56 of 807 | ‹ First  < 54 55 56 57 58 >  Last ›
Wicked
  [ # 826 ] 09 November 2010 09:53 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  108
Geregistreerd  2010-04-04

Ayla - 08 November 2010 10:21 PM

Manon Novak heeft ‘good news!’
En Dieter Spileers staat on hold
(bron: facebook)

Zal Manon Novak dan nu eindelijk eens haar verdiende hoofdrol of alternate rol krijgen!!  Hoop het echt voor haar. Denk zelf dat Noortje Glinda wordt en Manon alternate.

  [ # 827 ] 09 November 2010 10:03 AM
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1789
Geregistreerd  2009-05-08

Collins - 09 November 2010 09:45 AM
Jacco - 08 November 2010 11:08 PM

Lees ik nou dat Jack van Gelder de regelaar in Miss Saigon gaat spelen? 😊

Eerder de Wizard vrees ik….

daar ben ik ook bang voor omdat 1 van de afvallers op facebook ook verwijst naar de site van at5

[ Gewijzigd: 09 November 2010 10:55 AM by Jeroen ]
   Handtekening   

Off. Kelvin Wormgoor fanpage

  [ # 828 ] 09 November 2010 10:47 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1874
Geregistreerd  2006-09-11

catwoman - 09 November 2010 09:32 AM

Jim en Willemijn vind ik echt in alle opzichten een hele rare combi. Jim is idd qua looks de gedroomde Fiyero maar we waren niet bezig met Hollands Next Top Model toch????

Alsjeblieft zeg…laat ik het proberen netje te verwoorden: Fiyero vind ik persoonlijk niet de meest interessante rol in mannenmusicalland, maar wat degene moet kunnen die die rol speelt is op een natuurlijke wijze bewegen en acteren en daarbij moet het iemand zijn waar tienermeiden op vallen. Nou dat laatste zal wel goed zitten bij Jim, maar ondanks zijn vele dansproducties bij V&V blijf ik gewoon vinden dat ie niet prettig beweegt, hij heeft geen lekkere bewegingsmotoriek. En dat is nou juist wat Fiyero wel moeten hebben, het moet er “smooth” gelikt uit zien. Voor mij is Jim dus absoluut geen Fiyero.

   Handtekening   

Het is niet de criticus die telt. De eer komt toe aan de man die daadwerkelijk in de arena staat , die als het tegenzit en hij faalt, in elke geval grote moed heeft getoond. T. Roosevelt

  [ # 829 ] 09 November 2010 11:12 AM
Avatar
Ensemble
RankRankRank
Totaal aantal Reacties:  84
Geregistreerd  2008-12-17

Mark - 09 November 2010 10:47 AM
catwoman - 09 November 2010 09:32 AM

Jim en Willemijn vind ik echt in alle opzichten een hele rare combi. Jim is idd qua looks de gedroomde Fiyero maar we waren niet bezig met Hollands Next Top Model toch????

Alsjeblieft zeg…laat ik het proberen netje te verwoorden: Fiyero vind ik persoonlijk niet de meest interessante rol in mannenmusicalland, maar wat degene moet kunnen die die rol speelt is op een natuurlijke wijze bewegen en acteren en daarbij moet het iemand zijn waar tienermeiden op vallen. Nou dat laatste zal wel goed zitten bij Jim, maar ondanks zijn vele dansproducties bij V&V blijf ik gewoon vinden dat ie niet prettig beweegt, hij heeft geen lekkere bewegingsmotoriek. En dat is nou juist wat Fiyero wel moeten hebben, het moet er “smooth” gelikt uit zien. Voor mij is Jim dus absoluut geen Fiyero.

Zijn nu voor alle rollen in Wicked de 1e en 2e cast de audities afgerond, of moet dit voor sommige rollen nog gebeuren?

   Handtekening   

https://www.facebook.com/BarryBeijerFanpage

Barry, Dieter, Kelvin, Omri, Marcus, Ton en Daan zijn super! I’ve had the time of my life with them!

  [ # 830 ] 09 November 2010 11:47 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  765
Geregistreerd  2005-02-05

christine - 09 November 2010 07:43 AM

Op de Facebook pagina van manon vraagt ze aan charly luske of het voor hem nog gelukt is met zijn rol, zijn reactie is: nee, Jim is het geworden.

In het opzicht Fiyero de hunk zag ik meer Charly voor me, maar in Jim kan ik me toch ook wel plaatsen, hij heeft gewoon een lekker bekkie.

  [ # 831 ] 09 November 2010 02:21 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6801
Geregistreerd  2009-01-21

Lin1975 - 09 November 2010 10:03 AM
Collins - 09 November 2010 09:45 AM
Jacco - 08 November 2010 11:08 PM

Lees ik nou dat Jack van Gelder de regelaar in Miss Saigon gaat spelen? 😊

Eerder de Wizard vrees ik….

daar ben ik ook bang voor omdat 1 van de afvallers op facebook ook verwijst naar de site van at5

Honderdduizend keer liever Jack van Gelder als Wizard dan als Regelaar. Maar als Jim en Jack de stuntnamen worden is er geen reden meer om Chantal als Glinda te kiezen. Dat zou dan nog een beetje goed nieuws zijn. Ik neem aan dat Martine Bijl de vertaling zal gaan doen en we hebben weer een schoolvoorbeeld van hoe je een goede musical voor de Nederlandse markt om zeep helpt.

  [ # 832 ] 09 November 2010 02:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  335
Geregistreerd  2010-11-01

Gek idee; Rosalie de Jong (op zoek naar dingetje) .. als glinda?

  [ # 833 ] 09 November 2010 02:47 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1711
Geregistreerd  2004-10-23

Als ik dit zo allemaal lees denk ik dat veel mensen een telefoontje van Stage gaan krijgen over informatie die ze op facebook zetten…

En over de cast: als ook maar een fractie van de geruchten waar is, blijf ik wel lekker op internet naar Wicked kijken. Wat Hans ook al zei: de kleine rollen maken een voorstelling ‘oke’ of ‘heel goed’. Jim als Fyero en Jack als The Wizard? My god…

   Handtekening   

Ik durf het aan, er vol in te duiken
Ogen gespert, wel zien waar ik strand
Ik kom eraan, ik spring in het diepe
Liever echt leven, dan veilig aan land

  [ # 834 ] 09 November 2010 03:21 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  303
Geregistreerd  2010-05-21

martijn-j - 09 November 2010 02:21 PM

Honderdduizend keer liever Jack van Gelder als Wizard dan als Regelaar. Maar als Jim en Jack de stuntnamen worden is er geen reden meer om Chantal als Glinda te kiezen. Dat zou dan nog een beetje goed nieuws zijn. Ik neem aan dat Martine Bijl de vertaling zal gaan doen en we hebben weer een schoolvoorbeeld van hoe je een goede musical voor de Nederlandse markt om zeep helpt.

Dat is een mening 😉 Ik vind persoonlijk Martine’s vertalingen altijd heel erg goed. Maar over Jim en Jack ben ik nou echt niet bepaald enthousiast..

  [ # 835 ] 09 November 2010 03:29 PM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  167
Geregistreerd  2005-09-12

Als Jim echt zo niet voor die rol geschikt is, zoals hier wordt beweerd, waarom houden ze dan nog audities als het er kennelijk toch niet toe doet of je geschikt bent voor de rol. Waarom alle moeite om iemand te selecteren, met ik weet niet hoeveel rondes, als degene die je kiest de rol helemaal niet aan kan?

Mijn gok: Als het Jim geworden is, heeft Jim laten zien dat hij het meest geschikt is voor de rol volgens het castingteam.

Hij riep volgens mij 2 jaar geleden al nadat hij Wicked in London had gezien dat hij het helemaal geweldig vind, dus ik denk dat hij zich goed heeft voorbereid en voldoende overtuigend was voor het casting team (als het inderdaad waar is dat hij ‘m heeft gekregen).

  [ # 836 ] 09 November 2010 03:47 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  465
Geregistreerd  2010-04-05

Alfredje - 09 November 2010 02:21 PM

Gek idee; Rosalie de Jong (op zoek naar dingetje) .. als glinda?

Die heeft auditie gedaan en is afgewezen (als de geruchten kloppen)

  [ # 837 ] 09 November 2010 04:05 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1988
Geregistreerd  2007-07-09

Jim hoefde bij V&V geen eens auditie te doen, maar ik denk dat hij bij Stage echt wel om zijn kwaliteiten is aangenomen. Kijk, over Chantal ga ik het niet eens hebben, maar Jim heeft nog nooit in een Stage musical gespeeld, dus ik denk dat hij er hier echt wel voor heeft moeten vechten 😉

  [ # 838 ] 09 November 2010 04:25 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6476
Geregistreerd  2005-07-29

EN als de geruchten allemaal kloppen en jim heeft de rol van fyero dan zal die inderdaad best wel zijn allerbeste ding moeten hebben laten zien
en nog iets
heeft willemijn verkaik niet het tegenspel gegeven tijdens de audities?
daar zullen ze dan toch ook wel naar hebben gekeken

maar ik wacht het nog even af
dit zijn naar mijn mening nog steeds geruchten en er is nog steeds niets definitiefs gezegd over de rollen vanuit stage

   Handtekening   

Als wij het niets doen, wie dan? we zien toch dat dit niet kan?
het is nu aan jou en mij
onze enige hoop
zijn wij

12/06 tanz der vampire
17/06 De tweeling

  [ # 839 ] 09 November 2010 04:49 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

Fransje - 09 November 2010 09:53 AM
Ayla - 08 November 2010 10:21 PM

Manon Novak heeft ‘good news!’
En Dieter Spileers staat on hold
(bron: facebook)

Zal Manon Novak dan nu eindelijk eens haar verdiende hoofdrol of alternate rol krijgen!!  Hoop het echt voor haar. Denk zelf dat Noortje Glinda wordt en Manon alternate.

Ik hoop het ook voor haar ik gun het haar zo, ze zou denk ik geniaal als Glinda zijn, maar ben toch bang dat Noortje en Chantal de rol gaan delen en Manon weer 1ste understudy wordt.

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 840 ] 09 November 2010 04:49 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1540
Geregistreerd  2010-02-20

Als ik kijk naar het (GEWELDIGE) filmpje van Kristin Chenoweth die No One Mourns The Wicked zingt - en ik denk terug aan mijn ervaringen bij Mary Poppins - weet ik niet eens meer of ik nou wel of niet diep onder de indruk van Noortjes kopstem was. Nou ja, sowieso niet diep, maar ik weet gewoon niet meer of ik dat voor me kan zien. Toch nog maar eens naar Mary Poppins dan 😉
Noortje heeft trouwens wel aangegeven fan te zijn van Kristin Chenoweth (wat natuurlijk niks zegt, maar toch).

En als Jim aangenomen is als Fiyero, zal hij wel goed zijn. Hij heeft wel de bekendheid, maar Stage heeft hem nog nooit een rol gegeven.

‹ First  < 54 55 56 57 58 >  Last ›
56 of 807