64 of 807 | ‹ First  < 62 63 64 65 66 >  Last ›
Wicked
  [ # 946 ] 14 November 2010 09:57 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Renee van Wegberg zal inderdaad geen alternate Glinda zijn, gezien ze 100% zeker in de finals zat voor Elphaba.

Vooralsnog vind ik, in tegenstelling tot de rest hier volgens mij, de casting toch weinig ‘we gaan voor de bekende namen’. Alleen Chantal en Jim zijn pas genoemd? Voor bijv. Nessarose een onbekend talent, terwijl er zeker grote(re) -en in mijn ogen ook geschikte- namen auditie gedaan hebben. En zo zijn er nog al wat verrassende namen genoemd voor de kleinere rollen en het ensemble. Zowel in de finals als in de uiteindelijke casting. Dus ik vind het zoals ik al zei, nog best meevallen.

En nog even over Fiyero: Jim is misschien niks, maar de rest van de namen ging al helemaal nergens over. Leuke mensen hoor, maar als Fiyero? Puhlease! Ruud was wat mij betreft degene die het meeste in de buurt kwam, maar ook dat eigenlijk al niet. En daarbij denk ik dat Jim Fiyero wel kán. In tegenstelling tot Chantal die Glinda gewoon niet kan zingen. Wat ze zelf ook zegt.

  [ # 947 ] 14 November 2010 10:00 PM
Avatar
Musical Ster
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  6522
Geregistreerd  2008-11-01

Ik ben benieuwd waar Petra Clauwens (kandidaat Elphaba) en Ianthe Tavernier (kandidaat Glinda) uiteindelijk uitgekomen zijn.

  [ # 948 ] 14 November 2010 10:01 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  489
Geregistreerd  2007-05-14

Ianthe is understudy toch? Dat heb ik althans al een paar keer gelezen in dit topic.

  [ # 949 ] 14 November 2010 10:22 PM
Avatar
Broadway Ster
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  3287
Geregistreerd  2006-05-26

opvallend is de grote tegenstrijdigheid tussen verschillende “bronnen” en personen. Zullen we zien dat er uiteindelijk niks van klopt haha

  [ # 950 ] 14 November 2010 11:06 PM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2009-11-08

Tja, je hoort van alles…

Ik wacht gewoon af… Hoop wel dat nieuw tallent ook de kan krijgt…als is het als US.

[ Gewijzigd: 14 November 2010 11:09 PM by elisa-tje ]
   Handtekening   

http://robinmusical.hyves.nl/ De officiële Robin van den Akker fanhyve.

http://lacagenl.hyves.nl/ De La Cage Aux Folles Fanhyve

Soldaat van Oranje!
http://svomusical.hyves.nl

  [ # 951 ] 14 November 2010 11:55 PM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

Volgens mij moeten we inderdaad maar eventjes wachten, want iedereen zegt wat anders!

Maar goed, ik blijf Chantal als Glinda toch raar vinden, niet zo zeer het feit dat zij Glinda wordt, maar wel het feit dat ze Glinda wordt tegenover Willemijn Verkaik! Ik zou dat niet eens willen, dan sta je toch elke avond een beetje voor schut?

  [ # 952 ] 15 November 2010 07:45 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  126
Geregistreerd  2009-05-02

Pascal - 14 November 2010 09:45 AM
Michieltjuh - 14 November 2010 02:35 AM

Hetzelfde kan gaan gelden voor Chantal! Wie weet verrast ze! Qua type is Chantal perfect voor Glinda…
Dus als het zo is, kunnen we het beter accepteren en er met een open mind ingaan, toch? ^_^

Hier ben ik het absoluut mee eens.
We kunnen pas oordelen over Chantal als Glinda als we haar hebben gezien in deze rol.
Maar toch vind ik het jammer dat Chantal genoemd wordt, met name omdat ik het idee krijg dat ze onbekende namen nauwelijks een kans geven.
Er zijn zoveel meer goede musicalactrices (bekende maar ook onbekende) die deze rol heel goed zouden kunnen spelen, waarom geven ze deze nieuwe generatie dan geen kans.
Dat vind ik jammer.

Maar goed mocht Chantal Glinda worden krijgen we misschien wel hetzelfde als bij Tarzan.
Chantal heeft namelijk kort geleden eens gezegd dat ze graag nog een 2e kindje zou willen, alleen dat niet tijdens Petticoat zou gebeuren, omdat Joop dat haar niet in dank af zou nemen.
Wellicht gebeurt dit wel tijdens Wicked, en kunnen we ons verheugen op een understudy / alternate.

Wat jou opmerking over “nieuwe generatie” betreft ben ik het volledig met je eens. Kijk maar naar WWRY. Daar waren best wel goede “nieuwe” voor KQ.
Nieuw talent is alleen mogelijk als er via een programma als Op zoek naar ....
Zo iemand word dan bekend bij het grote publiek. Maar echt nieuw talent uit het niets, lijkt in nederland niet mogelijk.

  [ # 953 ] 15 November 2010 07:50 AM
Avatar
Hoofdrolspeler
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1073
Geregistreerd  2010-02-01

adriana - 15 November 2010 07:45 AM

Zo iemand word dan bekend bij het grote publiek. Maar echt nieuw talent uit het niets, lijkt in nederland niet mogelijk.

Ga jij ‘t betalen dan? Bedenk wel even dat zo’n productie echt belachelijk veel geld kost en dat ‘normale’ Nederlanders zonder BN’er zelfs niet zo snel naar de bekende verhalen komen!

  [ # 954 ] 15 November 2010 07:53 AM
Avatar
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  467
Geregistreerd  2008-04-14

Laat ik voorop stellen dat ik niks tegen chantal jansen heb…..
Ze heeft een mooie lieve uitstraling en zou dan volgens het plaatje zeker goed zijn…
Komische timing is er ook zeker….

Maar kan mevrouw die hoge noten aan oa t begin en einde wel aan?
Populair kan ze denk ik wel. Laatste hoge noot word dan weer een octaaf naar beneden….
Luister eens naar de broadwaycast van Tarzan (Haar eerste solo nummer)
(van zo ver) Dat klinkt zo totaal anders, veel lager en herschreven voor onze polderdiva.

Kunnen we aub een normale Glinda krijgen die alles makkelijk haald en kan laten zien dat er geen naam aan je vast hoeft te zitten om dit te kunnen spelen.
Manon lijkt mij een persoon die dit zeker waar kan maken. (dit is een naam die ik onthouden heb uit t casting topic….. er zullen vast nog meerdere dames rondlopen die dit wel kunnen)

Geef me aub geen Glinda die in de eerste scene niet hoger komt dan het mannen register!!!!
Please!!!!

  [ # 955 ] 15 November 2010 08:06 AM
Avatar
Swing
RankRank
Totaal aantal Reacties:  42
Geregistreerd  2009-05-06

adriana - 15 November 2010 07:45 AM


Nieuw talent is alleen mogelijk als er via een programma als Op zoek naar ....
Zo iemand word dan bekend bij het grote publiek. Maar echt nieuw talent uit het niets, lijkt in nederland niet mogelijk.

Hier ben ik het niet mee eens. Net alsof we ineens afhankelijk zijn geworden van de op zoek naar reeks om onbekend talent te ontdekken. En bedenk: echt helemaal onbekend talent is daar ook niet (vaak) aanwezig.

Ik vind trouwens wel dat ze gewoon de beste persoon voor een bepaalde rol moeten aannemen ipv kijken naar het BN gehalte;-)

  [ # 956 ] 15 November 2010 09:53 AM
Avatar
West End Ster
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  1730
Geregistreerd  2002-07-10

musicalfan_ivy - 15 November 2010 08:06 AM
adriana - 15 November 2010 07:45 AM


Nieuw talent is alleen mogelijk als er via een programma als Op zoek naar ....
Zo iemand word dan bekend bij het grote publiek. Maar echt nieuw talent uit het niets, lijkt in nederland niet mogelijk.

Hier ben ik het niet mee eens. Net alsof we ineens afhankelijk zijn geworden van de op zoek naar reeks om onbekend talent te ontdekken. En bedenk: echt helemaal onbekend talent is daar ook niet (vaak) aanwezig.

Ik vind trouwens wel dat ze gewoon de beste persoon voor een bepaalde rol moeten aannemen ipv kijken naar het BN gehalte;-)

en wat moeten ze als ze naar de beste persoon voor die rol kijken, en deze toevallig ook een BN gehalte heeft? Een auditie blijft een moment opname, en de één piekt op zo’n moment en de ander misschien niet terwijl hij/zij het wel zou kunnen. Dat is de ellende van audities, je hebt een moment om te laten zien dat je perfect bent. Aangezien wij niet bij de audities zijn, kan je volgens mij ook niet zeggen, of iemand gecast is op BN-gehalte of op een extreem goede auditie.

   Handtekening   

Bloemen zijn langs elke weg te vinden, maar niet iedereen weet er een krans van te vlechten.
Anastasius Grün

http://www.clownzoey.nl

  [ # 957 ] 15 November 2010 10:37 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2009-11-08

..Dubbele post…

[ Gewijzigd: 15 November 2010 10:46 AM by elisa-tje ]
   Handtekening   

http://robinmusical.hyves.nl/ De officiële Robin van den Akker fanhyve.

http://lacagenl.hyves.nl/ De La Cage Aux Folles Fanhyve

Soldaat van Oranje!
http://svomusical.hyves.nl

  [ # 958 ] 15 November 2010 10:45 AM
Alternate
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  517
Geregistreerd  2009-11-08

adriana - 15 November 2010 07:45 AM


Nieuw talent is alleen mogelijk als er via een programma als Op zoek naar ....
Zo iemand word dan bekend bij het grote publiek. Maar echt nieuw talent uit het niets, lijkt in nederland niet mogelijk.

Freek Bartels was toch echt helemaal nieuw toen hij Enjolras (ofzoiets) werd. Sandor Sturbl is toch heel nieuw als 1e US.

En zo kan dat ook bij Wicked.

Chantal en Brigitte waren toch ook behoorlijk nieuw toen ze US werden. Chantal kreeg na haar stage zelfs meteen die hoofdrol in Saturdaynight fever

Misschien dat ze het voor een 1st cast niet snel doen…niet erg..zolang het maar een eerlijke kans is. En niet zozeer vanwege een naam.
Mensen die langer in het vak zitten moeten natuurlijk ook een kans krijgen.. 😉  Sommige bekende namen vissen ook steeds naast een hoofdrol

   Handtekening   

http://robinmusical.hyves.nl/ De officiële Robin van den Akker fanhyve.

http://lacagenl.hyves.nl/ De La Cage Aux Folles Fanhyve

Soldaat van Oranje!
http://svomusical.hyves.nl

  [ # 959 ] 15 November 2010 10:45 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  156
Geregistreerd  2009-12-06

marly - 15 November 2010 09:53 AM
musicalfan_ivy - 15 November 2010 08:06 AM
adriana - 15 November 2010 07:45 AM


Nieuw talent is alleen mogelijk als er via een programma als Op zoek naar ....
Zo iemand word dan bekend bij het grote publiek. Maar echt nieuw talent uit het niets, lijkt in nederland niet mogelijk.

Hier ben ik het niet mee eens. Net alsof we ineens afhankelijk zijn geworden van de op zoek naar reeks om onbekend talent te ontdekken. En bedenk: echt helemaal onbekend talent is daar ook niet (vaak) aanwezig.

Ik vind trouwens wel dat ze gewoon de beste persoon voor een bepaalde rol moeten aannemen ipv kijken naar het BN gehalte;-)

en wat moeten ze als ze naar de beste persoon voor die rol kijken, en deze toevallig ook een BN gehalte heeft? Een auditie blijft een moment opname, en de één piekt op zo’n moment en de ander misschien niet terwijl hij/zij het wel zou kunnen. Dat is de ellende van audities, je hebt een moment om te laten zien dat je perfect bent.

Aangezien wij niet bij de audities zijn, kan je volgens mij ook niet zeggen, of iemand gecast is op BN-gehalte of op een extreem goede auditie.

  Zeg dat niet te hard.

  [ # 960 ] 15 November 2010 10:46 AM
Understudy
RankRankRankRank
Totaal aantal Reacties:  158
Geregistreerd  2008-09-10

Ik sta ook niet te springen bij Chantal als Glinda, maar ze schijnt al een jaar zanglessen te volgen voor deze rol dus laten we haar een kans geven. Ze zullen ook Chantal niet zomaar in die rol zetten lijkt mij. Ook niet om haar naam want met bijvoorbeeld Noortje bereiken ze hetzelfde en die zat ook in de finals. Renee als Glinda klopt zeker niet, want Manon Novak is de alternate geworden. Zal dan misschien Renee voor Elphana zijn?

‹ First  < 62 63 64 65 66 >  Last ›
64 of 807