2 of 4 |  < 1 2 3 4 > 
Welke musical uit seizoen 07/08 spreekt je het meeste aan??
  [ # 16 ] 28 May 2007 06:53 PM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  56
Geregistreerd  2005-03-07

Fame : voor martijn van voskuijlen( hij deed mee met musical awards, was de jongen in het blauw,rood.
Cinderella : voor Jaap strijker en dan nog andere van uit eftelingshow
Ciske de rat: omdat leraar van onze school iets gaat doen met de regie-assistentie ofz voor deze musical en gewoon omdat hij leuk lijkt.

dit zijn toch mijn favo’s en wil ook maby nog naar tarzan.

  [ # 17 ] 28 May 2007 07:14 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Shhh… it happens en Fame (NL) zijn tot nu toe de enige waar ik kaartjes voor heb. De rest komt als ik tijd en/of geld heb.

  [ # 18 ] 28 May 2007 07:32 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Les miserables en Evita omdat het echt klassiekers zijn! Al vond ik evita niet bepaald geweldig op het mag. Fame lijkt me ook erg leuk, de nederlandse versie. Ssst happens wil ik ook graag zien. Dirty Dancing ga ik ook zeker bekijken. Hair vond ik ook erg leuk om naar te kijken :p.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 19 ] 29 May 2007 02:09 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1165
Geregistreerd  2003-09-13

Wil nog graag naar Tarzan, les mis, ciske en eventueel Evita
Ben er nog niet uit of ik naar Fame wil, beide producties hebben namen die voor mij reden zijn om niet te gaan. Eventueel wil ik ook nog naar Hair, maar dat beslis ik tegen die tijd wel.
Had nog meer op mn lijstje staan, maar tis nogal laat en kan er niet zo een twee drie opkomen…

  [ # 20 ] 29 May 2007 03:52 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1182
Geregistreerd  2007-03-27

Mij spreken tot nu toe alleen Evita en Les Miserables aan.

  [ # 21 ] 29 May 2007 04:19 PM
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4893
Geregistreerd  2004-05-12

Ik zal toch bijna alle musicals wel gaan zien dit seizoen (leve de last-minute)

Maar echt uitkijken doe ik alleen naar Shh.. It Hapens

  [ # 22 ] 29 May 2007 05:09 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

De Brief voor de koning door Theater Terra/Stichting Beeldenstorm (zou ik wel willen zien omdat Frits Lambrechts meedoet).

Bubbling Brown Sugar door Mark Vijn (gaat misschien iemand aan meedoen die ik erg goed vind, maar is nog bezig met audities…).

Cinderella door V&V Entertainment (heb ik al kaarten voor: op de 1e try-out, 16-11).

Ciske de Rat door Stage Entertainment (lijkt me best leuk).

Dirty Dancing door Stage Entertainment (nieuwsgierig naar en er gaat misschien iemand meedoen die ik erg goed vind…).

Evita door Stage Entertainment (een keer last-minute, wil Stanley graag zien 😊).

Fabeltjeskrant de Musical door De Graaf & Cornelissen Producties (lijkt me erg grappig, en wil Ara en Sabine zien! :-D Heb zoiezo al kaarten voor in januari, maar ga denk ik ook in november!).

Fame (nederlandstalig) door V&V Entertainment (wil ik ook graag zien, nog geen kaarten voor… lukte niet met boeken bij het Luxor :-().

Fame (engelstalig) door Arena / De Graaf & Cornelissen (deze wil ik zooo graag zien! Maar bij mij in de buurt speelt ie alleen op dinsdag, en dan kom ik niet meer thuis… Maar ik moet gewoon Carolina en Ivo zien… dus ik ga nog wel wat regelen hiervoor 😉).

HAIR door Seaside Productions (grote twijfel… ik zie wel als ie een keer dichtbij komt of ik last-minute ga 😊).

Les Miserables door Stage Entertainment (jaaa, die wil ik wel zien (misschien nog wel een paar keer ook, zéker als René mee gaat doen 😉)).

Musical to the Max door Opus One (heeft iemand hier een speellijst van? Ik wil deze zien voor: Brigitte, Tony en Joke).

Pinokkio, door Studio 100 (lijkt me leuk!).

Route 66 door Stichting Beeldenstorm (ben ik nieuwsgierig naar!).

Shhh…it Happens! door Amsterdam Independent Theatre (Iedereen die mee doet vind ik goed :-D Dus wil er erg graag heen…nog ff iemand vinden die met me mee wil (liefst met auto) want dan kom ik tenminste nog thuis…..).

Verplichte Figuren door Hummelinck Stuurman (hmm ben wel benieuwd! Denk dat als Alex een grappig rol heeft, dat ik helemaal dubbel ga liggen!).

Vliegende Hollander door M-Lab (Henk, leuk! Maar waar speelt ie???).

the World Goes ’Round (jaaa leuk, Jon, Tony, Ellen en Laura :-D).

Zooo, ik ga het druk krijgen :O
Als ik dit echt allemaal ga zien, zijn t 18(!) voorstellingen, pfoe!

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 23 ] 29 May 2007 05:19 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  16
Geregistreerd  2007-04-14

tarzan en Fame..nog even sparen en dan kan ik waarschijnelijk naar Tarzan 📣

  [ # 24 ] 29 May 2007 05:25 PM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  47
Geregistreerd  2007-02-23

Shhh… it happens, omdat ik wel van dit soort initiatieven hou en mij graag laat verrassen. Les Miserables, voor mij nog altijd een van de beste musicals die ik ooit heb gezien en Ciske de Rat vanwege de cast en natuurlijk puur jeugdsentiment.

   Handtekening   

http://www.mymusicals.eu

  [ # 25 ] 29 May 2007 06:43 PM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

Veertje - 29 May 2007 05:09 PM

Vliegende Hollander door M-Lab (Henk, leuk! Maar waar speelt ie???).

RU serious????

In ieder geval wil ik naar Ganesha, een perfecte God. Daarnaast zie ik een aantal titels die interressant kunnen zijn, maar niet meteen waar ik een onbedwingbare dwang voel om te gaan, en nog eens en nog eens. Ik wil sowieso bijna alles wel een keertje zien.

  [ # 26 ] 29 May 2007 06:48 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Jeroen - 29 May 2007 06:43 PM
Veertje - 29 May 2007 05:09 PM

Vliegende Hollander door M-Lab (Henk, leuk! Maar waar speelt ie???).

RU serious????

Yep, hoezo? 😊
Ik vind Henk echt een supergoede zanger :-D
En Vliegende Hollander is volgens mij best een goede musical (of niet dan?).

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 27 ] 29 May 2007 07:50 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2217
Geregistreerd  2003-05-23

Of de Vliegende Hollander een goede musical wordt moeten we nog afwachten, maar ik denk dat Jeroen bedoelt dat de musicals van M-lab alleen maar gespeeld worden in het M-lab. Als ze daar succesvol blijken, gaan ze er waarschijnlijk wel mee touren.

  [ # 28 ] 29 May 2007 08:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Waar is het M-lab? *oeps*
Heb daar dus echt geen idee van.

Ik heb gewoon gekeken welke musicals of personen mij aanspreken (doe ik altijd) en die wil ik dan altijd zien 😊

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 29 ] 29 May 2007 08:13 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

Het M-lab is in Amsterdam
Als je daar naar toe wilt moet je vanaf het station in iedergeval nog met het pondje omdat het aan de overkant van het ij ligt

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 30 ] 29 May 2007 08:27 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

ivje - 29 May 2007 08:13 PM

Het M-lab is in Amsterdam
Als je daar naar toe wilt moet je vanaf het station in iedergeval nog met het pondje omdat het aan de overkant van het ij ligt

Ooow.
Nee, dan valt die (helaas voor mij) af.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

 < 1 2 3 4 > 
2 of 4