1 of 2 |  1 2 > 
Hazes de musical eind 2009 in de theaters
change_status
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

Rachel Hazes heeft het contract getekend met Joop van den Ende ’s theateronderneming Stage Entertainment voor de nieuwe, oorspronkelijke musical over André Hazes. Dit contract is het begin van de ontwikkeling van deze nieuwe Nederlandse musical binnen de Product Development afdeling van Stage Entertainment. De musical vertelt het levensverhaal van André Hazes aan de hand van zijn repertoire. Rachel Hazes tekende het contract met Joop van den Ende en Erwin van Lambaart Stage Entertainment verwacht de musical eind 2009 te kunnen uitbrengen.

Rachel Hazes: ‘Een musical over André is een grote eer. Joop van den Ende is een aantal jaren André‘s manager geweest, deze hernieuwde samenwerking voelt alsof de cirkel weer rond is. ’

Joop van den Ende: “André Hazes is een nationale ster met internationale allure, een volksheld met een bewogen leven. De komende twee jaren gaan wij gebruiken om deze musical over André te ontwikkelen. Ik ben erg blij met het vertrouwen dat Rachel ons hiervoor gegeven heeft.”

Na Ciske de Rat- De Musical is de musical over André Hazes een van de nieuwe projecten van de Product Development afdeling van Stage Entertainment. Joop van den Ende Theaterproducties produceerde eerder de eigen musicals Cyrano- De Musical, Joe - De Musical, Rex en 3 Musketiers.

Bron: http://www.musicals.nl

Nou ik loop nog niet erg warm :oops: .. Wie wel?

  [ # 1 ] 10 April 2007 04:08 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

Ik zie het wel zitten eigenlijk. Sommige nummers van Andre Hazes zijn behoorlijk theatraal.

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 2 ] 10 April 2007 04:11 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

De hoofdmoot van het repertoire van Hazes vind ik afgrijselijk. Ik zit hier dan ook totaal niet op te wachten. En al helemaal niet als het de opstap moet zijn voor de carriere van kleine Dreetje.

  [ # 3 ] 10 April 2007 04:18 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4116
Geregistreerd  2003-02-28


Afgrijselijke muziek en een afgrijselijke kerel. Bah!

   Handtekening   

‘Once upon a time, lived a Princess and a Prince in Kingdoms Gold and Blue’

http://www.theaterverslagen.blogspot.nl

  [ # 4 ] 10 April 2007 04:21 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

[quote author=“Jeroen”]De hoofdmoot van het repertoire van Hazes vind ik afgrijselijk. Ik zit hier dan ook totaal niet op te wachten. En al helemaal niet als het de opstap moet zijn voor de carriere van kleine Dreetje.

Ben ik ‘t helemaal mee eens!!

  [ # 5 ] 10 April 2007 04:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Oh… Wat vreselijk…


Hoewel tv-audities hiervoor me hilarisch zouden lijken… Maar dat terzijde…

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 6 ] 10 April 2007 04:48 PM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  87
Geregistreerd  2004-12-19

Het lijkt me dat de audities/casting voor de titelrol bij Kentron plaats gaat vinden!

  [ # 7 ] 10 April 2007 04:48 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  13
Geregistreerd  2005-01-15

ik zou mijn nieuwe miljoenenkostende theater er niet mee willen openen….

  [ # 8 ] 10 April 2007 05:00 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

[quote author=“Vos”]ik zou mijn nieuwe miljoenenkostende theater er niet mee willen openen….

Gelukkig doet hij dat ook niet 😛

  [ # 9 ] 10 April 2007 05:02 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  282
Geregistreerd  2006-01-26

Zal mij benieuwen of dit een succes wordt.. Musicalfans zitten er blijkbaar niet op te wachten en het is de vraag of Hazesfans naar het, voor hun vrij onbekende, theater zullen gaan..

  [ # 10 ] 10 April 2007 05:07 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Hazes muziek is alleen leuk met een borrel op in de kroeg :lol:
Ik vraag mij af hoe ze dat in een theater willen gaan doen? Gratis bier??  :lol:

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 11 ] 10 April 2007 05:36 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  574
Geregistreerd  2004-12-29

[quote author=“MoNieky”]Hazes muziek is alleen leuk met een borrel op in de kroeg :lol:
Ik vraag mij af hoe ze dat in een theater willen gaan doen? Gratis bier??  :lol:

De boodschap van de voorstelling zal ongetwijfeld worden``geniet maar drink met MATE`` 😛

   Handtekening   

Live the life you always want to remember!

  [ # 12 ] 12 April 2007 05:40 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  41
Geregistreerd  2004-05-18

Hehehe ik kan het niet laten….hierbij een stukje uit een erg leuk column van Nico Dijkshoorn :

André Hazes, de musical

Hij gaat er komen, André Hazes; de musical. Ik was al wat eerder ingeseind dat er iets speelde. Joop van den Ende wilde per se een musical over een omhooggevallen proleet maken en was flink aan het shoppen in theaterland. Door Nico Dijkshoorn.

Er waren vergevorderde plannen voor “Danny de Munk; de musical”, maar die bleek helaas nog niet dood. Wist Joop helemaal niet. Die schijnt gewoon nog in veel te strakke broeken, met het kapsel van een Oost-Duitse kuurschaatser, in stukken te figureren die niemand wil zien. “Ben Cramer; de musical”, met in de hoofdrol Ronnie Tober ging ook niet door. Ronnie Tober bleek, door zijn aangetaste korte termijn geheugen, niet meer dan vijf woorden achter elkaar te kunnen onthouden.

Zak aardappelen

In dat verband is het ook wel prettig dat André Hazes niet meer zichzelf kan spelen. Die kwam met moeite tot twee woorden. “Hoi, mensen ik ben Rob Hazes! Nee, André Hoekstra. Nee Kees Hazes.” Was je meestal drie kwartier verder voordat hij zichzelf had voorgesteld. Op zich al zinloos, want wie kende hem niet? Daar zorgde André wel voor. Af en toe, als de aandacht wat verslapte, hoekte hij Rachel als een zak aardappelen naar de grond en dan kon hij weer een half jaartje vooruit in de bladen.

In de musical zien we dit terug in een grote scène waarin André met zes blonde hoeren op de achterbank van zijn terreinwagen met 150 kilometer per uur de slaapkamer van Rachel binnen komt rijden. Laat dat maar aan Joop over. We gaan het allemaal zien, Bill van Dijk als Hazes, Simone Kleinsma als Rachel en Johnny de Mol ontroert in een solonummer als de kapper van Hazes.

enz enz ..

Kortom…gelukkig zijn er meerdere die hier niet echt om zitten te springen 😉

   Handtekening   

Please , take away this mirror! This mad man isn’t me!

  [ # 13 ] 12 April 2007 05:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Ik zie Simone ook echt nog wel een leuke Rachel neerzetten, maar dat terzijde…

Ik denk niet dat er veel mensen op deze musical zitten te wachten. Andre-fans zijn die Rachel ook helemaal beu volgens mij. Hoe ze te koop loopt met zijn dood, echt belachelijk…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 14 ] 12 April 2007 07:33 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

pleassssse aub niet
hier zit ik dus echt niet op te wachten
en dan zeker voor rachelle hazes een hoofdrol :roll:
hier ga ik dus zeker weten echt niet heen

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 15 ] 12 April 2007 11:36 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

‘t Is ook niet mijn kopje thee, maar inderdaad; die column is wel goed 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 1 2 > 
1 of 2
‹‹ .      Interessante producties in M-Lab. ››