aanbieding theaterbonnen
change_status
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2007-01-21

Ik kwam op een site terecht die acties heeft en nu dus theater en concertbonnen verkoopt voor de helft van de prijs.
Ik heb geen idee of dit te vertrouwen is, maar wilde het toch doorgeven.
Als ik bonnen zou kunnen kopen ter waarde van 15 euro voor 7,50 zou ik het wel proberen, maar het is nu meteen zo een groot bedrag.
Dit is de link
http://www.discopictures.nl/

  [ # 1 ] 16 May 2007 03:28 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2007-01-21

Ik had het toch gedaan de bon besteld van 40 euro betalen en krijgen van 75 euro nadat ik eerst alle gegevens van deze persoon had opgeslagen. Het geld was al van mijn rekening geschreven en ik had hem twee keer een mailtje gestuurd op twee emailadressen. Kijk ik net op mijn rekening staat het geld er weer bijgestort met de mededeling RETOUR en overigens geen antwoord op mijn mail. DUS DOE HET NIET!
Sorry ervoor dat ik dit sowieso had geplaatst, maar ik dacht echt dat het een leuke actie zou kunnen zijn. Groetjes Femke

  [ # 2 ] 16 May 2007 04:07 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Gelukkig heb je wel gewoon je geld terug! 😄

  [ # 3 ] 16 May 2007 04:10 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  44
Geregistreerd  2007-01-21

Sorry ben ik nog een keer. Voor de laatste keer. Jeetje wat lastig. De persoon in kwestie had mij netjes gebeld en verteld dat de kaartjes die ik al aanstaande zaterdag in huis wilde hebben dat dat niet gaat en toen hebben ze het geld teruggeboekt. Ik vroeg ook hoe ze dan aan die goedkopere kaarten kwamen en hij vertelde dat ze afnemers zijn en zelf die kaarten via bedrijven kopen met aanzienlijke korting. En ze hadden al zo’n succes met bioscoopbonnen dat ze besloten ook theater bonnen te gaan verkopen. Dus misschien toch wel eerlijk. Levertijd is twee weken ongeveer en kaarten vliegen erdoorheen

  [ # 4 ] 16 May 2007 09:18 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

musicalfan1982 - 16 May 2007 04:10 PM

Sorry ben ik nog een keer. Voor de laatste keer. Jeetje wat lastig. De persoon in kwestie had mij netjes gebeld en verteld dat de kaartjes die ik al aanstaande zaterdag in huis wilde hebben dat dat niet gaat en toen hebben ze het geld teruggeboekt. Ik vroeg ook hoe ze dan aan die goedkopere kaarten kwamen en hij vertelde dat ze afnemers zijn en zelf die kaarten via bedrijven kopen met aanzienlijke korting. En ze hadden al zo’n succes met bioscoopbonnen dat ze besloten ook theater bonnen te gaan verkopen. Dus misschien toch wel eerlijk. Levertijd is twee weken ongeveer en kaarten vliegen erdoorheen

Het zit je ook niet mee heh 😛 dan weer wel een goed teken en dan weer niet, dan weer wel:P

Maar gelukkig hou je ons op de hoogte