11 of 540 | ‹ First  < 9 10 11 12 13 >  Last ›
Kortingsacties voor musicals
  [ # 151 ] 25 June 2008 06:06 PM
Avatar
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  21
Geregistreerd  2008-06-24

Danielle89 - 25 June 2008 02:38 PM

Die rentepunten actie, waar wordt je dan ongeveer weggezet in de zaal?
Want ik wil wel heel graag, maar wel wat beter plaatsen dan de vorige keer, dus eerste 10 rijen in het midden (a)

Wanneer je reserveert, kan je nog niet naar de plaatsen vragen.. Die weet je pas als je de kaartjes krijgt. Ik zit op rij 16 (dacht ik) en een beetje naar links. Het lijken mij goede plaatsen, maar ik heb nog nooit op de eerste 10 rijen in het midden gezeten 😊 Ik heb geen idee of je daar vooran kan zitten met die actie, misschien iemand anders wel?

  [ # 152 ] 29 June 2008 04:57 PM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

Ik zag net bij mij oma in een tijdschrift een leuke korting. Lezers van het blad Nieuwe Energie krijgen 10% korting op eerste rangs kaartjes van Les Mis.
Voor zondagavond t/m donderdag in de maanden juli en augustus. De korting houdt in:
- 10% korting op 1e rangs kaartje
- bij ieder kaartje een consumptiebon
- per boeking 1 voucher voor een gratis programmaboekje

Boeken kan vanaf 30 juni, dan moet je bellen naar de kassa van het Luxor (010-4843333). Je kunt alleen via die weg reserveren voor deze actie. Je moet dan het codewoord Nieuwe Energie doorgeven.

Er zijn maar 1.000 kaarten beschikbaar in totaal..

  [ # 153 ] 29 June 2008 08:23 PM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  158
Geregistreerd  2008-06-15

Halle allemaal,


ik zou heel graag nog een keer naar evita willen, maar ik zit krap bij kas… weet iemand of er toevallig nog kortingsacties voor evita zijn? alvast dankjewel!

  [ # 154 ] 29 June 2008 08:31 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

Lara - 29 June 2008 08:23 PM

Halle allemaal,

ik zou heel graag nog een keer naar evita willen, maar ik zit krap bij kas… weet iemand of er toevallig nog kortingsacties voor evita zijn? alvast dankjewel!

Je zit qua vraag in het goede topic, maar tip: kijk eens in DIT topic 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 155 ] 20 July 2008 10:53 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Voor degene die dit nog niet hebben gezien en graag willen gaan:

GA VANAVOND VOOR SLECHTS € 35,-
NAAR HET DANSSPECTAKEL DIRTY DANCING*!

Geldig voor 1e en 2e rang kaarten.

Bel naar TopTicketLine 0900 - 300 5000 (45 cpm)
o.v.v. Last Minute Aanbieding

*Geldig voor bovengenoemde data, uitsluitend geldig voor de 1e en 2e rang. Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen. Geen restitutie op reeds gemaakte reserveringen. Excl. reserveringskosten. Reserveringen enkel telefonisch en op basis van beschikbaarheid, dus op = op!

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 156 ] 20 July 2008 12:04 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Ik dacht dat dat alleen gisteren geldig was?
Of doen ze nu vanavond ook opeens???
Nou ja, ik kan toch niet, hihi.

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 157 ] 20 July 2008 12:20 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Ik keek toevallig op de site en zag VANAVOND staan, maar misschien blijft dat voorlopig wel even staan….
En is het elke dag VANAVOND 😉

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 158 ] 20 July 2008 01:07 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  7944
Geregistreerd  2004-12-14

Hahaha ja, dat zou goed kunnen *lol*

   Handtekening   

Sing like no one is listening, dance like no one is watching, and love like you’ve never been hurt.

  [ # 159 ] 20 July 2008 02:20 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1449
Geregistreerd  2006-02-27

Dat zou ik wel goed vinden.
Vanavond komt namelijk niet zo goed uit.

  [ # 160 ] 20 July 2008 04:05 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

ik van het zelfde

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 161 ] 21 July 2008 01:58 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2007-12-12

Hoi,

Heeft iemand nog een tarzan ah voucher? Eerst was de actie tot en met 16 juli jl dus had ik mijn vele vouchers weggegoid (helaas). Lees ik nu dat het verlengd is tot en met de 31e juli a.s. balen!!! Op marktplaats gekeken: worden schandelijk (heeft de personen niets gekost) voor geld verkocht!! Is er iemand die 2 vouchers voor mij heeft? Postzegels worden uiteraard vergoed. Mijn kleine meid (7 jaar, fan van Suzan Seegers en geweest naar Evita) wil heel graag. Ik hoor t graag!
groet

  [ # 162 ] 21 July 2008 02:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

whatever-lola-wants - 21 July 2008 01:58 PM

Hoi,

Heeft iemand nog een tarzan ah voucher? Eerst was de actie tot en met 16 juli jl dus had ik mijn vele vouchers weggegoid (helaas). Lees ik nu dat het verlengd is tot en met de 31e juli a.s. balen!!! Op marktplaats gekeken: worden schandelijk (heeft de personen niets gekost) voor geld verkocht!! Is er iemand die 2 vouchers voor mij heeft? Postzegels worden uiteraard vergoed. Mijn kleine meid (7 jaar, fan van Suzan Seegers en geweest naar Evita) wil heel graag. Ik hoor t graag!
groet

ik heb er twee en ze ook nog gevonden!!!  Ze liggen voor je klaar.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 163 ] 21 July 2008 07:19 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6127
Geregistreerd  2004-03-15

whatever-lola-wants - 21 July 2008 01:58 PM

Hoi,

Heeft iemand nog een tarzan ah voucher? Eerst was de actie tot en met 16 juli jl dus had ik mijn vele vouchers weggegoid (helaas). Lees ik nu dat het verlengd is tot en met de 31e juli a.s. balen!!! Op marktplaats gekeken: worden schandelijk (heeft de personen niets gekost) voor geld verkocht!! Is er iemand die 2 vouchers voor mij heeft? Postzegels worden uiteraard vergoed. Mijn kleine meid (7 jaar, fan van Suzan Seegers en geweest naar Evita) wil heel graag. Ik hoor t graag!
groet

Het mag bekend zijn dat ik gruwelijk tegen zwarthandel ben, maar ik heb uit nieuwsgierigheid eens op marktplaats gekeken en daar wordt meestal een paar euro voor de vouchers gevraagd. Als je bedenkt dat de mensen die ze weg doen ook normaal hun boodschappen hebben moeten doen tegen 15 euro voor 1 zegel en er verzendkosten bijkomen om ze te versturen naar een (onbekend) persoon aan de andere zijde van het land, dan vind ik een kleine vergoeding niet overdreven. Je kunt er toch een aardige korting aan over houden die meer is dan een paar euro.

Maar goed, je hebt ze nu, dus wens ik je alvast heel veel plezier! 😉

   Handtekening   

Have you ever yearned to go, past the world you think you know,
been in thrall to the call of the beauty underneath?

  [ # 164 ] 21 July 2008 09:16 PM
Avatar
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2007-12-12

Hoi
Kan jij in mijn gegevens vwb mijn emailadres? Kunnen we ff adresgegevens uitwisselen, enorm bedankt, sharleen is erg blij.

Ik vind het gewoon stom om daarvoor geld te vragen: je krijgt het gratis (postzegelvergoeding is altijd oke), dus kan je het ook gratis weggeven. Sommigen vragen 6,50 per voucher: waarom? Natuurlijk je hebt zo wie zo voordeel met je korting maar als je een ander kan helpen (en dat is al belangrijk om een ander te helpen zonder dat je daarvoor geld moet vragen) dan doe je dat toch gewoon. Tja zo ben ik opgevoed: als ik het kan geven dan doe ik dat. Daarom vind ik het jammer. Zwarthandel vind ik helemaal irritant!

  [ # 165 ] 22 July 2008 10:08 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  914
Geregistreerd  2008-04-28

Je kunt die code toch ook gewoon per e-mail uitwisselen? Dan kost het beiden niets. Ik heb een collegaatje ook blij gemaakt met een code via de mail. Het gaat om die code, niet op de voucher waar de code op staat.

Idee?

   Handtekening   

Geen wetten, geen grenzen, geen compromis (© The Wild Party)
Ik wou dat ik één keer in jouw ziel kon kijken (© Passion)
Maar in uw rol geeft u voor ons de richting aan (© Evita)

‹ First  < 9 10 11 12 13 >  Last ›
11 of 540