2 of 6 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
bladmuziek
  [ # 16 ] 02 June 2007 01:50 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

Jaccozoveel - 02 June 2007 01:49 PM

Zie je, ookeenmedewerker is best aardig haha

hahahaha

  [ # 17 ] 08 June 2007 07:16 PM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  5
Geregistreerd  2006-04-21

weet niet of ik op het juiste forum zit maar:
Ik zoek een velletje bladmuziek van “Telkens weer” door willeke alberti. Het zou zang met of zonder piano begeleiding moeten zijn. Het gaat mij uiteraard om de zangnootjes.

Wie heeft dit en will mij een kopietje mailen?

Dank bijvoorbaat
elizabeth Fasol

  [ # 18 ] 11 June 2007 06:00 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  11
Geregistreerd  2006-09-24

heyhey,

Ik ben karel, en ben heeel erg opzoek naar de bladmuziek van de musical Tarzan!
De bladmuziek van het liedje Everything That I am kan ik nergens vinden op internet…
Dat liedje zou ik graag willen spelen voor mijn vaders verjaardag ( hij wordt 50 )!
Kan iemand mij asjeblieft helpen met die bladmuziek.
Als je in bezit bent van die bladmuziek en je hebt een scanner ofzo, dan zou ik het ontzettend fijn vinden als je mij een kopie/ paintbestand zou willen sturen naar het volgende e-mail adres: .(JavaScript must be enabled to view this email address)

als iemand dat zou willen doen ben ik heeeeeeeeeeel blij, anders moet ik dat boek van 21 eurie kopen enz… dus alvast super bedankt voor degene die dit voor mij wilt doen!

groetjes Kareltjuhhh:D:D

  [ # 19 ] 11 June 2007 06:33 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Tja, het zal er toch op neer komen dat je het boek moet aanschaffen. 21 euro is een normale prijs voor Vocal selections. Ik heb wel eens meer betaald voor bladmuziek… Daarnaast heb je nog altijd veel aan dat boek als je het aanschaft.

Het is op het forum niet de bedoeling dat om te vragen naar copyright beschermd materiaal. Bladmuziek valt daar ook onder.

  [ # 20 ] 11 June 2007 07:03 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Tim heeft het al gezegd. Sommige grotere bibliotheken hebben ook een bladmuziekafdeling. Voor een eenmalig optreden kan dat ook een oplossing zijn.

  [ # 21 ] 25 June 2007 09:24 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2007-04-14

hallo,

ik ben op zoek naar bladmuziek van the wiz Thuis heeft iemand idee hoe ik hier aan kan komen en of ik er wel aan kan komen, ik heb al gezocht op internet zonder resultaten ik hoop dat jullie het mischien weten,

alvast bedankt 😄

  [ # 22 ] 03 November 2007 11:54 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  141
Geregistreerd  2005-11-02

Lieve mensen,

na maanden op zoek te zijn geweest en werkelijk alle denkbare pogingen te hebben ondernomen, wend ik mij tot jullie.
Ik zou heel graag de bladmuziek van het nummer “radeloos” uit de musical (niet de film) Saturday Night Fever van iemand overnemen.
Overal gezocht en nergens gevonden. Wel de popversie maar niet de musicalversie.
Zelfs het tin (theaterinstituut nl) heeft alleen de filmversie.
Ben je in het bezit van de bladmuziek of weet je iemand anders die de bladmuziek heeft laat het me dan aub weten.
Ik ben zeer geinterresseerd en wil er graag een vergoeding voor geven.
Ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen met dat waar ik al zo lang naar zoek.

Groetjes Tom

   Handtekening   

Leven voor Vandaag!

  [ # 23 ] 03 November 2007 11:59 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Deze persoon zocht naar hetzelfde… http://www.musicalworld.nl/forum/viewthread/9454/ 😄

Ik zou het in ieder geval niet weten..

  [ # 24 ] 18 November 2008 12:29 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  3
Geregistreerd  2008-11-18

Beste allemaal,

Na een wekenlange zoektocht door het surfen op internet, doorspitten van het aanbod van de plaatselijke bibliotheek en het bellen naar verschillende muziekwinkels, ben ik er tot op heden nog steeds niet in geslaagd om aan bladmuziek van Nederlandse en/of naar het Nederlands vertaalde musicalnummers te komen.
Zojuist heb ik een reactie gehad van Broekmans & Van Poppel B.V. waarin zij vertelde dat van de Nederlandse Musicals, zoals bijvoorbeeld Joe, Drie Musketiers etc. is geen bladmuziek verschenen, van de in het Nederlands vertaalde buitenlandse Musicals ook niet behalve van Les Miserables, daarvan is wel een uitgave met de Nederlandse vertaling leverbaar van de overige Musicals zijn wel uitgaven leverbaar maar dan in de originele taal.

Nu mijn vraag aan jullie of jullie weten hoe en waar ik aan bladmuziek kan komen van Nederlandse en/of naar het Nederlands vertaalde musicalnummers. Graag zo spoedig mogelijk een bericht (of PM), zodat ik mezelf kan gaan klaarstomen voor de toelatingsaudities.

Alvast bedankt!

Gr,
San10no

  [ # 25 ] 18 November 2008 02:08 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

Met vertaalde musicals kun je er natuurlijk altijd voor kiezen om het engelse songboek te kopen.

Voor eigen gebruik mag daar kopieen van maken waarop je de engelse tekst weg haalt en de nederlandse bijschrijft. Dat heeft een vriendin van mij namelijk een aantal keer gedaan. Dat is makkelijk dan jezelf suf zoeken naar iets wat helaas niet te vinden is.

Van de muziek van Daens is wel weer een songboek uitgegeven met een achttal nummers.

Binnen de opleidingen circuleert er wel het een en ander zo is het in Tilburg niet zo moeilijk om aan de bladmuziek van Joe te komen. Ze hebben het immers ook uitgevoerd. Misschien kan een telefoontje hun kant op je verder helpen…?

  [ # 26 ] 18 November 2008 09:16 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Ook van Rembrandt is er een hoogtepunten-bladmuziek-boek uitgegeven.

  [ # 27 ] 18 November 2008 11:19 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  496
Geregistreerd  2003-01-14

Wat zoek je?

   Handtekening   

Don’t take your organs to Heaven. Heaven knows we need them here!
Heb jij je al als donor geregistreerd?

  [ # 28 ] 18 November 2008 03:59 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  241
Geregistreerd  2005-07-29

Het nederlands theater instituut in Amsterdam heeft heelveel bladmuziek. Volgens mij veelal de originele taal, maar ik dacht dat een vriendin daar ooit de muziek van Joe vandaan had.Voor zover ik weet worden er geen nieuwe bladmuziekboeken uitgegeven van vertaalde versies, omdat de muziek hetzelfde is. En dat is waar het omgaat. De vertaalde tekst kan je ook uit CD boekjes halen.

Ik denk dat het TIN op de herengracht zit, maar ik ben niet helemaal zeker.

Veel succes.

  [ # 29 ] 18 November 2008 04:10 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2211
Geregistreerd  2008-04-20

Ik keek net op http://www.theaterinstituut.nl/ maar daar stond dat bladmuziek niet uitgeleend wordt, je mag het uitsluitend inzien in de mediatheek.

  [ # 30 ] 18 November 2008 06:39 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1107
Geregistreerd  2004-04-18

stefucius - 18 November 2008 04:10 PM

Ik keek net op http://www.theaterinstituut.nl/ maar daar stond dat bladmuziek niet uitgeleend wordt, je mag het uitsluitend inzien in de mediatheek.

Je kan er ook kopiƫren, of het laten opsturen (moet je wel eerst lid worden) en het dan alsnog kopiƫren.

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 6