavond, als ik thuis ben…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 3 ] 05 April 2007 01:23 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

Ik heb een vrije dag dus een eerste poging 😉

1. Cats
2. Les Miserables
3. Elisabeth
4. 3 Musketiers
5. Fosse
6. Chicago
7. Passion
8. Cats

Verder kom ik even niet… (of MIA moet ook meetellen…)

  [ # 4 ] 05 April 2007 01:23 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“Luna24”]Pia voor Evita… niet voor The Mistress neem ik aan, en verder zitten er behalve Evita zelf geen (grote) vrouwenrollen in.

Werd er niet Cats bedoeld als 10e produktie?

Iemand zou eens moeten gaan nakijken welke produkties Stanley en Evita samen op hun CV hebben staan…

Mss vanavond, als ik thuis ben…

Welke producties Stanley en Evita samen op hun CV hebben?  :lol:  😉

Anyway..ik kom maar tot de 7…

Les Mis
Cats
Chicago
Elisabeth
3 Musketiers
Passion
Cats

Welke mis ik??

*edit* Oh, o.a. Fosse dus :p

  [ # 5 ] 05 April 2007 02:37 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1301
Geregistreerd  2005-06-07

Misschien telt hij de Musicals in Ahoy producties ook mee ?

   Handtekening   

“And I, most royally, shall now to bed
To sleep off all the nonsense I’ve just said.”

  [ # 6 ] 05 April 2007 02:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

En misschien Elisabeth 10th anniversary concert ook wel

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 7 ] 05 April 2007 03:38 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Het is 100% een foutje van de krant, aangezien het al bekend is dat er een TV-show komt over de gene wie Evita gaat spelen. En Pia is ECHT te oud voor Evita, Stanley misschien ook oud als Che maar kan net, maar Pia als Evita is echt verleden tijd

  [ # 8 ] 05 April 2007 04:04 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  487
Geregistreerd  2005-01-26

[quote author=“Luna24”]Pia voor Evita…


Alsjeblieft niet zeg.. ze was het 10 jaar geleden al en toen vond ik haar onverstaanbaar. Dus graag iemand die te verstaan is en een beetje jonger. Desalniettemin is Pia wel heeeeel goed.

   Handtekening   

Live life to the Max, tomorrow it all can be over!!!!

  [ # 9 ] 05 April 2007 04:55 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  259
Geregistreerd  2004-07-21

Ach kan Pia niet is thuis blijven. Net als stanley zijn het 2 enorm talentvolle mensen maar WAAROM moeten ze bijna in elke musical verschijnen.

offtopic
Ik ben persoonlijk al niet zo blij met stanley als Che
Ontopic again!

  [ # 10 ] 05 April 2007 05:24 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  370
Geregistreerd  2005-09-15

ik meen dat dit dus geen foutje is vd krant, deze cats werken pia en stanley NIET samen, pia gaat deze zomer in cats spelen en als ik alles een beetje goed heb begrepen speelt stanley ALLEEN DEZE periode in carre in cats of zit ik nu fout?

   Handtekening   

Lees mijn recensies op Heart of Magic, Musical Reports: http://www.musicalreports.nl

http://www.maritslinger-fans.nl

  [ # 11 ] 05 April 2007 06:28 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  115
Geregistreerd  2003-08-14

[quote author=“sebas17”]ik meen dat dit dus geen foutje is vd krant, deze cats werken pia en stanley NIET samen, pia gaat deze zomer in cats spelen en als ik alles een beetje goed heb begrepen speelt stanley ALLEEN DEZE periode in carre in cats of zit ik nu fout?

Goed punt! Maar speelt Pia niet ook al in april een paar keer Grizabella? (of speelt ze echt alleen de verlenging in Carre?)

  [ # 12 ] 05 April 2007 08:10 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“marije”][quote author=“sebas17”]ik meen dat dit dus geen foutje is vd krant, deze cats werken pia en stanley NIET samen, pia gaat deze zomer in cats spelen en als ik alles een beetje goed heb begrepen speelt stanley ALLEEN DEZE periode in carre in cats of zit ik nu fout?

Goed punt! Maar speelt Pia niet ook al in april een paar keer Grizabella? (of speelt ze echt alleen de verlenging in Carre?)

Ze speelt NIET in april, ze zit nu in Duitsland

  [ # 13 ] 05 April 2007 11:07 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Bij Jensen zei Stanley duidelijk dat Cats de 10e was, geen woord over Evita daar. Hij zei dat Pia in de verlenging in Carré speelt…mssch bedoelt ie gwn dat ze allebei in dezelfde productie hebben gestaan, zij het niet op hetzelfde moment?

  [ # 14 ] 07 April 2007 07:20 PM
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  29
Geregistreerd  2005-09-15

Pia komt alleen in de comeback.
En misschien als meneer zin heeft komt hij voor 1x nog eens terug, maar reken er maar niet op.
Stan speelt gewoon deze carreshow(april dus). Hij heeft het het daarna al druk genoeg voor de diverse choreografie van div shows.

  [ # 15 ] 07 April 2007 09:50 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“eveline79”]Pia komt alleen in de comeback.
En misschien als meneer zin heeft komt hij voor 1x nog eens terug, maar reken er maar niet op.
Stan speelt gewoon deze carreshow(april dus). Hij heeft het het daarna al druk genoeg voor de diverse choreografie van div shows.


Dat zegt helemaal niks 😉

Stanley heeft al vaker gezegd dat hij zich nu voornamelijk met choreograferen bezig zou gaan houden. Recent nog 1 of 2 jaar geleden.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 1 2 > 
1 of 2