2 of 5 |  < 1 2 3 4 >  Last ›
KUIFJE - de zonnetempel- nieuwigheden
  [ # 16 ] 22 April 2007 05:17 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2006-11-24

[quote author=“Luna24”]Heb het filmpje bekeken: Wáán-zin-nig!!

Jammer dat je het niet zo goed kunt zien; zaten die mensen echt IN die bollen??  :o

Geweldig om te zien echt!

(en ik begrijp nu ook waarom Richard Spijkers voor Grote Inca is gecast 😉 )

ja, ze zaten écht in de bollen :D maar we zullen wel iets anders spectaculair krijgen, als Frank ons “nieuwe technische hoogstandjes ” belooft, dan geloof ik hem wel 😉

   Handtekening   

Impossible is only a word

  [ # 17 ] 22 April 2007 05:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

[quote author=“Wout”][quote author=“Luna24”]Heb het filmpje bekeken: Wáán-zin-nig!!

Jammer dat je het niet zo goed kunt zien; zaten die mensen echt IN die bollen??  :o

Geweldig om te zien echt!

(en ik begrijp nu ook waarom Richard Spijkers voor Grote Inca is gecast 😉 )

ja, ze zaten écht in de bollen :D maar we zullen wel iets anders spectaculair krijgen, als Frank ons “nieuwe technische hoogstandjes ” belooft, dan geloof ik hem wel 😉

*voorziet met een PLOP in het niets oplossende mensen*

Wie belt er Hans Klok even op? 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 18 ] 23 April 2007 09:44 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  15
Geregistreerd  2003-09-20

Richard Spijkers, de Grote Inca is pas de 2e acte op het podium te zien, maar hij is in de 1e acte wel diverse keren te horen

  [ # 19 ] 23 April 2007 10:24 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  395
Geregistreerd  2006-04-10

heb wat van die filmpjes gezien. wat een afschuwelijke muziek. is dat van dezelfde componist die rembrandt ‘gecomponeerd’ heeft? ‘t ziet er wel mooi uit.

  [ # 20 ] 23 April 2007 10:45 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

[quote author=“ookeenmedewerker”]heb wat van die filmpjes gezien. wat een afschuwelijke muziek. is dat van dezelfde componist die rembrandt ‘gecomponeerd’ heeft? ‘t ziet er wel mooi uit.

De muziek van Kuifje spreekt me meer aan dan die van Rembrandt. Maar als ik de vorige Kuifje vergelijk met Rembrandt wint Kuifje sowieso.

  [ # 21 ] 24 April 2007 02:42 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2666
Geregistreerd  2005-01-21

[quote author=“ookeenmedewerker”]heb wat van die filmpjes gezien. wat een afschuwelijke muziek. is dat van dezelfde componist die rembrandt ‘gecomponeerd’ heeft? ‘t ziet er wel mooi uit.

De muziek is van Dirk Brosse die ook de muziek schreef voor de musical Sacco & Vanzetti en binnenkort Daens. Voor Rembrandt heeft hij een stuk of drie/vier nummers geschreven.

  [ # 22 ] 06 May 2007 04:08 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2006-11-24

Ik lees net in deel 6 van het dagboek van Frank Beurskens dat er zo véél decor is dat er slechts een smal gangetje in het achtertoneel dienst doet als verkleedruimte, dat belooft. Slechts 1 stoel de man allemaal naast elkaar. Als het zoals nu ook zo warm gaat worden in de zomer, dan moet het voor deze mensen écht wel afzien worden.

   Handtekening   

Impossible is only a word

  [ # 23 ] 06 May 2007 04:20 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik ben iedere keer weer zo benieuwd als ik dat dagboek lees! :-D

Ik lig ook iedere keer weer dubbel! sommige mensen kunnen zo beeldend schrijven :lol:

[ Gewijzigd: 06 May 2007 04:22 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 24 ] 06 May 2007 04:36 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2006-11-24

Dat heb ik mij altijd van in het begin afgevraagd, waarom in het kursaal en niet in de stadsschouwburg. Het kursaal is minder uitgerust om een immense productie zoals Kuifje te ontvangen ( daardoor moeten we al de scène met het ” rad ” missen :-( ). Neem nu de openingscène in de grot of de scène met de waterval, ik ben echt wel benieuwd naar het eindresultaat. Als er alleen nog maar plaats is voor een klein smal gangetje met wat stoelen, betekend dit dat het toneel écht wel goed vol staat. Inderdaad, ik kijk steeds ook weer uit naar dit “levendige” dagboek, vooral de hernieuwde kristallen bollen scène was leuk om te lezen :D
De kaartenverkoop hier België verloopt nog wat stroef, hoop dat dit nog in positieve zin gaat veranderen. Natuurlijk hebben ze 2 dingen niet echt mee: hartje zomer ( moet je al geluk hebben dat het niet al té goed weer wordt, wie wil er nu in een heet theater gaan zitten als buiten de zon schijnt, buiten de die hards fans natuurlijk :D, en vele mensen zijn ook op vakantie) + Oostende is helemaal de uithoek van het land, een bezoekje brengen aan Kuifje wordt dan meteen een daguitstap. Hier had de originele productie in Antwerpen dan wel een streepje voor.
Nog even wachten voor de previews starten!

   Handtekening   

Impossible is only a word

  [ # 25 ] 06 May 2007 04:38 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Daarom het geluk misschien dat de productie eerst in Rotterdam Nieuwe Luxor komt.
Denk wel dat Oostende in de zomer veel mensen naar de kust trekt.
Ik weet al wel mensen die dan willen gaan.

(ik heb plat gelegen om die scene van oefenen in het dagboek waarbij de kleding in de rondte vloog!)

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 26 ] 11 May 2007 04:14 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2006-11-24

Hij zit erin !!!! Op musicalsite staat er in de nieuwstopics te lezen dat Frank bevestigt heeft dat de échte waterval er nog wel degelijk inzit en dat hij niet begrijpt waar de geruchten vandaan kwamen dat deze er niet meer in zou zitten, weeral goed nieuws dus !

   Handtekening   

Impossible is only a word

  [ # 27 ] 11 May 2007 05:38 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  78
Geregistreerd  2006-11-24

wow, op de rode loper lieten ze net het eerste fragmentje zien van de musical kuifje, nl het lied ” kuifje en bobby” in het station, volledig met ensemble, decor en kostuums; in 1 woord: prachtig! Meteen kwamen al die fijne herinneringen terug vanuit 2001. Deze vernieuwe versie beloofdt al vast boeiend te worden!

   Handtekening   

Impossible is only a word

  [ # 28 ] 11 May 2007 06:24 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Zo te zien hetzelfde fragmentje wat ze net ook in de special van RTL Boulevard lieten zien :-D

Albert Verlinde was ook al helemaal enthousiast en had het over de versie van vijf jaar geleden met grote decors en waterval en alles.
Is er iemand die al và³à³r 20 mei naar een try-out gaat?
Ik ga de 20e en ik ben benieuwd of de echte waterval er nog in zit.  Ik ben namelijk bang dat met de hedendaagse zo gevierde techniek de originele waterval heeft plaats moeten maken voor een digitaal beeldprojectie geval.
Als dat gevreesde voorgevoel waar wordt ben ik graag vast voorbereid…

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 29 ] 11 May 2007 06:54 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Wel lezen het Heidi..

Wout verteld net dat de waterval er WEL in zit..

  [ # 30 ] 11 May 2007 07:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Ik zie het: maar had alleen die 2e reactie van 11 mei gelezen, omdat die in mijn “abonnement-bericht” stond…

PS: ben gelukkig… 😊

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

 < 1 2 3 4 >  Last ›
2 of 5
‹‹ My Fair Lady 18 april      Shhh...It Happens ››