614 of 807 | ‹ First  < 612 613 614 615 616 >  Last ›
Wicked
  [ # 9196 ] 01 July 2012 09:52 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1099
Geregistreerd  2010-04-28

Nou dan kunnen de echte musical liefhebbers beter deze maand naar Scheveningen afreizen!

  [ # 9197 ] 01 July 2012 10:07 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  384
Geregistreerd  2007-05-09

martijn-j - 01 July 2012 09:37 AM

Ik heb nog nooit van haar gehoord, dus geen idee of ze het wel of niet gaat kunnen, maar ik denk niet dat dit automatisch gaat betekenen dat er meer kinderen in de zaal zullen komen. Een kaartje voor Wicked is niet goedkoop en ik kan me niet voorstellen dat er veel ouders zullen zijn die nu een kaartje gaan kopen omdat hun kind haar van tv kent. Als ze nou een voorstelling zou gaan spelen die echt op kinderen/families is gericht en de kaartjes een stuk goedkoper zijn lijkt me dat logischer. Bovendien speelt ze dan een rol. Dikke kans dat kinderen haar niet eens herkennen.

Ik denk dat er ook nogal overspannen gereageerd wordt hier. Wie weet is ze wel heel goed, want er is eigenlijk niemand die haar eens wat hebben zien doen, maar toch weet iedereen dat het een ramp wordt.

  [ # 9198 ] 01 July 2012 10:10 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  533
Geregistreerd  2005-08-01

Geen Noortje als Glinda? :(

Vreemde situatie dat ze voor een ‘bekende’naam gaan, daar is de rol van Glinda niet geschikt voor. Chantal is vooral in de zangpartijen niet erg sterk vind ik, dus verheugde ik me mij op Noortje als Glinda, maar dat zal nu niet gebeuren denk ik.

   Handtekening   

Mijn recensies lees je op:

http://www.theaterreview.nl - de nieuwste theatersite!

Ook op facebook: https://www.facebook.com/theaterreview/?fref=ts

  [ # 9199 ] 01 July 2012 10:17 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  152
Geregistreerd  2012-05-27

Robin - 01 July 2012 10:10 AM

Geen Noortje als Glinda? :(

Vreemde situatie dat ze voor een ‘bekende’naam gaan, daar is de rol van Glinda niet geschikt voor. Chantal is vooral in de zangpartijen niet erg sterk vind ik, dus verheugde ik me mij op Noortje als Glinda, maar dat zal nu niet gebeuren denk ik.

Liever geen Noortje. Dat zou ik gewoon respectloos vinden naar Celine toe. Zij moet nu gewoon de nr 1 zijn. Ze speelt zowat alles al nu. Laat haar nu in de spotlights staan en mensen als Noortje gewoon ergens anders laten stralen.

  [ # 9200 ] 01 July 2012 10:43 AM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  4764
Geregistreerd  2006-12-26

Sorry, maar hebben jullie Yvonne al horen zingen? Dat kan ze n.l. best wel! Moet haar de Glinda stukken nog horen zingen, maar dat zei iedereen (inclusief ikzelf) van Chantal ook!
Yvonne is mooi meisje wat een prachtige Glinda zal worden, dus het plaatje klopt iig wel.

En Celine doorschuiven? Ik heb ook een part-time baan, maar als mijn collega weggaat wil ik echt niet meer gaan werken hoor! Jullie denken allemaal dat het lullig is voor Celine, maar dit is werk mensen!
Celine heeft haar eigen ding en dagen, wat zou ze nog meer willen?

   Handtekening   

Groetjes,
Monique

http://www.MusicalNieuws.nl

  [ # 9201 ] 01 July 2012 10:53 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  254
Geregistreerd  2010-04-04

Het zal vast al wel ergens in dit topic staan, maar ik kon het niet vinden met de zoekfunctie.

Per wanneer stopt Chantal als Glinda?

  [ # 9202 ] 01 July 2012 11:24 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  108
Geregistreerd  2012-02-28

Als het goed is, stopt ze zodra de zomerstop van Wicked begint.
Dus 29 juli zou ze voor het laatst kunnen spelen, maar misschien is dat al wel eerder.

   Handtekening   

Theater seizoen 2015 - 2016:
1x Pinokkio | 2x Beauty and the Beast | 1x The Bodyguard

  [ # 9203 ] 01 July 2012 11:27 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1074
Geregistreerd  2011-07-31

Zondag 29 juli is de laatste speeldag voor de zomerstop.
Ik denk dat op die dag de laatste van Chantal zal zijn.

edit: Furius was net iets sneller 😉

  [ # 9204 ] 01 July 2012 11:33 AM
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3045
Geregistreerd  2006-06-05

MoNieky - 01 July 2012 10:43 AM

Sorry, maar hebben jullie Yvonne al horen zingen? Dat kan ze n.l. best wel! Moet haar de Glinda stukken nog horen zingen, maar dat zei iedereen (inclusief ikzelf) van Chantal ook!
Yvonne is mooi meisje wat een prachtige Glinda zal worden, dus het plaatje klopt iig wel.

En Celine doorschuiven? Ik heb ook een part-time baan, maar als mijn collega weggaat wil ik echt niet meer gaan werken hoor! Jullie denken allemaal dat het lullig is voor Celine, maar dit is werk mensen!
Celine heeft haar eigen ding en dagen, wat zou ze nog meer willen?

Hier ben ik het wel helemaal mee eens. Ik snap dat niet iedereen meteen enthousiast is bij het idee van ‘een BN’er’ in de rol van Glinda, mede omdat dat wellicht lullig is voor de huidige understudies/alternate. Maar misschien wà­llen die wel helemaal niet doorschuiven. En misschien gaat Yvonne het wel heel erg goed doen, dat weet niemand hier.
Daarbij begin ik me af te vragen in hoeverre ze echt geldt als een BN’er. Als ze geen extra mensen naar het theater trekt, is het ook geen stuntcasting. Of een mislukte stuntcasting.. Ze heeft in ieder geval wel gewoon een theateropleiding gedaan, en dat is bij lang niet alle stuntcastings het geval! Dus ze is wel professioneel!

  [ # 9205 ] 01 July 2012 11:46 AM
Toeschouwer
Totaal aantal Reacties:  6
Geregistreerd  2012-05-31

in de party stond in een interview met Céline dat zij na de zomerstop, in tegenstelling tot Chantal, wel ik Wicked te zien blijft.
Dus zal Chantals laatste wel de laatste voorstelling voor de zomerstop zijn

  [ # 9206 ] 01 July 2012 11:53 AM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Ikduz - 01 July 2012 11:27 AM

Zondag 29 juli is de laatste speeldag voor de zomerstop.
Ik denk dat op die dag de laatste van Chantal zal zijn.

edit: Furius was net iets sneller 😉

oohw echt, ik dacht dat een vaste musical geen zomder stop heeft. hoop dat Chantal nog wel tot oktober blijft spellen.

  [ # 9207 ] 01 July 2012 11:54 AM
Avatar
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  108
Geregistreerd  2012-02-28

Om nog even terug te komen op dat ‘‘Keet’’ gedoe, dat ze met die naam op het castbord zou verschijnen zou best nog weleens kunnen.
Ik weet nog wel dat ze een keer in een van de teams zat bij Ik hou van Holland.
Toen werd ze ook aan het publiek voorgesteld als Keet, terwijl Ik hou van Holland toch niet echt een kinderprogramma is.
En volgens mij is ze weleens in meerdere programma’s te gast geweest en werd ze daar ook genoemd met haar Telekidsnaam ‘‘Keet’‘
Ik hoop echt dat ze gewoon haar echte naam gaan gebruiken, maar ook ik acht die kans toch een beetje somber in.

Citaat van sanjay:

oohw echt, ik dacht dat een vaste musical geen zomder stop heeft. hoop dat Chantal nog wel tot oktober blijft spellen.

Nee dat doet ze dus niet! 😉

   Handtekening   

Theater seizoen 2015 - 2016:
1x Pinokkio | 2x Beauty and the Beast | 1x The Bodyguard

  [ # 9208 ] 01 July 2012 11:57 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  469
Geregistreerd  2006-03-13

Jetsk - 30 June 2012 11:41 AM

Ik denk dat een andere belangrijke reden is dat manon en Ianthe heel veel verschillende rollen kunnen spelen… Het is veel werk om een nieuw ensemble lid op alle verschillende rollen te laten inspelen dan iemand enkel op de rol van glinda…

Ja dat denk ik ook, maar ik vind het vooral voor Manon Novak heel erg, die had gewoon alternate moeten worden.

   Handtekening   

Mijn musicalsterren:
Manon Novak, Suzan Seegers
Willemijn Verkaik, Chantal Janzen
Pia Douwes, Freek Bartels, René van Wegberg

  [ # 9209 ] 01 July 2012 12:02 PM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  538
Geregistreerd  2012-01-31

Op mijn beurt vind ik het voor Ianthe dan weer heel erg. Die had van mij alternate mogen worden 😉

  [ # 9210 ] 01 July 2012 12:02 PM
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1332
Geregistreerd  2009-04-24

Furius - 01 July 2012 11:54 AM

Om nog even terug te komen op dat ‘‘Keet’’ gedoe, dat ze met die naam op het castbord zou verschijnen zou best nog weleens kunnen.
Ik weet nog wel dat ze een keer in een van de teams zat bij Ik hou van Holland.
Toen werd ze ook aan het publiek voorgesteld als Keet, terwijl Ik hou van Holland toch niet echt een kinderprogramma is.
En volgens mij is ze weleens in meerdere programma’s te gast geweest en werd ze daar ook genoemd met haar Telekidsnaam ‘‘Keet’‘
Ik hoop echt dat ze gewoon haar echte naam gaan gebruiken, maar ook ik acht die kans toch een beetje somber in.

Citaat van sanjay:

oohw echt, ik dacht dat een vaste musical geen zomder stop heeft. hoop dat Chantal nog wel tot oktober blijft spellen.

Nee dat doet ze dus niet! 😉

😊 oke, dan hoop ik dat Chantal het hele weekend speelt, want de 29ste kan ik net niet. dan ga ik maar 28ste de middag show. ik loop haar steeds mis

‹ First  < 612 613 614 615 616 >  Last ›
614 of 807