610 of 807 | ‹ First  < 608 609 610 611 612 >  Last ›
Wicked
  [ # 9136 ] 29 June 2012 09:32 PM
Toneelhulp
Rank
Totaal aantal Reacties:  17
Geregistreerd  2012-04-12

Quin - 29 June 2012 08:35 PM

Het enige wat ik er overigens echt minder aan vond, is dat je tijdens de aankomst van Elphaba en Lucas in Smaragdstad dat nummer op de achtergrond hoorde, je zowel Chantal als Willemijn hoorde maar je Chantal/Glinda niet zag en Willemijn niet zong. Hoezo, we hebben even een geluidje eronder gemonteerd? 😛

Helemaal mee eens. Ik had het leuk gevonden als Renee met Chantal was opgekomen terwijl Ferry en Willemijn toekeken.

  [ # 9137 ] 29 June 2012 09:48 PM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2012
Geregistreerd  2010-11-17

1979brigitte - 29 June 2012 08:06 PM

Tuurlijk, GTST wordt door veel mensen bekeken, vooral omdat het lekker makkelijk is om te volgen, om je hersenen te legen na een drukke werkdag. Maar het is natuurlijk geen kwaliteits-serie. Als je musicalproducent bent dan wil je toch niet dat je productie wordt geassocieerd met zo’n volkse verstand-op-nul hap-slik soap? Musicaltheater heeft nu al helemaal zijn klasse verloren.

Ik wil niet vervelend zijn, maar zowel bij GTST als bij musical (uitzonderingen daargelaten) hoef je niet zoveel na te denken hoor. Wicked is qua niveau ongeveer hetzelfde als GTST, dus juist wel een musical van het soort verstand-op-nul…

   Handtekening   

Look in that mirror. I see a strong, confidant young lady. Oh and look, you’re here too!

  [ # 9138 ] 29 June 2012 09:51 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  659
Geregistreerd  2008-12-30

heb de aflevering van gtst al 2x terug gekeken, maar ik ben nu eenmaal verslaafd aan deze soap, EN wicked

   Handtekening   

I’m just your average nice gay, Who goes his own WICKED way;)

10/03 Wicked
07/04 Wicked

  [ # 9139 ] 29 June 2012 09:52 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

margotjansen6 - 29 June 2012 07:43 PM

Ik moet zeggen dat ik de aflevering echt heel leuk vond!! 😊
Lekker genoten van de muziek van Wicked.
Als Wicked- en GTSTliefhebber is dit toch wel leuk

Ik vond het als Wicked- en GTST-liefhebber ook helemaal niet verkeerd. En het personage van de gestorven Edwin in Lucas’ droom dingen te laten zeggen, die ervoor zorgen dat Lucas weer doorgaat met zijn leven, is een thema dat vaker voorkomt, bijvoorbeeld in de films Always en Ghost. Ik vond het ook leuk sommige decors eens van een andere kant te zien! Te simpel? “Entertainment” betekent toch gewoon “vermaak”?

  [ # 9140 ] 29 June 2012 11:10 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Na de berichten hier over het spelen van Kelvin en Ianthe afgereisd naar Scheveningen.
Verder waren er de volgende vervangingen:
vader - Dieter
Kelvin - James
Bettina - Heather
Vivian - Corinne

Weer enorm genoten van Ianthe, 1e acte vanaf rij 18, 2e acte rij 8.
Altijd handig om andere forummers tegen te komen die lege plekken weten!
Na afloop nog even met Ianthe gesproken, die ons vroeg of we niet teleurgesteld waren dat zij speelde.
Ik heb haar erg blij kunnen maken toen ze hoorde dat ik speciaal voor haar in de zaal zat.
Ze gaf vervolgens aan dat ze vanavond weinig reacties uit de zaal had gehoord.
We moesten helaas toegeven dat dit niet het meest enthousiaste publiek was dat we hadden meegemaakt.

Leuk detail als je vaker deze show hebt gezien: Madam Akaber werd vandaag door twee swings afgevoerd (Dieter en James).

  [ # 9141 ] 29 June 2012 11:13 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  538
Geregistreerd  2012-01-31

Furius - 29 June 2012 08:05 PM
margotjansen6 - 29 June 2012 07:43 PM

Ik moet zeggen dat ik de aflevering echt heel leuk vond!! 😊
Lekker genoten van de muziek van Wicked.
Als Wicked- en GTSTliefhebber is dit toch wel leuk

Eindelijk een reactie waar ik mij in kan vinden na de vorige paar reacties van sommigen.
Ik snap dus echt, maar dan ook echt niet wat er slecht was aan deze aflevering.
En nou mogen jullie van mij best een stempel op mij drukken dat ik iemand ben van laag niveau, die al gauw tevreden is en geen smaak heeft, maar of dat terecht is, denk het niet.
Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik kan mij in jullie mening dit keer echt niet vinden! :S

Quote van Diana:

Dat er opnames zijn dat was al bekend…
Je krijgt ook hele goede (Nederlandse) opnames te horen als je bij See in de wacht staat.

Wat gek dan dat ik laatst tijdens de wacht de CD versie hoorde van One short day…

Wauw, ik dacht al dat ik de enige ‘sukkel’ was die deze aflevering van GTST leuk vond. Blij te horen dat dat niet zo is. 😉 Ik hoorde laatst ‘Ik lach om zwaartekracht’ aan de telefoon bij See. Gewoon vanaf het begin tot eind. En ‘t was absoluut niet de opname van de uitmarkt of ‘t MAG.

  [ # 9142 ] 30 June 2012 03:17 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  152
Geregistreerd  2012-05-27

Furius - 29 June 2012 08:05 PM
margotjansen6 - 29 June 2012 07:43 PM

Ik moet zeggen dat ik de aflevering echt heel leuk vond!! 😊
Lekker genoten van de muziek van Wicked.
Als Wicked- en GTSTliefhebber is dit toch wel leuk

Eindelijk een reactie waar ik mij in kan vinden na de vorige paar reacties van sommigen.
Ik snap dus echt, maar dan ook echt niet wat er slecht was aan deze aflevering.
En nou mogen jullie van mij best een stempel op mij drukken dat ik iemand ben van laag niveau, die al gauw tevreden is en geen smaak heeft, maar of dat terecht is, denk het niet.
Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik kan mij in jullie mening dit keer echt niet vinden! :S

Quote van Diana:

Dat er opnames zijn dat was al bekend…
Je krijgt ook hele goede (Nederlandse) opnames te horen als je bij See in de wacht staat.

Wat gek dan dat ik laatst tijdens de wacht de CD versie hoorde van One short day…


Hallo!!! Ik vind het ook geweldig hoor!!! Laat daar geen misverstand over zijn. Gtst is in het algemeen nogal laag niveau op soapgebied terwijl ik wel elke dag kijk hoor.  Ik vond het geweldig met Chantal als grote ster….

  [ # 9143 ] 30 June 2012 05:39 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1491
Geregistreerd  2009-04-26

Ik vond Chantal echt vreselijk irritant doen in gtst, ik heb Wicked 1 keer gezien en had Céline misschien dat het daaraan ligt, maar ik vind Chantal normaal gesproken wel leuk.

   Handtekening   

All magic comes with a price Dearie!

  [ # 9144 ] 30 June 2012 06:29 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Voor de mensen die vandaag naar de middagvoorstelling gaan:

Het defile van de veteranendag (start 13.00 uur) kruist 2x de route van tram 9.
Er staat voor dit deel van de route geen omleiding op de site van HTM.
Maar het zou kunnen zijn dat de tram ter hoogte van het Malieveld even moet wachten.

  [ # 9145 ] 30 June 2012 08:31 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Diana. - 29 June 2012 06:43 PM

Ik snap iets niet trouwens. Er word gezegd dat er geen rechten zijn voor een CD, maar die rechten zijn er dan wel ineens voor een soap? Lijkt me dat er ook rechten vast zitten aan de personages van Wicked?

Vind ik ook apart. Ome Joop zal rechten betaald hebben om deze promotiestunt mogelijk te maken zeker?

Quin - 29 June 2012 08:35 PM

Het enige wat ik er overigens echt minder aan vond, is dat je tijdens de aankomst van Elphaba en Lucas in Smaragdstad dat nummer op de achtergrond hoorde, je zowel Chantal als Willemijn hoorde maar je Chantal/Glinda niet zag en Willemijn niet zong. Hoezo, we hebben even een geluidje eronder gemonteerd? 😛

+1. Was een beetje goedkoop. Alsof ze niet even tijd hadden om dit even goed te monteren zodat je alleen het ensemble hoort…

De enige die ik écht in-character vond, was Chantal als Glinda. Elphaba stond voor mij te ver af van wat ze in de musical is, maar dat heeft er denk ik louter mee te maken hoe het script geschreven is. Ze was hier meer de persoon die Lucas z’n handje vasthield dan iets anders. De verschijning van de Tovenaar en Madam Akaber waren echt zinloos. En ja, erg verkapte reclame en af en toe een béétje geforceerd. Maar goed, ik kan dit allemaal accepteren omdat het Lucas z’n droom was en Oz er daarom niet uitziet als een Disneywereld, maar gewoon als het podium met decor.

Overigens: kijkende naar de verhaallijnen in GTST is het weinig voorspelbaar allemaal. Lucas mag dan wel tot nieuwe inzichten zijn gekomen, maar ik als GTST-kijker wist het eigenlijk allemaal al. Leuke eenmalige rentree van de “verloren zoon”. 😉

Wil trouwens ook even iets zeggen over Wicked van gisteravond. Ianthe was ontzettend op dreef als Glinda en het is mooi om te zien dat ze ook steeds met meer mimiek en emoties gaat spelen. Ik kan me niet herinneren van de vorige keren dat ik haar zag dat ze o.a. bij “Goed bezig” en “Voor goed” zo aan het “janken” was. Ianthe zou een goede alternate Glinda kunnen zijn, maar helaas heeft Stage iets anders gepland en weet niet of ik daar héél blij van wordt.

Kelvin als Fiyero…, nee bedankt. Bij Jim’s Fiyero begrijp ik meteen dat iedereen verliefd op hem wordt. Kelvin haalt alle nootjes, zegt z’n tekst en doet z’n dansje, maar Fiyero blijft te vlak naar mijn idee. Wat ik irritant vond, is dat hij bij zijn zang inééns vanuit het niets kan uithalen en de tweede helft van een woord (!) ineens bijna kan fluisteren. Dat maakte het erg onrustig. Samenzang met Willemijn en Ianthe was wel erg goed en mooi.

Dieter was trouwens een aparte verschijning ter vervanging van John. De grap met de pruik van de nieuwe professor komt véél minder over en da’s jammer. :tong: Vind hem vocaal wel sterk, maar ik denk dat ik toch liever John zie in die verschillende rollen. Ik denk dat Dieter te jong oogt om de vader te zijn van Elphaba en Nessarose.

Wat ik me trouwens afvroeg. Als Galinda de Elphaba-dance doet in de Ozdorp Disco en op haar vriendinnen stuit en dan weer verder gaat, hoort de vriendin die Sandra speelt weg te lopen terwijl Manon iets tegen haar zegt (weet even niet meer wat precies, maar het was iets in de trant van “want vind je dáár nou van?”). Het was me niet eerder opgevallen, dus vond het erg vreemd. :tong:

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 9146 ] 30 June 2012 08:52 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Ik werd wel gelijk verliefd op Kelvin als Fiyero hoor! Hij straalt echt en een sexy smile. Zeker bij Dans door de dag gewoon heerlijk om te zien. Maar een ander ziet liever Jim of Ferry dat is persoonlijk. We vallen niet op dezelfde mannen he 😉

Verder kan ik me ook niet vinden in jouw mening over Kelvin over het vlak zijn etc.

  [ # 9147 ] 30 June 2012 08:57 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  941
Geregistreerd  2011-03-21

June - 30 June 2012 08:31 AM

Wil trouwens ook even iets zeggen over Wicked van gisteravond. Ianthe was ontzettend op dreef als Glinda en het is mooi om te zien dat ze ook steeds met meer mimiek en emoties gaat spelen. Ik kan me niet herinneren van de vorige keren dat ik haar zag dat ze o.a. bij “Goed bezig” en “Voor goed” zo aan het “janken” was. Ianthe zou een goede alternate Glinda kunnen zijn, maar helaas heeft Stage iets anders gepland en weet niet of ik daar héél blij van wordt.

Wat heeft Stage gepland dan?

  [ # 9148 ] 30 June 2012 09:04 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4150
Geregistreerd  2012-03-09

Clauw - 30 June 2012 08:52 AM

Ik werd wel gelijk verliefd op Kelvin als Fiyero hoor! Hij straalt echt en een sexy smile. Zeker bij Dans door de dag gewoon heerlijk om te zien. Maar een ander ziet liever Jim of Ferry dat is persoonlijk. We vallen niet op dezelfde mannen he 😉

Verder kan ik me ook niet vinden in jouw mening over Kelvin over het vlak zijn etc.

Hebben wij dezelfde show gezien?  :geenidee: Het zal inderdaad aan smaak liggen. 😉

à‰én ding vond ik wel interessant aan hem: waar Jim zijn gezicht meer in de plooi houdt, straalt Kelvin een soort van paniek uit als Fiyero beseft dat het Glinda-feest een verlovingsfeest is.

En hij haalde “betoverd behekst” tenminste. :tong:

   Handtekening   

“Elphaba, je bent de mooiste…”

  [ # 9149 ] 30 June 2012 09:38 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  178
Geregistreerd  2008-08-15

Clauw - 30 June 2012 08:52 AM

Ik werd wel gelijk verliefd op Kelvin als Fiyero hoor! Hij straalt echt en een sexy smile. Zeker bij Dans door de dag gewoon heerlijk om te zien. Maar een ander ziet liever Jim of Ferry dat is persoonlijk. We vallen niet op dezelfde mannen he 😉

Verder kan ik me ook niet vinden in jouw mening over Kelvin over het vlak zijn etc.

Ik heb Kelvin gezien met zijn eerste Fiyero en ik ben het helemaal hiermee eens. Ik vond hem geweldig!

[ Gewijzigd: 30 June 2012 09:41 AM by Mette87 ]
   Handtekening   

25-02-‘12: Next to Normal
28-10-‘12: Shrek

  [ # 9150 ] 30 June 2012 09:46 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  2292
Geregistreerd  2009-07-07

Nee we hebben niet dezelfde show gezien kon er helaas niet bij zijn. Maar heb wel eerder Kelvin als Fiyero gezien 😉

[ Gewijzigd: 30 June 2012 09:49 AM by Clauw ]
‹ First  < 608 609 610 611 612 >  Last ›
610 of 807