1 of 2 |  1 2 > 
Zomervakantie!
change_status
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2058
Geregistreerd  2002-05-30

Nog even en het is weer zover! De zomervakantie komt er voor scholieren weer aan!!!
Sommige op het forum hebben al eerder vakantie ivm examens enzo, dus natuurlijk is de vraag wat ga je doen?

Ga je lekker, zodra de vakantie begint, relaxen weet ik hoeveel maanden lang? Ga je nog op vakantie? Ga je hard werken om wat geld te verdienen? Wat zijn jullie vakantie plannen?

Ik kan zeggen dat ik echt super uitkijk naar m’n vakantie! Of ik nog op vakantie ga weet ik niet, ligt aan mijn financiele status en of er mensen zijn die mee gaan e.d.
Wel ben ik vandaag naar het uitzendbureau geweest voor een vakantie/zaterdag baantje als pakket bezorger bij TNT, helaas waren er al 15 mensen mij voor haha. Maar ik heb een aantal vrienden werken daar bij de TNT dus die gaan een goed woordje voor me doen 😉 of ik dat baantje zal krijgen weet ik niet, maar lijkt me wel leuk. Beetje rond rijden, vrijheid, heel de dag in de zon, heerlijk! Verder ga ik nog de nodige festivals af, waar ik echt gruwelijk veel zin in heb! Beetje rondhangen in de zon onder het genot van brute metal bands. Ohman wat heb ik zin in de zomer!!!!

   Handtekening   

This was never my world
You took the angel away
I killed myself to make everybody pay

  [ # 1 ] 03 May 2007 02:47 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Ik werk de hele zomervakantie lekker door (ja erg he) maar goed heb wel de eftelingmeeting natuurlijk en mijn verjaardag
maar ik ga midden september heerlijk 2 weken een rondreis maken door het zuidwesten van de VS
en daar heb ik onwijs veel zin

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 2 ] 03 May 2007 03:11 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  393
Geregistreerd  2007-02-20

Ik ga na mijn examens een aantal dagen kamperen vlakbij de Efteling met 2 vriendinnen en natuurlijk ook 2 dagen Efteling doen!
Verder ga ik 5 dagen met een vriendin naar Disneyland Parijs.
Een week naar Limburg met familie en m’n vriend.
En ik ga vast nog wel meer leuke dingen doen met m’n vriend.

[ Gewijzigd: 07 May 2007 08:19 PM by Jorieke ]
   Handtekening   

Groetjes Jorieke!

  [ # 3 ] 03 May 2007 03:16 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3396
Geregistreerd  2004-12-05

ik heb geen vakantie :( niet eens 1 weekje, snif :(

  [ # 4 ] 03 May 2007 04:09 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Als ik vakantie heb, ga ik (hopelijk) werken.. En eind juli ga ik (bijna) 3 weken lekker naar Spanje :D

  [ # 5 ] 03 May 2007 04:46 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Ik heb zo’n 5 weken vakantie en ik denk dat ik voor de zomer twee weken vrij neem.
Dan kan ik later in het jaar nog vakantie nemen of de overgebleven weken meenemen naar volgend jaar.
Ik weet nog niet wanneer ik ga en ook nog niet waarheen. In ieder geval lekker bruin worden en relaxen ergens in het zonnige Zuiden.

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 6 ] 03 May 2007 06:05 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  362
Geregistreerd  2003-02-02

Ik heb geen vakantie, dat gaat zowiezo niet in de zomer gebeuren denk ik… En ik wil wel heel graag op vakantie, maar wil eigenlijk nog liever sparen voor leuke spulletjes in mijn huisje. Als ik dus vakantie neem, wordt dat alleen maar in relaxen in de tuin of op het strand (als het weer dan een beetje meezit) En misschien af en toe eens een weekendje weg

  [ # 7 ] 03 May 2007 06:57 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

ik ga drieenhalve week vrijwillig vakanties begeleiden… En daarnaast ga ik misschien (hopelijk) nog een weekje zomaar ergens heen met mijn vriend. De rest van de zomer moet ik gewoon werken. Al hoop ik wel nog ergens een midweek vrij te krijgen of zo…

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius GrĂ¼n

http://www.clownzoey.nl

  [ # 8 ] 03 May 2007 07:22 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1425
Geregistreerd  2005-01-29

Ik ga in juli heerlijk 10 dagen naar Kreta met vriendinnen. En verder ga ik hopelijk vooral veel werken in de zomervakantie en `s middags lekker genieten van de zon.

   Handtekening   

Liefs Monique

Behind every bitch…there`s a guy who made her that way

LOVE is only a chapter in a guy`s life, but for a girl…it`s the whole book

  [ # 9 ] 04 May 2007 08:51 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2722
Geregistreerd  2006-11-28

Ik ga drie weken op vakantie naar Kroatie. Maar nu komt dus het ergste: Ik heb een hekel aan vakantie!!!!
Zo dat is eruit.
Waarom?
Na een dag ben ik alweer naar huis aan het verlangen, naar mijn eigen bedje enz..
Mijn stiefzusje(16) en mijn broertje (15) gaan ook mee, ik ben zelf ook 16, dus we zitten allemaal heel dicht bij elkaar. Maar ik ben echt heeel saai, zei hebben binnen 5 minuten al vrienden, maar ik kan dus gewoon geen vrienden maken, ik weet niet waarom niet, maar ik kan het gewoon niet..
Dus, ik ga liever niet op vakantie!!

  [ # 10 ] 16 May 2007 05:57 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  317
Geregistreerd  2006-01-26

Ik ga samen met mijn vriend 4 dagen naar Rome, en waarschijnlijk in Juli nog paar nachtjes naar Texel, want zijn ouders zitten dan daar in een huisje.

   Handtekening   

http://www.robbertvandenbergh.nl

  [ # 11 ] 16 May 2007 06:12 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2065
Geregistreerd  2005-09-04

Ohja, ik hoop ook nog dat ik met mijn lieve vriendinnetje een paar dagen de sloeber kan uithangen in dr caravan. Dat zou wel stoer zijn.

  [ # 12 ] 16 May 2007 06:27 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Whaa, ik heb al een maand vakantie en heb nog 3 maanden in het vooruitzicht! Ben net naar NY geweest, ga nog een weekje naar Kos en een paar dagen naar Londen. Verder staan er wat musicals op de planning en om dit allemaal te kunnen betalen ga ik werken. Maar ben eerst nog even vakantie aan het vieren en mn rijbewijs aan het halen.

  [ # 13 ] 16 May 2007 08:16 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik ga deze vakantie ook veeeel werken, en geld sparen voor als ik in jan/feb tot juni 2008 een half jaar in Engeland ga studeren! Dan kan ik daar tenminste een beetje genieten 😉

En af en toe nog wel een dagje weg, etc. Dagje Efteling, vond de Uitmarkt vorig jaar heel leuk, dagje de stad in….een musical hier en daar 😉

  [ # 14 ] 16 May 2007 10:11 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Na het examen eerst werken en veel examenfeestjes afstruinen, daarna proberen in 10 dagen mijn rijbewijs te halen en dan 10 dagen met 22 mensen van school naar Blanes in Spanje. Ik heb er echt al vet veel zin in!!

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 15 ] 17 May 2007 11:50 AM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2007-04-14

ik heb er ook al echt zin in..eerst ga ik werken en dan twee weken naar turkije!:D

 1 2 > 
1 of 2