1 of 2 |  1 2 > 
Dagje Musical
change_status
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  14
Geregistreerd  2006-11-11

Hoe ziet een dagje musical er voor jullie uit? Gaan jullie echt alleen naar de show die dag of maken jullie er een leuk dagje van?

  [ # 1 ] 20 April 2007 12:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Het hangt ervan af waar ik naartoe ga.
Ga ik naar een musical in Rotterdam (Luxor), dat is voor mij dichtbij en dan hoef ik niet zo nodig er een dagje van te maken.
Maar meestal ga ik naar een show in Antwerpen, en dan probeer ik er een dagje van te maken (lukt niet altijd dus). Even shoppen, iets eten en dan show kijken. Maar een dagje Antwerpen wordt bij mij meestal alsnog een weekendje. 😉

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 2 ] 20 April 2007 12:33 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Ik ga dan nooit naar musicals, maar wel naar concerten. En gaat eigenlijk een beetje hetzelfde als bij Scarletwoman. Ligt eraan waar het concert is, als het hier in Den Bosch is ben je zo op en neer gefietst. Meestal na een concert ga ik nog even de kroeg in, maar ligt er ook maar net aan wie er mee gaat natuurlijk. Als het in bijvoorbeeld Amsterdam te doen is dan ga ik gelijk terug omdat er geen treinen meer rijden anders. Maar meestal ga ik dan toch met de auto dus daar hoef ik geen rekening mee te houden 😉

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 3 ] 20 April 2007 12:46 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Hangt er bij mij ook van af waar ik heen ga, omdat ik in Drenthe woon ga ik meestal voor matinee voorstellingen, anders kom ik gewoon niet meer thuis. Maar om daar op tijd te komen in het weekend moet ik vaak de eerste trein hebben (half 9) en ben ik ook weer laat terug, dus ja wordt meestal een gezellig dagje :D :D

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 4 ] 20 April 2007 01:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Het ligt er aan waar het is en met wie ik ben.
Als ik met meerdere mensen ga, wil ik er nog wel eens een dagje van maken.
Als ik in mijn eentje ga, ga ik echt alleen naar de show en meteen weer door naar huis.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 5 ] 20 April 2007 01:20 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2391
Geregistreerd  2003-12-22

:arrow: Ik zal dit topic even verplaatsen naar de Musicalbox!

   Handtekening   

Turbo! Turbo!

  [ # 6 ] 20 April 2007 02:39 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Als het ver weg is (bijv Scheveningen, waar ik iedere keer 3 uur heen en 3 uur terug rijden voor uit trek) wordt het meestal toch een hele dag/middag+avond, ook al gaan we dan uiteindelijk toch alleen maar naar de musical zelf. Er zit dan gwn veel tijd in er naartoe gaan en weer terug.
Als het dichterbij is ga ik meestal ook alleen voor de musical zelf, en niet voor een hele dag.

  [ # 7 ] 20 April 2007 03:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Hangt er bij mij ook vanaf waar ik naar toe ga en of ik met iemand ga of niet.

De schouwburg in mijn woonplaats is gewoon in tien minuten er naar toe en terug, al probeer ik wel meestal in de stad wat te eten.

Producties verder weg, zoals Amsterdam, Rotterdam, Scheveningen/Den Haag zijn echt steden die vragen om een dagje uit: eerst de stad in, of over de Scheveningse Boulevard, koffie op een terrasje in de zomer, ergens uitgebreid wat eten (dan zijn de restaurants bij de theaters als het Nieuwe Luxor zo fijn) en vervolgens naar de voorstelling middag of avond.

Sommige steden lenen zich meer voor uitgaan dan andere, en sommige steden zijn ook gewoon te ver weg. Bezoek ik een voorstelling in Antwerpen, omstreken of Mechelen, dan maak ik er vaak een weekend van.

Voorstellingen in buitenland verder zijn sowieso altijd gecombineerd met een meerdaagse trip.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 8 ] 20 April 2007 05:18 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

ik probeer er meestal ook wel een dagje van te maken..maar daarbij tel ik dan ook het naar de Au gaan.hoewel ik dat alleen nog maar bij the wiz heb gedaan, meestal ga ik dan eerst au’en dan wat eten en dan naar het theater

  [ # 9 ] 20 April 2007 09:56 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  162
Geregistreerd  2003-05-11

Hier ook het zelfde antwoord.
Het hangt ervan af waar en met wie ik ga.
Als het in Eindhoven is dan ga ik alleen naar de voorstelling. Is het Utrecht of Scheveningen dan maak ik er een gezellige dag van.
Met mijn vriendin ga ik zowieso meestal wel van te voren even gezellig uiteten. zo vaak zien we elkaar niet, dus dat is een mooie gelegenheid om even bij te kletsen.

   Handtekening   

I’m looking the cat out of the tree 😊

  [ # 10 ] 20 April 2007 10:01 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Het wordt saai maar ook bij mij is het meestal een gezellig dagje
eindhoven is meestal gewoon alleen de musical maar de steden verderop en utrecht en dat soort steden vragen gewoon om een dagje uit
en het echte buitenland (londen, berlijn) worden echt meerdaagse trips

Al wil ik als ik naar Guus meeuwis ga wel van te voren lekker uit gaan eten met de vier meiden in eindhoven en dan pas het dak er bij bij het PSV stadion 😉

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 11 ] 20 April 2007 10:18 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

[quote author=“IngeG”]Als het ver weg is (bijv Scheveningen, waar ik iedere keer 3 uur heen en 3 uur terug rijden voor uit trek) wordt het meestal toch een hele dag/middag+avond, ook al gaan we dan uiteindelijk toch alleen maar naar de musical zelf. Er zit dan gwn veel tijd in er naartoe gaan en weer terug.
Als het dichterbij is ga ik meestal ook alleen voor de musical zelf, en niet voor een hele dag.

Ja heb ik ook! Het reizen op zich is al een ‘dagje’

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 12 ] 04 May 2007 07:41 AM
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  69
Geregistreerd  2007-04-21

Meestal gewoon ‘s avonds of ‘s middags naar het theater!
Maar als ik bijvoorbeeld naar Scheveningen ga dan maak ik er gewoon een dagje strand van..+ AU van te voren:)

   Handtekening   

Xx

Lieke

  [ # 13 ] 04 May 2007 10:58 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  27
Geregistreerd  2004-03-31

hier eigenlijk beetje hetzelfde als hierboven al gezegd werd. het ligt eraan met wie ik ga, soms maken we er dan een hele dag van, of in ieder geval een middag en dan een show, maar als t in mijn woonplaats is, vaak alleen samen wat eten.

  [ # 14 ] 05 May 2007 01:44 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Het ligt er bij mij ook maar aan wáar het is. Als ik gewoon in Amersfoort of Utrecht ga, dan maak ik er geen leuk dagje uit van. Als ik verder weg ga, zoals Rotterdam of Scheveningen wil het nog wel eens zo zijn dat ik ervoor nog lekker uit eten ga, maar het ligt er dan ook maar net aan met wie ik ga natuurlijk.

  [ # 15 ] 23 August 2011 03:24 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2228
Geregistreerd  2010-02-10

Als het bij mij in de buurt is ga ik gewoon naar de musical, maar als ik in nederland ga blijven we meestal een dag of we blijven overnachten.

 1 2 > 
1 of 2