EDIT: Op veler verzoek een topic speciaal voor alle kortingsacties die er zijn voor (musical) voorstellingen. Ik ga hem niet ‘sticky’ maken omdat ik niet weet hoevaak dit topic gebruikt zal gaan worden, maar goed, dit is dus vanaf nu het verzameltopic voor kortingsacties.
Let wel, dit topic geldt alleen voor kortingsacties die voor iedereen openbaar worden gemaakt en dus niet voor bedrijvenkortingen (BCA codes). Dit om te voorkomen dat Musicalworld problemen gaat krijgen met die bedrijven.
Weet niet zeker of het hier hoort, maar ik wil miss morgen last-minute naar cats in Den Bosch. Heeft iemand enig idee of je daar met je ov of studentenpas ofzow nog extra korting krijgt? Of is het alleen last-minutekorting en hoeveel kost een kaartje dan nog? Alsvast bedankt.
[ Gewijzigd: 11 september 2013 04:42 PM door Jeroen ]
Weet niet zeker of het hier hoort, maar ik wil miss morgen last-minute naar cats in Den Bosch. Heeft iemand enig idee of je daar met je ov of studentenpas ofzow nog extra korting krijgt? Of is het alleen last-minutekorting en hoeveel kost een kaartje dan nog? Alsvast bedankt.
Hellow, met je CJP krijg je in Den Bosch je kaartje met 50% last minute korting
Op veler verzoek een topic speciaal voor alle kortingsacties die er zijn voor (musical) voorstellingen. Ik ga hem niet ‘sticky’ maken omdat ik niet weet hoevaak dit topic gebruikt zal gaan worden, maar goed, dit is dus vanaf nu het verzameltopic voor kortingsacties.
Let wel, dit topic geldt alleen voor kortingsacties die voor iedereen openbaar worden gemaakt en dus niet voor bedrijvenkortingen (BCA codes). Dit om te voorkomen dat Musicalworld problemen gaat krijgen met die bedrijven.
Hierbij een actie voor Tarzan, EUR 35,- per kaart:
Dinsdag 4 maart 2008 om 20.00 uur
Woensdag 5 maart 2008 om 20.00 uur
Donderdag 6 maart 2008 om 20.00 uur
Zondag 9 maart 2008 om 14.00 uur
Dinsdag 11 maart 2008 om 20.00 uur
Woensdag 12 maart 2008 om 20.00 uur
Bel: 0900 – 30 30 800 onder vermelding van ‘BCA Voorjaarsvlinders bij Tarzan’
Let op als je denkt: “hé er zit een zondagmiddag bij, ik ga gauw reserveren”: dan is de première van Dirty Dancing (voor het geval iemand heeft meegedaan met de Roze Loper actie ) :wink:
dit topic gold dus niet voor de bca codes en dat is al meteen de eerste
marilena bedoelt gewoon de codes van bv 30 euro korting op 2 kaartjes en dat soort kortingen
dit topic gold dus niet voor de bca codes en dat is al meteen de eerste
marilena bedoelt gewoon de codes van bv 30 euro korting op 2 kaartjes en dat soort kortingen
Volgens mij stond dit er gisteren nog niet en heeft Marilena dit er later bij gezet :smile:
Kan me niet herinneren dat dit er gister stond iig, en t bericht ís aangepast.
Dat heb ik er vandaag inderdaad bijgezet als tip van Jeroen. Dat soort acties zijn natuurlijk super maar wel speciaal voor medewerkers van een bepaald bedrijf. Ik weet niet of die bedrijven zo blij zullen zijn als hun acties openbaar gemaakt worden. En aangezien we niet echt zitten te wachten op boze mails van die bedrijven heb ik het er inderdaad later aan toegevoegd. Ik wil alleen niet het 2e bericht in dit topic meteen weghalen (staat ook weer zo leeg haha) vandaar dat ik die nog gewoon laat staan maar dat verdere posts gewoon kortingsacties moeten zijn die voor iedereen openbaar zijn.