2 of 2 |  < 1 2
Hazes de musical eind 2009 in de theaters
  [ # 16 ] 16 April 2007 01:48 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2004-08-09

Ik neem aan dat het “BVO-tje” gesponsord word?
En dat er bij deze musical maar 1 sponsor mogelijk is?
Iets met bier en de naam Freddy….

Tja Hazes de musical, de teksten lenen zich wel redelijk voor een musical, en in de juiste volgorde is het niet moeilijk om een verhaallijn erin te douwen.
Alleen hoop ik wel dat sommige nummers aangepast worden.
Want sommige teksten kloppen gewoon niet.
Om even een stukje te citeren uit een show van Bert Visscher ter illustratie:

Andre zingt:
In een discotheek…
zat ik vandeweek….
Het was er WARM EN DRUK…ja WARM…EN…DRUK
Ik zat NAAST een LEGE kruk

Kortom we wachten rustig af, ik kijk de kat even uit de boom, de aap uit de mouw ik neem er nog 1tje en ik zie wel wat deze musical gaat worden.
Als het een draak van een musical gaat worden dan hebben we nog altijd  

  [ # 17 ] 04 May 2007 07:59 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2007-04-21

Waarom zou je een musical maken over Hazes..sorry ik hou ‘t wel bij de échte musicals.

   Handtekening   

Xx

Lieke

  [ # 18 ] 23 September 2007 04:02 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  107
Geregistreerd  2007-08-22

Tja, een musical over Hazes…...wie is de volgende? Pim Fortuyn? Rinus Michels? Freddy Heineken? Lou de Palingboer? Johnny Jordaan en Tante Leen?

   Handtekening   

Evita Schouwburg Almere 160308 rij 7 stel 24/26

  [ # 19 ] 23 September 2007 05:43 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

khoorde serieus al geruchten over Majoor Bosshardt de musical

  [ # 20 ] 23 September 2007 06:22 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  9622
Geregistreerd  2002-05-01

jouke - 23 September 2007 05:43 PM

khoorde serieus al geruchten over Majoor Bosshardt de musical

Dat kan kloppen wat dat nieuws heeft een paar weken geleden op de homepage gestaan 😉

   Handtekening   

“Yes we ggghhad…..a great freakin’ day!”

  [ # 21 ] 23 September 2007 11:00 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1109
Geregistreerd  2005-08-14

[Op de wijs van Wij gaan samen onderweg, halleluja]

Wij gaan samen onderweg, naar de wallen
Wij gaan samen onderweg, naar de wallen
Vaders, moeders mogen mee, naar de wallen
Vaders, moeders mogen mee, naar de wallen

En verder… 😉

  [ # 22 ] 24 September 2007 08:14 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  72
Geregistreerd  2006-06-14

Al ben ik in deze omgeving waarschijnlijk een uitzondering: ik zie het WEL zitten. De meeste nummers van Andre Hazes zijn erg mooi, zijn teksten zijn wat krom gerijmd maar komen uit het hart, en zijn interpretatie van nummers raakt veel mensen. Ik zing vaak nummers van Andre Hazes, met heel veel plezier. En als anderen zijn nummers zingen kan ik er met genoegen naar luisteren, over zijn eigen performance heb ik een andere mening.

Ik denk dat veel mensen op een musical-ode aan Andre Hazes zitten te wachten. Zijn concerten waren altijd een groot succes, zijn film heeft het erg goed gedaan (en waarom mocht je die plotseling wel leuk vinden binnen het establishment?). Ik denk dat de bovengemiddelde musicalliefhebber inderdaad beter weg kan blijven, maar gelukkig blijft er dan nog een heel groot gedeelte van Nederland over. En zolang Tante Truus en Ome Jan kunnen genieten van die valse noten bij Tarzan mag er van mij een Andre Hazes musical komen.

Degenen die in de discussie over deze musical menen te moeten verwijzen naar Heineken, bier en wat dan ook: hou hiermee op. Dat is zo goedkoop en makkelijk. Doe eens moeite en verzin echte argumenten.

   Handtekening   

http://www.leliesdemusical.nl

  [ # 23 ] 04 October 2007 11:07 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  107
Geregistreerd  2007-08-22

Archie - 24 September 2007 08:14 AM

Al ben ik in deze omgeving waarschijnlijk een uitzondering: ik zie het WEL zitten. De meeste nummers van Andre Hazes zijn erg mooi, zijn teksten zijn wat krom gerijmd maar komen uit het hart, en zijn interpretatie van nummers raakt veel mensen. Ik zing vaak nummers van Andre Hazes, met heel veel plezier. En als anderen zijn nummers zingen kan ik er met genoegen naar luisteren, over zijn eigen performance heb ik een andere mening.

Ik denk dat veel mensen op een musical-ode aan Andre Hazes zitten te wachten. Zijn concerten waren altijd een groot succes, zijn film heeft het erg goed gedaan (en waarom mocht je die plotseling wel leuk vinden binnen het establishment?). Ik denk dat de bovengemiddelde musicalliefhebber inderdaad beter weg kan blijven, maar gelukkig blijft er dan nog een heel groot gedeelte van Nederland over. En zolang Tante Truus en Ome Jan kunnen genieten van die valse noten bij Tarzan mag er van mij een Andre Hazes musical komen.

Degenen die in de discussie over deze musical menen te moeten verwijzen naar Heineken, bier en wat dan ook: hou hiermee op. Dat is zo goedkoop en makkelijk. Doe eens moeite en verzin echte argumenten.

Ieder zijn/haar mening. Er zullen vast heel veel mensen zijn die het misschien wel zien zitten. De ArenA zat vol met mensen die afscheid van hem namen, en als je dat aantal mensen in ogenschouw neemt, en het succes dat hij had tijdens zijn leven, dan zal de echte Hazes-liefhebber het theater wel kunnen vinden. Maar, eerlijk gezegd, ik zal daar dan niet zijn.
Aan de andere kant zou ik me ook kunnen voorstellen dat de echte Hazes-liefhebber zegt: “Er was maar één Hazes, en dat was André zelf, en die is niet na te bootsen,” en daarom misschien de musical ook niet zou zien zitten.
En als het dan gaat om iemand te eren, die echt wat voor de muziek heeft betekend, dan zou Freddie (nee niet Heineken) Mercury een mooi onderwerp voor een musical zijn. Maar daar is ook nog niemand op gekomen. Maar wat niet is, kan nog komen.

   Handtekening   

Evita Schouwburg Almere 160308 rij 7 stel 24/26

 < 1 2
2 of 2
‹‹ .      Interessante producties in M-Lab. ››