125 of 807 | ‹ First  < 123 124 125 126 127 >  Last ›
Wicked
  [ # 1861 ] 14 May 2011 12:32 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

martijn-j - 14 May 2011 12:18 PM

Hoezo had je dan verwacht dat Stephen Schwartz erbij zou zijn?

dat werd wel door jim en door al die journalisten getwitterd 😉

  [ # 1862 ] 17 May 2011 05:13 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  170
Geregistreerd  2007-10-22

Dit topic is 4 jaar geleden begonnen. Maar eindelijk is het dan zover! Eerste officiële foto staat hier. Begint nu wel heel dichtbij te komen, ik kan niet wachten!

   Handtekening   

yayyyyyyyyyyyy!

  [ # 1863 ] 17 May 2011 05:34 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Waar ik al een beetje bang voor was wordt met deze foto wel bevestigd. Jim is nog zo’n jochie naast Willemijn en Chantal. Hopelijk wordt dat geloofwaardig in het theater.

  [ # 1864 ] 17 May 2011 06:03 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2660
Geregistreerd  2007-06-06

Ik vind het wel een leuke foto, maar ik ben het met je eens wat Jim betreft.
We wachten het af…..

   Handtekening   

Don’t lose sight of who you are.

  [ # 1865 ] 17 May 2011 07:37 AM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  5449
Geregistreerd  2007-01-20

Eindelijk! Een foto.. 😄
Hoe Willemijn eruit ziet als Elphaba wisten we natuurlijk al. Maar ik vind Chantal er ook charmant uit zien..

   Handtekening   

Ever had the feeling that everyone goes QUACK while you go HONK?

  [ # 1866 ] 17 May 2011 07:43 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Persoonlijk vind ik Jim er echt uitzien als een sprookjesprins en helemaal in het plaatje passen 😄

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 1867 ] 17 May 2011 08:13 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  716
Geregistreerd  2010-11-28

Waar ik al een beetje bang voor was wordt met deze foto wel bevestigd. Jim is nog zo’n jochie naast Willemijn en Chantal. Hopelijk wordt dat geloofwaardig in het theater.

Ja dat vind ik inderdaad ook, hopelijk doen ze d’r nog wat aan.

Ik vind de pruik van Chantal trouwens niet helemaal top, hij zit niet mooi hij staat haar ook niet echt en oogt op de foto sowieso anders dan de pruiken van andere Glinda’s (of dat ligt aan mij)

  [ # 1868 ] 17 May 2011 09:34 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

O god krijgen we nu weer een discussie over de pruik van chantal…
Zullen we haar gewoon weer een chantal kapsel geven?
Ze moet natuurlijk wel Chantal blijven!

Tjonge jonge!

  [ # 1869 ] 17 May 2011 09:59 AM
Avatar
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  13756
Geregistreerd  2002-11-15

musicalgoeroe - 17 May 2011 09:34 AM

O god krijgen we nu weer een discussie over de pruik van chantal…!

Als mensen dat willen discussieren we over de pruik van Chantal. Daar hebben we dit soort bijdragen niet voor nodig!

  [ # 1870 ] 17 May 2011 10:13 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2004-10-29

Diejj - 17 May 2011 08:13 AM

.

Ik vind de pruik van Chantal trouwens niet helemaal top, hij zit niet mooi hij staat haar ook niet echt en oogt op de foto sowieso anders dan de pruiken van andere Glinda’s (of dat ligt aan mij)

Wat ik me meen te herinneren dat niet alle Glindas dezelfde pruik hebben, waarmee ik bedoel dat het kan zijn dat het kapsel van de pruik van een understudy er anders uit kan zien, om maar een voorbeeld te noemen.

   Handtekening   

Zelfs in een orkaan blijft je suikerspin staan!

  [ # 1871 ] 17 May 2011 10:49 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1071
Geregistreerd  2002-07-30

martijn-j - 17 May 2011 05:34 AM

Waar ik al een beetje bang voor was wordt met deze foto wel bevestigd. Jim is nog zo’n jochie naast Willemijn en Chantal. Hopelijk wordt dat geloofwaardig in het theater.

Ach, vanaf rij 4 zie je dat toch niet meer. En groen tekent gelukkig lekker af!

  [ # 1872 ] 17 May 2011 11:00 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Het artikele van de telegraaf:

Chantal betuigt spijt van opmerking over Fatima.

‘Ik ben een pestkop’

Chantal Janzen (32) gooit haar lieve reputatie over boord. De aardige girl next door speelt straks Glinda in de Nederlandse versie van Broadwaykaskraker Wicked. ‘Ik zie er schattig uit maar ben een verwend nest en een pestkop’. Lieftallige Chantal zoekt sowieso de grenzen. In een tv-reclame laat ze zelfs een boer. ‘Dat doe ik in het echte leven ook. Ik ben gewoon mezelf’.

Maar met een klein hartje…

De populaire blondine is met haar Wicked-collega’s Jim Bakkum en Willemijn Verkaik (de groene Wicked-heks) op Broadway om de productie, die met omgerekend 1,4 miljoen euro per week het meeste geld in het musicalmekka ooit verdient, te zien. Ze heeft haar handen vol. Ook de opnames van de zateravondshow De jongens tegen de meisjes zijn begonnen en Petticoat loopt nog tot 24 juli. ‘En er is sprake van dat ik voor RTL4 de nieuwe Op zoek naar ga presenteren. Maar dat moeten we organisatorisch bekijken. Want dat valt samen met het begin van Wicked’.
Chantal lacht: ‘Joop van den Ende zelf had me eigenlijk afgeraden auditie te doen voor zijn nieuwe productie. Die kant kennen weinig mensen van hem, maar hij is oprecht bezorgd over zijn artiesten. ‘Er is een risico’, zei hij vol drama. ‘Dat je wordt uitgekozen’, voegde hij eraan toe. Hij dacht dat ik na de intensieve speelperiode van Petticoat weer eens wat meer tijd aan vriendlief Marco en de kleine James moest besteden.

Theaterhart
Maar ik zit met mijn theaterhart hè. Dus ik heb het toch gedaan. Trouwens, welke moeder kan nou zeggen dat zij ’s ochtends heerlijk met haar kind in de speeltuin zit? Want ik ga altijd pas in de namiddag naar het theater. Eigenlijk heb ik het dus prima voor elkaar’.
Geeft toe: ‘En we hebben een fantastisch kindermeisje. Van het kantoor van het kindermeisje van prinses Maxima. Die is goede kindermeisjes gaan opleiden omdat ze ontdekte dat als ze met de prinsesjes op een plek kwam waar ook andere nanny’s, zij de enige was die pleisters bij zich had enzo’.

Tranen
Wicked is het sprookje over de bijzondere vriendschap tussen perfecte blondine Glinda en de groengetinte Elphaba. Erwin van Lambaart, inmiddels als creatief verantwoordelijk in de raad van bestuur van Joop van den Ende: ‘Wicked is één van de mooiste verhalen die op dit moment in het theater wordt verteld. Een dapper meisje dat wordt gepest vanwege haar groene huidskleur wordt geleidelijk aan de vriendin van een verwende blondine. In het zeer ontroerende nummer Because I knew you, I´ve been changed for good bezingen ze hoeveel ze van elkaar geleerd hebben. Zo gaat het in echte vriendschap. Toen ik dat lied voor het eerst hoorde liepen de tranen over mijn wangen´.
Chantal: ‘Ik ben dan wel pittig, maar heb een klein hartje. Ik voel juist heel erg met mensen mee. Daarom heb ik ook zo’n spijt van mijn opmerking destijds over Fatima Moreira de Melo. Als ik had geweten hoeveel spot zij daardoor over zich heen zou krijgen, had ik na haar zangoptreden nooit geroepen dat ze zo goed kan hockeyen. Laatst stapte ze in een cafeetje op me af en gaf me een hand. Dat vond ik heel stoer van haar. We hebben zand over de affaire gegooid. Dit is dus het laatste wat ik erover zeg’.
De in Nederland nog relatief onbekende Willemijn Verkaik speelde in Duitsland vanaf 2007 tot afgelopen februari in Wicked de groene heks. De 35-jarige Noordbrabantse is in Nederland letterlijk en figuurlijk groen. ‘Ik moet nog even wennen aan alle aandacht’. Ze werd vorig jaar onder musicalliefhebbers wel uitgeroepen tot de beste Elphaba van de globe, en kreeg op Broadway een respectvol handje van haar Amerikaanse tegenpool. ‘Ik zag dat ik zelfs sta in het Amerikaanse fotoboek dat hier in het theater wordt verkocht. Waanzinnig’.
Samen met Chantal en een verbluffend volwassen geworden Jim Bakkum (23) laat Willemijn bij Wicked-componist Stephen Schwartz een voorproefje horen: ‘Het mooie van de rol is dat het alles van m vraagt. Klein zingen, groot zingen…Het is heel compleet’. Het optreden van Willemijn is zo indrukwekkend dat de toch goedgevooisde Chantal, als zij aan de beurt is, met haar kenmerkende humor semi-ontredderd zegt: ‘En dank je wel Willemijn…’
Willemijn komt voor haar vertolking in Wicked na enkele jaren Duitsland weer in Nederland wonen. Tot grote vreugde van haar partner, saxofonist Bart: ‘We reisden heen en weer zoveel we konden’. De laatste tijd zat Willemijn in Stuttgart. Ik had net een dieseltje gekocht om wat goedkoper heen en weer te kunnen kachelen. Deze rol was dus voor ons geweldig nieuws’.

Katzwijm
Chantal heeft na haar Broadwayreis gisteren een De jongens tegen de meisjes-episode opgenomen die haar nog lang zal heugen: ‘Met mijn ex Johnny de Mol. Ja, dat was wat. Ik kan alleen maar concluderen dat we destijds beiden nog niet goed wisten wat liefde is. We waren bij elkaar, gingen uit elkaar en toen, omdat we het niet gezellig vonden, weer bij elkaar. Maar ik heb pas toen ik Marco weer ontmoette beseft wat liefde echt betekend. Dat je dus soms ook niet aan werken kunt denken…Mijn zus en ik lagen als tieners trouwens al in katzwijm voor onze Limburgse dorpsgenoot, maar het leeftijdsverschil was toen te groot’. Schatert: ‘Inmiddels zijn Marco en ik even wijs!’

  [ # 1873 ] 17 May 2011 11:00 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

En dit stukje ook nog:

Kosten nog moeite:
Elke avond is er Wicked voor omgerekend bijna 1,6 miljoen euro aan kostuums te bewonderen. Handgemaakt in Londen of Duitsland en tot in detail uitgewerkt. Laag over laag over laag, met bijvoorbeeld een handvol gesmockte rozen in een mouw of een pailettenexplosie op de rug. De duurste creatie kost omgerekend rond de 11,5 duizend euro en wordt gedragen door Chantal wanneer ze in een luchtbel zweeft. En de aardse creatie van heks Elphaba kost bijvoorbeeld een kleine tienduizend euro. De show telt 350 unieke op de spelers gemaakte kostuums, 140 paar handgemaakte schoenen en laarzen en 70 pruiken van echt haar. De met een Tony Awards beloonde en als kunstwerken asymmetrisch vervaardigde kostuums vereisen onderhoud, waarvoor op Broadway dagelijks een ploeg van 14 man bezig is.

  [ # 1874 ] 17 May 2011 11:40 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

Hartstikke bedankt voor het online zetten, Sandra! 😊 Heb je alles zitten overtypen? =O

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 1875 ] 17 May 2011 11:51 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Ja, ik heb alles overgetypt. Was ik zo mee klaar.

‹ First  < 123 124 125 126 127 >  Last ›
125 of 807