complimenten aan de Graaff en Cornelissen producties
change_status
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2006-11-10

Hallo Allemaal,

Vorige week deed ik verslag van Wat zien ik matinee 13/5. Ik vertelde jullie dat de show een beetje tegenviel, maar ik me vooral vreselijk had zitten ergeren aan de technici waar ik naast zat. Veel praten en commemtaar leveren op de show. Salueren aan het van een nummer enz. Ik stoorde me daar mateloos aan. In de loop van de week werd ik daar toch steeds kwader over. Ik begrijp dat het bijna de laatste voorstelling was en dat de stemming uitgelaten was. Maar ik had een behoorlijke treinreis achter de rug om deze voorstelling in Carre te zien en had toch ook de volle pomd voor een 1ste rangs kaartje betaald.
Ik heb uiteindelijk dinsdagavond een mailtje gestuurd naar de productie over de technici. Ik ben normaal niet zo’n klager, maar ja het zat me gwoon dwars.
Ik kreeg gelijk de dag daarop een mailtje terug van Willem Westhoff van de productie. Hij bood zijn excuses aan en zou er nog met de technici over spreken. Hij bood me ook gelijk de cd aan van de voorstelling. Ik heb hem een mailtje teruggestuurd met mijn adres gegevens en de volgende dag had ik de cd en een programma boekje in de bus. Dus hulde! Om maar in Radar termen de spreken de warme douche voor dit productie bedrijf!

Judith

  [ # 1 ] 27 May 2007 10:51 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Leuk dat je het meldt! Inderdaad een warme douche!

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 2 ] 27 May 2007 10:53 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1810
Geregistreerd  2003-08-22

Netjes van ze!

   Handtekening   

Van 25 april t/m 3 mei 2008 naar New York samen met Ivon!
Nog maar 10 maanden en 3 dagen!

  [ # 3 ] 27 May 2007 05:12 PM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2416
Geregistreerd  2004-02-17

Judith - 27 May 2007 10:35 AM

Hallo Allemaal,

Vorige week deed ik verslag van Wat zien ik matinee 13/5. Ik vertelde jullie dat de show een beetje tegenviel, maar ik me vooral vreselijk had zitten ergeren aan de technici waar ik naast zat. Veel praten en commemtaar leveren op de show. Salueren aan het van een nummer enz. Ik stoorde me daar mateloos aan. In de loop van de week werd ik daar toch steeds kwader over. Ik begrijp dat het bijna de laatste voorstelling was en dat de stemming uitgelaten was. Maar ik had een behoorlijke treinreis achter de rug om deze voorstelling in Carre te zien en had toch ook de volle pomd voor een 1ste rangs kaartje betaald.
Ik heb uiteindelijk dinsdagavond een mailtje gestuurd naar de productie over de technici. Ik ben normaal niet zo’n klager, maar ja het zat me gwoon dwars.
Ik kreeg gelijk de dag daarop een mailtje terug van Willem Westhoff van de productie. Hij bood zijn excuses aan en zou er nog met de technici over spreken. Hij bood me ook gelijk de cd aan van de voorstelling. Ik heb hem een mailtje teruggestuurd met mijn adres gegevens en de volgende dag had ik de cd en een programma boekje in de bus. Dus hulde! Om maar in Radar termen de spreken de warme douche voor dit productie bedrijf!

Judith


Dit is zeker netjes van de producent! Zo zie je maar dat je klacht serieus wordt genomen, en ze er werkelijk wat meegaan doen!

  [ # 4 ] 27 May 2007 05:18 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Idd complimenten en de warme douche!!! :-D
Echt lief zeg!
Veel plezier ermee!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.