MAG genomineerden in De Telegraaf
change_status
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

AMSTERDAM - “Ik ben genomineerd en dat vind ik al een enorme eer. Want de Award winnen zal ik niet. Ik was voor de pauze in Rembrandt al dood.” Wieneke Remmers neemt zich voor maandagavond tijdens de uitreiking van de John Kraaijkamp Musical Awards voor tien te gaan genieten.
 
Musical: Rembrandt
Foto: Blauw, Ab

“Ik moet het in mijn categorie van beste hoofdrolspeelster opnemen tegen Nurlaila Karim, Chantal Janzen, Céline Purcell en Ellen Pieters. Allemaal kanjers, maar ze staan bovendien de hele avond op het podium. Ik speel Rembrandts eerste vrouw Saskia, en zij sterft dus al na een uurtje spelen. Ik was beter af geweest als ik voor een bijrol was genomineerd.”

Op onze internetsite staan filmpjes waarop u kunt zien hoeveel kansen de musicalsterren zichzelf geven bij de ’Nederlandse musical-Oscars’. De uitreiking is maandagavond vanaf 20.30 te zien op Nederland 1.

bron: Telegraaf

Bijbehorend filmpje:
http://www.telegraaf.nl/common/jsp/ourTelevideo_player.jsp?id=63792551

[ Gewijzigd: 21 May 2007 04:55 PM by Luna24 ]
   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 1 ] 20 May 2007 08:11 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Ik heb Rembrandt niet gezien, maar als het waar dat ze voor de pauze al dood is, vind ik het ook raar dat ze voor de hoofdrol is genomineerd en niet voor bijrol.

Aan de andere kant, bij haar hebben ze in een uurtje gezien dat ze heel goed is, bij de andere vrouwen hadden ze daar 2,5 uur voor nodig…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 2 ] 20 May 2007 12:56 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  181
Geregistreerd  2006-10-01

Jammer dat er geen filmpjes over Honk! en Wat Zien Ik?! bij staan, ondanks dat die ook vaak genomineerd zijn…
Ben erg benieuwd maandag…

  [ # 3 ] 21 May 2007 04:56 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Dat heb je ervan als je tips over neemt van een andere bron: er staat een hele MAG-special in de Telegraaf, maar ik had alleen dit ene artikel nog maar gezien (via een link die niet verder linkte).

Bij deze dus! Rectificatie!


http://www.telegraaf.nl/prive/musical/

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

‹‹ MAG      MAG: wat een saaie boel ››