16 of 17 | ‹ First  < 14 15 16 17 > 
Efteling zomeravond 28 juli!
  [ # 226 ] 30 July 2007 04:48 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Veertje - 30 July 2007 04:37 PM

Leuke foto’s!!!
Volgend jaar wil ik echt mee hoor!
Al ga ik bijna nergens in…
Maar gewoon, voor de gezelligheid 😛
Al kan ik denk ik niet tot 00.00 uur blijven…
Hoewel… ik ken iemand die in Kaarsheuvel woont, die ga ik tegen die tijd maar is lief aankijken dan of ik mag blijven slapen! 😉

Leuke foto’s he! Staat die rolstoel mij niet beeldig? 😉
Trouwens Vera je kan vast bij 1 van je musicalvrienden slapen!

  [ # 227 ] 30 July 2007 05:26 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Jaaa, heel beeldig! 😉
En kan denk ik wel bij iemand blijven slapen ja 😊
Als ze maar geen huisdieren hebben hè 😉

Maar goed, daar hebben we het volgend jaar wel allemaal over 😉

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 228 ] 30 July 2007 08:31 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

Tja, een klein beetje later dan de rest, arriveerde ik bij de efteling. Waar de hele groep zo lief was mij op te halen bij de ingang!!! Ik ben dit jaar in nog minder atracties geweest dan de overige jaren (jawel, dat is mogelijk) Maar goed, dat mocht de pret niet drukken, wat wel de pret drukte, was een uur kijken naar een vliegende hollander, die elke keer weer crashte (wat nou vliegende hollander, hij kon helemaal niet vliegen) Uiteindelijk heb ik mij op een steen gezet (bijna was ik zelf een vliegende marly, lees: in het water gevallen) en toen kwam deel één terug van hun ritje in deze volgens hen niet al te boeiende atracties (heb ik me daarvoor een uur zitten vervelen in mijn zielige eentje)
Gelukkig was ik een half uur later dat ei ook weer kwijt en kon ik genieten van alle gezellige muziek. I love to dance!!!
Na afloop nog naar Den Bosch geweest!!! En dat was echt super, maar dat is logisch als je in een goede kroeg, met bier en lieve vrienden bent…
Tot snel

kusje

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 229 ] 30 July 2007 08:56 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

marly - 30 July 2007 08:31 PM

Na afloop nog naar Den Bosch geweest!!! En dat was echt super, maar dat is logisch als je in een goede kroeg, met bier en lieve vrienden bent…
Tot snel

kusje

Moeten we gauw eens overdoen! En dan wel langer! Verder hebben we het mooi getroffen met het weer! Maar De Vliegende Hollander was echt een teleurstelling :( Had er echt veel meer van verwacht!

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 230 ] 30 July 2007 09:14 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5640
Geregistreerd  2005-02-12

Rop - 30 July 2007 08:56 PM

Maar De Vliegende Hollander was echt een teleurstelling :( Had er echt veel meer van verwacht!

Jullie zijn eerder erin gegaan dan de rest geloof ik hè... We hadden nml van iemand anders ook al gehoord dat er geen klap aan was; zo zouden bepaalde special effects het niet gedaan hebben ofzoiets…
Maar toen wij een paar ritjes later erin konden bleek alles het weer normaal te doen volgens de kenners onder ons (alleen te weinig rook geloof ik).
Ik vond het best een leuke attractie, vooral toen we in het donker naar buiten gelanceerd werden!

   Handtekening   

Love, peace & bananas!

  [ # 231 ] 30 July 2007 09:20 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Scarletwoman - 30 July 2007 09:14 PM
Rop - 30 July 2007 08:56 PM

Maar De Vliegende Hollander was echt een teleurstelling :( Had er echt veel meer van verwacht!

Jullie zijn eerder erin gegaan dan de rest geloof ik hè... We hadden nml van iemand anders ook al gehoord dat er geen klap aan was; zo zouden bepaalde special effects het niet gedaan hebben ofzoiets…
Maar toen wij een paar ritjes later erin konden bleek alles het weer normaal te doen volgens de kenners onder ons (alleen te weinig rook geloof ik).
Ik vond het best een leuke attractie, vooral toen we in het donker naar buiten gelanceerd werden!

Wij zijn na het (avond)eten ofzo nog gegaan als ik me niet vergis, maar ik was zo teleurgesteld omdat ik heel de bouw heb gevolgd. Er zit zo enorm veel geld in dat project dat ik iets veel beters had verwacht, het enige leuke was de eerste duik. Voor de rest zie je geen bal, en is het zo voorbij… Erg jammer :(

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 232 ] 30 July 2007 10:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Wij zagen juist teveel: de eerste “kamer” waar wij door moesten varen had vol rook moeten staan, maar stond dat niet: daarom zag je te goed dat het een kale container was. Andere special effects deden het wel die het eerder die avond niet gedaan hadden.

Verder vind ik het wel een hele mooie attractie, vooral ‘s avonds: maar idd, het is zo voorbij.
Behalve als je de wachtrij met entourage meetelt in het onderdeel zijn van het project.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 233 ] 31 July 2007 10:15 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

En ik heb gezwaaid naar jullie 😉.

  [ # 234 ] 31 July 2007 04:15 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

RoosjeBertens - 31 July 2007 10:15 AM

En ik heb gezwaaid naar jullie 😉.

En wij hebben terug gezwaaid 😉

Ik vond de vliegende hollander leuk, ritje stelde niet veel voor maar de meeste special effects deden het en waren best indrukwekkend.
En de efteling bij nacht vanuit de vliegende hollander was wel een heel gaaf effect!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 235 ] 31 July 2007 06:54 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

dat was inderdaad wel erg gaaf ja de vliegende hollander by night

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 236 ] 01 August 2007 10:58 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Shocking:

10:58 Passagiers achtbaan Efteling nipt aan dood ontsnapt
Passagiers van achtbaan de Python in het Nederlandse pretpark de Efteling zijn maandagavond aan de dood ontsnapt.

De trein van de achtbaan van het themapark in Kaatsheuvel was op het hoogste punt vastgelopen maar rolde tijdens de evacuatie van de inzittenden plotseling verder.

“De trein is tijdens de ontruiming door een inschattingsfout van een hulpverlener gaan rijden”, bevestigde de Efteling woensdagochtend in een verklaring. Geen van de passagiers raakte gewond. Een medewerker raakte lichtgewond toen de trein ging rijden.

De Efteling spreekt van een technische storing waardoor de karretjes bovenaan de helling kwamen stil te staan. De bedrijfshulpverlening kwam in actie om de 26 inzittenden te evacueren. Achttien mensen maakten de rit af toen het apparaat weer in beweging kwam.

Een medewerker die net op tijd uit het karretje wist te springen hield enkele schrammen, blauwe plekken en een lichte hersenschudding aan het moment over.

Het filmpje wat erbij stond is inmiddels verwijderd.

:ohw:

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 237 ] 01 August 2007 11:25 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1972
Geregistreerd  2004-12-03

Luna24 - 01 August 2007 10:58 AM

Shocking:

10:58 Passagiers achtbaan Efteling nipt aan dood ontsnapt
Passagiers van achtbaan de Python in het Nederlandse pretpark de Efteling zijn maandagavond aan de dood ontsnapt.

De trein van de achtbaan van het themapark in Kaatsheuvel was op het hoogste punt vastgelopen maar rolde tijdens de evacuatie van de inzittenden plotseling verder.

“De trein is tijdens de ontruiming door een inschattingsfout van een hulpverlener gaan rijden”, bevestigde de Efteling woensdagochtend in een verklaring. Geen van de passagiers raakte gewond. Een medewerker raakte lichtgewond toen de trein ging rijden.

De Efteling spreekt van een technische storing waardoor de karretjes bovenaan de helling kwamen stil te staan. De bedrijfshulpverlening kwam in actie om de 26 inzittenden te evacueren. Achttien mensen maakten de rit af toen het apparaat weer in beweging kwam.

Een medewerker die net op tijd uit het karretje wist te springen hield enkele schrammen, blauwe plekken en een lichte hersenschudding aan het moment over.

Het filmpje wat erbij stond is inmiddels verwijderd.

:ohw:

*schock* Jeetje wat erg!!!

   Handtekening   

I’ve heard it said, that people came into our lives for a reason….

  [ # 238 ] 01 August 2007 12:36 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

gelukkig niet tijdens onze meeting. Maar er is een apart topic hierover in de offtopic, en het bijbehorende filmpje staat op elke nieuwssite. Graag de reacties op dit incident in genoemd offtopic topic.

  [ # 239 ] 01 August 2007 12:44 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Jeroen - 01 August 2007 12:36 PM

gelukkig niet tijdens onze meeting. Maar er is een apart topic hierover in de offtopic, en het bijbehorende filmpje staat op elke nieuwssite. Graag de reacties op dit incident in genoemd offtopic topic.

Oke, dat had ik niet gezien; sorry.

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 240 ] 02 August 2007 08:32 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  520
Geregistreerd  2003-07-08

Inderdaad leuke foto’s. Je kan niet eens zien hoe moe ik daar (groepsfoto’s) was…..
Ik weet ook niet of iemand het gemerkt heeft, maar ik was ineens helemaal gaar toen we daar zaten…, en toen moesten we nog helemaal naar de ingang lopen.
Gelukkig werd ik weer helder voor ik moest gaan rijden anders was het vast spannend geworden in de auto…  :roll: ...... :tong: ...... 📣

Ik vond het ook een heel gezellige dag!

   Handtekening   

Dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen, dansen….. 📣

‹ First  < 14 15 16 17 > 
16 of 17